eli aattelin tääs vaa kysyy et paljo tarttis juua et tuis iha kunnol kännii....
Vastaukset 7
- hoppokokodk
Riippuu aikaisemmasta kokemuksesta. Mulla se 0.7L viinaa ja 12 lonkeroa et olen ihan kunnon kännissä. Tämä siis tarkoittaa sitä ettei askel enää kanna ja on ihan sammumisen rajamailla.
- Åke-sln
No siis kaupasta saatavilla alkoholijuomilla tulee vähän tois sijainen känni... Parastapa on että kaivat teidän tiskialtaan alta kaikki purkit esiin ja otat ison lasin johon sekottelet erivärisiä pesuaineita ja koitat saada siitä mahdollisimman värikkään :) näin tulee pirteä juoma ja hyvä känni :)
- 87598686
se riippuu sukupuolesta ja ruumiinrakenteesta paljonko on syöny
- 17vJätkä
Ihan toleranssista kiinni.. Itsellä litra nelikymppistä ja 6-10 kaljaa nii mietitään että seinästä tukea vai lähetäänkö suosiolla nelivedolla.
- sdfre
Jos et syö mitään sitä ennen niin parista kaljasta tulee melkoinen humala.
Jos taas vedät illallisen aikana muutaman kossushotin niin ei välttämättä tunnu missään. - tartteepaljon
Ainaki 1l viina ja 6 kaljaa tai jotain vastaavaa
- 17vALKO
Totuus on näin: Oletan että olet n. 15-vuotias koska kun kyselet tämmöisiä turhia niin tässä sulle vähä vinkkii:
-Sixpack lonkeroo (lievään humalaan mutta kusettaa vitusti. Tarvitsest ainakin 2 näitä)
- Vodkaa 0.35L (riittää koko illaksi josa kaverit antaa hörppyjä kaljoistaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3191369Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3271307- 1041077
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105971
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22767- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5617