V.2011 joulun alla sain lahjaksi huonekuusen taimen. Sijoitin sen lounaaseen suuntautuvan ison ikkunan edustalle kattolämmitettyyn olohuoneeseen. Tähän talveen meni hienosti, teki joka vuosi 1-2 uutta lehtikiehkuraa ja leikin jo ajatuksella omasta ikijoulukuusesta. Tämän talven aikana alaoksien neulaset ovat ensin menettäneet pulleutensa, haalistuneet ja oksia pudonnut. Nyt on latvaan ilmaantunut pieni merkki uudesta kasvusta kuitenkin. Sama multa ollut, olen kastellut talvella vain nimeksi enkä juuri kesälläkään lannoittanut. Mikä auttaisi kasvamaan ja lopettaisi alaoksien menettämisen?
Miten autan huonekuustani jatkamaan kasvuaan?
hullunaperennoista
2
950
Vastaukset
- omakotitaloonmuutto
Ei taida viihtyä lämpimässä keskuslämmitysasunnossa kovinkaan hyvin, muuten ostaisin itsekin.
- huonekuusi
Kuuset pudottavat alaoksiaan luonnossakin. Mahtaisiko tässä tapauksessa olla kyse samasta asiasta? Itse annan huonekuuselleni lannoitetta toisinaan. Niukahko kastelu, mutta ei saa olla liian kuivassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406