Voiko tylsä mies ikinä löytää kumppania?

Olentodellatylsa

Miettiny tässä vaan, että kelpaako tylsälle naiselle tylsä mies vai vaatiiko tylsä nainenkin humoristisen miehen?

27

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syynääjä

Tuskin kelpaa tylsä kellekkään naiselle.

• boring-era

Kyllä kelpaa tylsälle naiselle. On niitä tylsiä naisiakin, ei pelkästään miehiä Sehän se onkin, että jos nämä kaksi tylsää kohtaisivat, tylsyys voisi kadota molemmilta.
        Jos tylsyys tarkoittaa sitä, ettei ole oikein mitään puhuttavaa tai harrastuksia, niin eiköhän tämä maa ole tylsiä täynnä. Veikkaan.

• jhtu6555yyyy

Mitä jos lopettaa tylsistelyn, parantaa makua elämään ilman naistakin.

• miksi pidät itseäsi tylsänä?

• introverttiina

Kyllä kumppanin voi löytää.
      Mutta itse kokemuksesta sanon että jos toinen on luonteeltaan samanlainen ujo, sulkeutunuy ja "tylsä" niin siitä ei kyllä tule yhtään mitään ja on niiiin kiusallista kun tapailu ei etene mihinkään suuntaan. Tämä oli kylläkin ensimmäinen mies johon olen yrittänyt tutustua eli en halua yleisesti sanoa että se ei toimisi.
      Ainakin omalla kohdallani toisen on ehkä oltava edes aavistuksen sosiaalisempi ja avoimempi extrovertti että saisi minun persoonaani enemmän esiin. Uskoisin että ajan kanssa "seura tekee kaltaisekseen".
      Eriasia sitten miten kauan extroverttikaan jaksaa tututustua introverttiin että mitään etenemistä tapahtuisi. :D

• tylsimyksistä

Älkää nyt vitussa tyrkyttäkö sitä ujoutta joka kohtaan, vetäkää se ujous vaikka perseeseenne, jos sen täytyy koko ajan olla esillä.

Ei ujo ole synonyymi kaikelle. Sitä tyrkytetään nykyään synonyymiksi jopa sille, että on huono ilma tai sataa tai on pimeää.

Ettekö enää osaa käyttää suomen kieltä, ettekö tajua sanojen merkityksiä?

Tylsä ei ole millään tavalla ujo. Hän on vain tylsä elikkä asiapitoinen (ei lainkaan paha), ehkä vähän huumorintajuton (se onkin pahempi juttu), totuttujen polkujen tallaaja, ei halua kokeilla mitään uutta (sekään ei ole hyvä asia), mielikuvitus puuttuu kokonaan (se siinä on pahinta).

• hypergamiset.naiset

Olisit voinut kertoa enemmän tuosta että miksi tapailu ei edennyt mihinkään ja mikä siinä oli kiusallista? Minkälainen mies oli?
        Et voi vaatia toiselta parempaa mitä itse olet, hypergamia ei ole reilua..

• 21719
        hypergamiset.naiset kirjoitti:

Olisit voinut kertoa enemmän tuosta että miksi tapailu ei edennyt mihinkään ja mikä siinä oli kiusallista? Minkälainen mies oli?
        Et voi vaatia toiselta parempaa mitä itse olet, hypergamia ei ole reilua..

Maailma ei ole reilu.

• TodellistaJärkeilyä
        21719 kirjoitti:

Maailma ei ole reilu.

Ja sekö oikeuttaa sitten älylliseltä olennolta epäreilun käytöksen, kun todetaan, että luonto synnyttää ilmiöitä ja muita eliöitä, jotka eivät käyttäydy ajattelevasti ja muita huomioon ottavasti?

• 81220
        TodellistaJärkeilyä kirjoitti:

Ja sekö oikeuttaa sitten älylliseltä olennolta epäreilun käytöksen, kun todetaan, että luonto synnyttää ilmiöitä ja muita eliöitä, jotka eivät käyttäydy ajattelevasti ja muita huomioon ottavasti?

Pointtini ei välttämättä ollut oikeuttaa kyseistä käyttäytymistapaa vaan ennemminkin heittää kädet ilmaan ja sanoa "minkäs teet". Lakioikeudellisesta näkökulmasta hypergamiaa harrastava henkilö on täysin oikeuksiensa rajoissa. Käyttäytymisen moraalisuudesta voidaan sen sijaan olla montaa mieltä, mutta minä minä minä ja muista viis.

• juuo

Tylsyydestä voi hieman parantua eli alkaa ottamaan muita huomioon ja avartamalla omia näkemyksiään.Mutta tuskin tylsyys on syy olla löytämättä naista,eiköhän homma ala siitä,miltä näyttää,pukeutuu ja käyttäytyy.

• icy.road.ahead

Mulla itsellä kävi niin että tapailin naisen kanssa kuukauden jonka jälkeen alkoi puheenaiheet pahasti loppumaan ja tuli hiljaisuuksia. Ei ihmekään että nainen pisti poikki vähän ajan päästä..
      Eli alussa saattaa sujua kun kaikki puheenaiheet on vielä käymättä läpi mutta sitten saattaa tulla stoppi.

• useimmat_tylsiä

Useimmat ihmiset, niin miehet kuin naisetkin , ovat tylsiä. Tämä lohdutuksena, siis että kyllä tylsä toisen tylsän löytää.

Sitä ikuista kotia ja perhettä, talo pitää olla ja auto ja tavaraa ja tavaraa. Jauhantaa sukulaisista tai kuninkaallisista. Ja muuta sovinnaista.

Tylsillä ihmisillä on tylsä ja sovinnainen ajattelumaailma.

• perimmäinen kysymyshän on että kuka väittää että olet tylsä?

• Hän itse?

• Eli hän voi olla väärässä siinä

• kunhan_vain_kysyn

Mitä vikaa on siinä, että on ns. tylsä eli asiallinen ja asiakeskeinen?

• Bllnon

Asiakeskeisyyshän ei ole tylsää jos asiat eivät ole tylsiä. Onko tylsää jos ne asiat ovat matkustelu, eksoottiset huumeet ja kiihkeä seksi? Pysytään asiassa:) eri asia on ihminen joka haluaa olla mahdollisimman tylsä ja jonka mielestä uimaan meneminen on liian raju juttu ja kymppiuutiset liian mielikuvituksekkaat ja lennokkaat. Täysin tylsä ihminen on tylsä itsepäisesti. Aivan kuin ankeus tuottaisi hänelle nautintoa. Tälläinen tylsimys voi tylsä vaikka kiusallaan kun se on hänen tapansa irroitella.

• muotoilen_uudelleen

Eli kysymyksen pitäisikin sinun mielestäsi kuulua "Voiko ankea mies ikinä löytää kumppania?"

• Bllnon

Niin, ankeahan voi olla tahtomattaan jos on vähän huonovointinen, kipuinen ja vähän aneeminen. Tämmöinenkin ihminen voi olla kyllä hyvänä päivänään loistavaa seuraa ja toisaalta kyse on myös siitä miten ihminen osaa ottaa itsensä ja millainen tapa hänellä on olla toisten seurassa. Ujokin voi olla hyvä seuramies omalla tavallaan kun osaa olla sopivassa synkassa ympäristöön. Eri asia on sellainen "ankeuttaja" joka saa kaikki muutkin tuntemaan olonsa hankalaksi. Se jää on pakko murtaa jonkunlaisella huumorilla. Ihmisen on hyvä osata itse itsensä. Kyllä kaikki saa aina joskus. Pitää lakata murehtimasta ja antaa luonnon hoitaa.

• NäinhänSeOn
    • Viblbo

Huumorin tajuaan voi parantaa esim. juomalla joskus itsensä täysin tolkuttomaan humalaan. Huumori kukkii sitten kännin haihduttua. Samoin satunnainen kannabiksen poltto voi saada huumorin kukkimaan selvinpäinkin. Jos haluat tylsyydestä eroon niin kokeile kaikkea mahdollista ja matkusta. Ennen pitkää kyllä se siitä. Alat huomaamaan että naiset ovat aika tylsiä. Siksi ne haluaa että mies ei ole tylsä kun ne itse on ja niiden jutut on huonoja.

• ei_sekoa

Sekopäinen mies nyt ei ainakaan kelpaa kenellekään. Sitähän tuo kuvaamasi mies on.

• Vivij

Voi voi, sekopäitä on maaima täynnä. Kyllä sekopäillä naisia on ja on aina ollut.

• sergerg

Itsehän jokainen oman tiensä valitsee. Mistä tämä tylsyys juontuu? Onko se opittua vai onko jotenkin vaikea olla? Pidätkö itse itsestäsi? Mihin tarkoitukseen haluat kumppanin? Seksi takia? Perheen perustamiseen? Seuraksi?

• JaVitut

Miksei kukaan kysy noita samoja kysymyksiä kumppanista niiltä, joilla sellainen on? Miksi vitussa yksinäisen kaipuuta sellaisen perään kyseenalaistetaan? Aivan niinkuin ne parilliset olisivat jotain täydellisiä ihmisiä ilman mitään taka-ajatuksia, tai minkäänlaisia heikkouksia. Kuinka moni avioliitto kestää? Jos nuo ihmiset ovat kaikin puolin sinut itsensä ja ympäröivän maailma kanssa, eikä heillä ole mitään kyseenalaistettavaa tarkoitusperää liittonsa suhteen (toisin kuin yksinäisillä), niin miksi vitussa näiden ihmisten avioliitot eivät kestä!? Miksei kukaan mene tenttaamaan näiden surkimusten tarkoitusperiä? Miksei kukaan sano, ettei pelkkää seksiä hakevan liitto kestäkään? Minkä takia tällaisten ihmisten nyyhkytystä ymmärretään ja tsempataan heitä tulevaisuuden suhteen, koska heissä itsessäänhän ei ole mitään vikaa, elämä vain on sellaista? Miksei kukaan mene sylkemään heidän naamalleen ja sano suoraan, ettei tuollaisille ali-ihmisille mitään parisuhteita ole tarkoitettukaan ja että näiden tehtävä on vain pysyä poissa onnellisten ihmisten tieltä?

• kunhankyselen

Minkälainen on tylsä ihminen?
      Lähinnä kiinnostaa tämän tylsän ihmisen oma näkemys omasta tylsyydestään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      198
      2918
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2023
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1672
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1562
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      171
      1509
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      183
      1430
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1278
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1231
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1208
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1121
    Aihe