Ero thainaisesta

kylläituttaa

Olemme eroamassa avovaimon kanssa koska vaimoke ja ehkä minäkin niin haluamme. Meillä on yhteinen lapsi ja elättäisin kyllä mielelläni lapseni jos eläisimme yhdessä. Mutta jos vaimoke kerta haluaa erota ja viedä lapseni minulta niin en halua jäädä hyväksikäytetyksi. Vaimokkeen mielestä minun kuuluisi antaa hänelle rahaa lapsen hoitoon, kuukausittain. Miksi alkaisin elättämään lasta joka minulta viedään pois. Eron syynä on se etten ole tarpeeksi rahakas.
Lapsellahan tulee olemaan uusi isä ja vaimokkeella uusi rahastettava, joka elättää koko pesueen. En kyllä suostu siihen että olen elättänyt vaimokkeen ja lapsen tähän asti. Nyt kuitenkin rahan himo on kasvanut siihen pisteeseen että on miehen vaihto edessä. Paska maku on jäänyt tästä feikkiliitosta joka on näköjään perustunut täysin rahastukseen.

Nyt tulee se tärkein kysymys. Miten vältän sen etten joudu vuosiksi maksumieheksi. Äitinsä on päähuoltaja ja minun huoltajuuttani ei missään mainita. Voiko vaimoke vaatia minulta jotain elatusmaksuja thaimaassa ja olenko siihen velvollinen, vai miten thaimaan laki tämän tulkitsee.
Suomeen voisin tietysti lähteä ja sieltähän minulta ei kai mitään voi laskuttaa?

Joidenkin mielestä minun pitäisi varmaan olla tekojeni takana ja vastata teoistani. Omasta mielestäni jos vaimoke vie minulta lapsen niin en ole velvollinen elättämään heitä eron jälkeen. kaikki kun näyttää vielä perustuvan huijaukseen.

Kertokaa mitä mieltä olette tästä ja mitä voin tehdä.

73

3073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiOoPakkoJosEiTaho

Hänen pitää pystyä todistamaan isyytesi ja vaatia elatusmaksuja viranomaisteitse joko Thaimaasta tai Suomesta. Mitään automaattista maksupakkoa ei ole. Automaattista maksupakkoa kutsutaan kiristykseksi ja se on laitonta.
      Tuskin lähtee viranomaisteitse penäämään. Vaihdat osoitteen ja puhelinnumeron ja anna olla.
      Suomessa kyllä joutuu maksumieheksi ja Suomessakin lapset vie poikkeuksetta äiti mennessään. Elatusmaksu on Suomessa luokkaa 170e kuussa. Minä maksan lapsestani (jota exäni ei anna enää tavata koska uusi mies on uusi iskä ja lapsella ei voi kuulema olla kahta iskää) miljonääriexälleni (perijätär) ja hänen miljonäärimiehelleen reilut 180 euroa kuukaudessa normaali palkastani.
      Voithan myös koittaa sopia asian esimerkiksi siten että maksat 2000bahtia kuukaudessa ja saat tavata lastasi aina kun haluat.

• Vaimo_ja_äiti

Kirjoitit rehellisesti, mitä liitto voi olla myös thainaisen kanssa. Näillä palstoilla on paljon joutavia jorinoita suomi-thai liittojen auvoisuudesta. Taitaa olla niin, että kun sutta pakoon lähtee, niin karhu vastaan tulee...
        Toivotan parhainta mahdollista ratkaisua tilanteeseesi!

• kylläituttaa

Hänen pitää pystyä todistamaan isyytesi ja vaatia elatusmaksuja viranomaisteitse joko Thaimaasta tai Suomesta

isyyteni on tunnustettu ja siitä on olemassa myös paperit. Poikani on myös suomalainen, eli hänellä on kaksoiskansalaisuus. Voiko tämä vaikuttaa sitten siihen jos lähden suomeen että sitä kautta sitten voin joutua maksamaan.
        Miten elatusmaksu lasketaan, tuloista vai varallisuudesta vai miten. Thaikkuihin jos jään niin kyllä ne uudet osoitteet saa selville, jostain ihme paikasta. Sieltä sitten voi tulla isompikin porukka vaatimaan rahaa.

Nyt on takana niin monta kokemusta naisista että ei voi sanoa muuta kuin että kyllä nainen voi olla ulkku. Jos ei muuta niin lasta käytetään pelinappuloina eron tapahtuessa. Lapselle myös haukutaan isää vaikka isä on ollut erittäin hyvä sellainen. Lapsi rakastaa minua paljon ja sanoo ettei halua eroon isästä. Mutta kun vaimoke haluaa sitä rahaa niin miehen ja lapsen sanat ei paina mitään.
        Ja voin todeta että suomalainen ja thaimaalainen nainen on ihan samanlaisia. Ero kun tulee niin isä painetaan maan rakoon ja aivopestään lapsi, isää vastaan.

Se tässä vielä pännii että olen elättänyt kummatkin 7 vuotta, ostanut vaatteet ja muut tarpeet. Syöttänyt ja vaimoke on saanut viettää elämää missä ei tarvitse tehdä töitä., Tämä ei kuitenkaan ole riittänyt vaan nyt pitää saada sitä kultaa ja rahaa.

Tästä kun ja jos pääsen eroon niin en enää kajoa naisiin. Yhden illan juttuja tulee jatkossa käytettyä mutta vakkaria ei tule, se on varma juttu.

• kaikenlaista
        kylläituttaa kirjoitti:

Hänen pitää pystyä todistamaan isyytesi ja vaatia elatusmaksuja viranomaisteitse joko Thaimaasta tai Suomesta

isyyteni on tunnustettu ja siitä on olemassa myös paperit. Poikani on myös suomalainen, eli hänellä on kaksoiskansalaisuus. Voiko tämä vaikuttaa sitten siihen jos lähden suomeen että sitä kautta sitten voin joutua maksamaan.
        Miten elatusmaksu lasketaan, tuloista vai varallisuudesta vai miten. Thaikkuihin jos jään niin kyllä ne uudet osoitteet saa selville, jostain ihme paikasta. Sieltä sitten voi tulla isompikin porukka vaatimaan rahaa.

Nyt on takana niin monta kokemusta naisista että ei voi sanoa muuta kuin että kyllä nainen voi olla ulkku. Jos ei muuta niin lasta käytetään pelinappuloina eron tapahtuessa. Lapselle myös haukutaan isää vaikka isä on ollut erittäin hyvä sellainen. Lapsi rakastaa minua paljon ja sanoo ettei halua eroon isästä. Mutta kun vaimoke haluaa sitä rahaa niin miehen ja lapsen sanat ei paina mitään.
        Ja voin todeta että suomalainen ja thaimaalainen nainen on ihan samanlaisia. Ero kun tulee niin isä painetaan maan rakoon ja aivopestään lapsi, isää vastaan.

Se tässä vielä pännii että olen elättänyt kummatkin 7 vuotta, ostanut vaatteet ja muut tarpeet. Syöttänyt ja vaimoke on saanut viettää elämää missä ei tarvitse tehdä töitä., Tämä ei kuitenkaan ole riittänyt vaan nyt pitää saada sitä kultaa ja rahaa.

Tästä kun ja jos pääsen eroon niin en enää kajoa naisiin. Yhden illan juttuja tulee jatkossa käytettyä mutta vakkaria ei tule, se on varma juttu.

Kaverillani vähän samantapainen kokemus, hänen kotiinsa tuli thaimiesten porukka uhkailemaan, että jos ei maksa, niin saa tuntea nahoissaan. Vähän potkivat lähtijäisiksi, mutta ei sen pahempaa. Mies muutti Suomeen ja maksaa elareita, tapaa lastansa siellä lomaillessa. Nyt nainen ruvennut vaatimaan elatusmaksun korotusta, hänen mielestään mies tienaa niin hyvin, että pitäisi maksaa enemmän. Saa nähdä, tuleeko uusia uhkauksia, kun mies menee kohta taas sinne lomallaan. Nainen on tietoinen, mitä suurinpiirtein täällä miehen ammatissa tienaa. Mies makselee myös lapsen menoja elarien lisäksi, mutta ei näy rouva olevan tyytyväinen.

• Vaimo_ja_äiti
        kylläituttaa kirjoitti:

Voisitko mitenkään saada soviteltua, että poika jäisi sinulle? Maksaahan se lapsen elatus toki enemmän kuin elatusmaksut, mutta teillä voisi olla hyvä isä-poikasuhde loppuelämäksi.

• KokenutMMMMM-
        kylläituttaa kirjoitti:

Pallo jää exällesi. Jos hän hakee viranomaisteitse päätöksen niin sitten pitää maksaa sen päätöksen mukaan. Suomessa se elatusmaksu on tuloista pitkälti riippumatta se 170 euroa. En tiedä mitä se on Thaimaassa mutta varmasti vähemmän. Eihän ne landella tienaa aikuisetkaan kuin 80 euroa kuukaudessa. Minun ruokkoni maksaa Kela mutta nyt maksan koko ajan niitä Kelalle takaisin kun menee hyvin eli ne ruokot maksan minä.

• MissäRakkaus
        KokenutMMMMM- kirjoitti:

Pallo jää exällesi. Jos hän hakee viranomaisteitse päätöksen niin sitten pitää maksaa sen päätöksen mukaan. Suomessa se elatusmaksu on tuloista pitkälti riippumatta se 170 euroa. En tiedä mitä se on Thaimaassa mutta varmasti vähemmän. Eihän ne landella tienaa aikuisetkaan kuin 80 euroa kuukaudessa. Minun ruokkoni maksaa Kela mutta nyt maksan koko ajan niitä Kelalle takaisin kun menee hyvin eli ne ruokot maksan minä.

Kyllä kunnon mies itse aina lapsenruokot maksaa! Joskus vaan harmittaa miehen puolesta, kun eukko syyttä suotta eroa hinkuaa. Näyttää olevan sama villitys niin Suomessa kuin Thaimaassakin. Onko rakkautta enää olemassakaan?

• rakkausonrahassa
        MissäRakkaus kirjoitti:

Kyllä kunnon mies itse aina lapsenruokot maksaa! Joskus vaan harmittaa miehen puolesta, kun eukko syyttä suotta eroa hinkuaa. Näyttää olevan sama villitys niin Suomessa kuin Thaimaassakin. Onko rakkautta enää olemassakaan?

Ei ainakaan mitään rakkautta jonkun baarihuoran kanssa oli se sitten jostain Isaanista tai vaikkapa Bangkokin laitamilta. Pakko sanoa, että jokainen oppii elämän vastaiskut kokemusten kautta. Jos nait baarilutkan, on tulevaisuus hapuilevaa, jos nait nuorena naisena läskin vanhan suomalaisen eläkeläisen, ei silloinkaan voi olla varma ihanasta tulevaisuudesta ja rakkauskin perustuu vain rahan omistajasuhteisiin.

• ItseOletHuora
        rakkausonrahassa kirjoitti:

Ei ainakaan mitään rakkautta jonkun baarihuoran kanssa oli se sitten jostain Isaanista tai vaikkapa Bangkokin laitamilta. Pakko sanoa, että jokainen oppii elämän vastaiskut kokemusten kautta. Jos nait baarilutkan, on tulevaisuus hapuilevaa, jos nait nuorena naisena läskin vanhan suomalaisen eläkeläisen, ei silloinkaan voi olla varma ihanasta tulevaisuudesta ja rakkauskin perustuu vain rahan omistajasuhteisiin.

Olet lapsellinen. Jokaisessa ihmisessä asuu lutka, pervo, läski, parittaja jne. Joskus ne piirteet on otettava esiin paremman tulevaisuuden vuoksi. Rakkaus on vain rakkautta. Oli kyse rahasta, vallasta, ulkonäöstä, perversioista, iästä tai mistä ikinä. Se tuntuu ihan samalta. Pervo seksi on omasta mielestäni parempaa kuin perinteinen lisääntymisseksi.

• Sinullepervohuoraäijä
        ItseOletHuora kirjoitti:

Olet lapsellinen. Jokaisessa ihmisessä asuu lutka, pervo, läski, parittaja jne. Joskus ne piirteet on otettava esiin paremman tulevaisuuden vuoksi. Rakkaus on vain rakkautta. Oli kyse rahasta, vallasta, ulkonäöstä, perversioista, iästä tai mistä ikinä. Se tuntuu ihan samalta. Pervo seksi on omasta mielestäni parempaa kuin perinteinen lisääntymisseksi.

Olet aivoton. Jos sinun ajatuksesi rakkaudesta ja parisuhteesta on noin kieroutunut, ei se tarkoita sitä että kaikilla muillakin olisi. Thaimaa tekee tehtävänsä ja rakastaminen muuttuu rahastamiseksi, näin se menee!

• hoituritar
        Sinullepervohuoraäijä kirjoitti:

Olet aivoton. Jos sinun ajatuksesi rakkaudesta ja parisuhteesta on noin kieroutunut, ei se tarkoita sitä että kaikilla muillakin olisi. Thaimaa tekee tehtävänsä ja rakastaminen muuttuu rahastamiseksi, näin se menee!

En puhuisi rakastamisesta, vain ja ainoastaan seksistä maksua vastaan. Sillä sitähän se siellä on. Eräs tapaus tuttavapiiristäni, thaivaimo 34 v nuorempi kuin miehensä. Avioliitossa kaksitoista vuotta, yksi yhteinen tytär. Vaimo kertoi minulle suoraan, että elintason takia meni naimisiin miehen kanssa ja haluaisi erota, kun mies on kova juomaan. Mutta hänellä ei ammattia, ollut kotona koko liiton ajan, haluaisi muuttaa takaisin kotimaahansa, mutta taloudellisen tilanteen takia yrittää kestää täällä, että tytär saisi paremman koulutuksen kuin Thaimaassa. Seksiä heillä ei enää ole, mies ei enää kykene, kun on viinalla pilannut itsensä. Vaimo todella masentunut, olen yrittänyt auttaa häntä, tukemalla ja kuuntelemalla hänen purkauksiaan ja ohjannut asiantuntijan pakeille, jos siitä olisi jotain apua. Meistä on tullut hyvät ystävät, hän on aivan ihana ihminen ja surettaa hänen ja tyttären tilanne. Enempää en pysty heidän tilannettaan auttamaan, hänellä ei juurikaan ole muita ystäviä kuin minä.

• MiettikääpäsHetki
        hoituritar kirjoitti:

En puhuisi rakastamisesta, vain ja ainoastaan seksistä maksua vastaan. Sillä sitähän se siellä on. Eräs tapaus tuttavapiiristäni, thaivaimo 34 v nuorempi kuin miehensä. Avioliitossa kaksitoista vuotta, yksi yhteinen tytär. Vaimo kertoi minulle suoraan, että elintason takia meni naimisiin miehen kanssa ja haluaisi erota, kun mies on kova juomaan. Mutta hänellä ei ammattia, ollut kotona koko liiton ajan, haluaisi muuttaa takaisin kotimaahansa, mutta taloudellisen tilanteen takia yrittää kestää täällä, että tytär saisi paremman koulutuksen kuin Thaimaassa. Seksiä heillä ei enää ole, mies ei enää kykene, kun on viinalla pilannut itsensä. Vaimo todella masentunut, olen yrittänyt auttaa häntä, tukemalla ja kuuntelemalla hänen purkauksiaan ja ohjannut asiantuntijan pakeille, jos siitä olisi jotain apua. Meistä on tullut hyvät ystävät, hän on aivan ihana ihminen ja surettaa hänen ja tyttären tilanne. Enempää en pysty heidän tilannettaan auttamaan, hänellä ei juurikaan ole muita ystäviä kuin minä.

Haukion Jennikin varmaan ihastui Saulin ulkonäköön ja tykkää hieman vanhemmista miehistä.
        Ihan samanlaisia tarinoita on Suomikin täynnä. Rahamiesten kimpussa ahertaa bimbot 24/7 iästä riippumatta. Ja miksei sitä suotaisi niitä iloja niille miehille ja naisille? Keneltä se on pois?
        Tiesittekö että raha on syynä suurimmassa osassa suomalaisista avioeroista? Yleensä rahan puute mutta myös rahan jakautuminen epätasaisesti.
        Joten lopettakaa nyt hyvät ihmiset tuo aivoton iänikuinen kaksinaismoralistinen ja rasistinen hurskastelunne tästä aiheesta. Ne tarinat eivät poikkea täällä meilläkään millään tavalla näistä kertomuksistanne jotka aina kohdistuvat tuon yhden maan kansalaisiin ja heidän miehiinsä.

• KaunisRietasOnnellinen
        Sinullepervohuoraäijä kirjoitti:

Suomessakos se rakkaus vain kiihtyy vuosien mittaan? Kyllähän se usein kiihtyykin, kohde vaan vaihtuu ja se kotiliisa ei enää kiinostakaan. Vain reppanat roikkuvat pitkissä parisuhteissa peläten etteivät saa muita jos ero tulee. Miehen elämä alkaa vasta avioerosta. Toista ei voi omistaa.

• kynänikkari
        MiettikääpäsHetki kirjoitti:

Haukion Jennikin varmaan ihastui Saulin ulkonäköön ja tykkää hieman vanhemmista miehistä.
        Ihan samanlaisia tarinoita on Suomikin täynnä. Rahamiesten kimpussa ahertaa bimbot 24/7 iästä riippumatta. Ja miksei sitä suotaisi niitä iloja niille miehille ja naisille? Keneltä se on pois?
        Tiesittekö että raha on syynä suurimmassa osassa suomalaisista avioeroista? Yleensä rahan puute mutta myös rahan jakautuminen epätasaisesti.
        Joten lopettakaa nyt hyvät ihmiset tuo aivoton iänikuinen kaksinaismoralistinen ja rasistinen hurskastelunne tästä aiheesta. Ne tarinat eivät poikkea täällä meilläkään millään tavalla näistä kertomuksistanne jotka aina kohdistuvat tuon yhden maan kansalaisiin ja heidän miehiinsä.

Jenni ja Sauli eivät todellakaan ole vertailtavissa joihinkin thaikkuilotyttöihin ja vanhoihin suomiduunareihin. Turha puhua rasismista, jos joku kirjoittaa täällä elämän realiteeteista. Nyt puhutaan thaikku-suomi pareista, ei suomi-suomi, jos et sattunut aloitusta ymmärtämään.

• firaakosua

Joo mutta kun tämä on Thaimaa osio, niin tottakai täällä heistä keskustellaan, mitä sä oikein horiset. Laitapas jotain faktaa, että on raha on syynä useimmissa suomalaisten eroissa, tuon olet pöljyyksissäsi ihan itse keksinyt. Pistä linkkiä tulemaan, muuten ei sua kukaan usko.
        Tämähän on matkailupalsta, jonka jutut ovat menneet ihan päin sitä itteään.

• onhannäitä
        firaakosua kirjoitti:

Joo mutta kun tämä on Thaimaa osio, niin tottakai täällä heistä keskustellaan, mitä sä oikein horiset. Laitapas jotain faktaa, että on raha on syynä useimmissa suomalaisten eroissa, tuon olet pöljyyksissäsi ihan itse keksinyt. Pistä linkkiä tulemaan, muuten ei sua kukaan usko.
        Tämähän on matkailupalsta, jonka jutut ovat menneet ihan päin sitä itteään.

Lue näitä ensialkuun:

http://www.taloussanomat.fi/oma-raha/2014/02/18/talouden-elpymisen-merkki-avioerot-lisaantyvat/20142447/139

http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mika_vikana/raha_haastaa_rakkauden

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2423431-avioero-rahan-takia/

Rahan vuoksi eroamista peitellään Suomessa ja keksitään hurskaampia selityksiä koska on noloa jos ei kestetä yhdessä vaikeuksia.

• nytriittää

Mitä ihmettä. Kukaan ole mitenkään kaksinaismoralistinen. Itse olet hyyssäri ja asioista pitäisi muka olla hiljaa. Kyllähän sinunkin pitää se myöntää minkälaisia onnenonkijoita ja perseenjakajia thaimaalaiset naiset ovat, samanlaisia bimboja kuin kuka tahansa rahan perässä juokseva nainen. Muuten olen eri mieltä tästä Jennyhaukiosta.

• sfghjkkkgdd
        Vaimo_ja_äiti kirjoitti:

Kirjoitit rehellisesti, mitä liitto voi olla myös thainaisen kanssa. Näillä palstoilla on paljon joutavia jorinoita suomi-thai liittojen auvoisuudesta. Taitaa olla niin, että kun sutta pakoon lähtee, niin karhu vastaan tulee...
        Toivotan parhainta mahdollista ratkaisua tilanteeseesi!

joo, kannattaa muistaa no money no honey...ja voit ostaa tytön baarista mutta et baaria tytöstä. juuri yhden thaikun heivanneena

• Mitakuuluusulle
        kylläituttaa kirjoitti:

Ap, miten asia on edennyt?

• nosillalailla

Älä maksa mitään sille, jos et saa pitää lastasi. Kyllä se huora löytää taas jonkun muun vedätettävän.

• Saaneen sanoa jotain , nimittäin sen kyseessä on sairaan ja jolla ei ole muuta tekemistä
      kyhäelmä Trolli! Lukekaa nuo muutaman nimimerkin keskustelu ketjun alusta ja miettikää onko totta vai ei?

• vilo

tuohan on kuin suoraan minun elämästä.ainoa vaan minun jutska tapahtui suomessa.maksoin vuosia lapsistani,tapaamatta heitä.aivopesu kun oli ensin lapsille tehty.muutin thaimaaseen ja elatukset loppu siihen.tietääkseni suomi/thai ei ole olemassa sopimusta,että maksut seuraa perässä.on muitakin maita!jos sinulla ei ole kaksoiskansalaisuutta,niin ei mitään hätää.sopia voitte mitä haluatte,mutta elatusvelvollisuutta sinulla ei ole.se on vaan kumma juttu:suomessa vanhemmat elättävät lapsensa,thaimaassa lapset elättävät vanhempansa.loppu kaneetti;aina naiset lypsää,olit missä vain maapalloa.kokemus kiinasta,sama homma.

• OnnenpoikaOnnennainenkin

Suomalaiset naiset luuhaa kotona naama norsunvitulla kun ei ole koulutusta vastaavaa työtä. Mies tekee mitä työtä vaan elättääkseen tuon primadomman. Thainaiset ovat oppineet elättämään itsensä keinolla millä hyvänsä. Ahkeria naisia.
        Samaten thainaiset tietää että suhteeseen pitää panostaa ja että on olemassa sellainen asia kuin naisen rooli. Silloin kun kodissa on oikea nainen niin mies on mielellään hyvä mies.
        Suihinottoon on nykyään mukava herätä aamuisin kun entinen suomilehmä käänsi ärtyneenä kylkeä ja pieraisi kun lähdin töihin.

• kermatti
        OnnenpoikaOnnennainenkin kirjoitti:

Suomalaiset naiset luuhaa kotona naama norsunvitulla kun ei ole koulutusta vastaavaa työtä. Mies tekee mitä työtä vaan elättääkseen tuon primadomman. Thainaiset ovat oppineet elättämään itsensä keinolla millä hyvänsä. Ahkeria naisia.
        Samaten thainaiset tietää että suhteeseen pitää panostaa ja että on olemassa sellainen asia kuin naisen rooli. Silloin kun kodissa on oikea nainen niin mies on mielellään hyvä mies.
        Suihinottoon on nykyään mukava herätä aamuisin kun entinen suomilehmä käänsi ärtyneenä kylkeä ja pieraisi kun lähdin töihin.

Miksiköhän heti kun kuulee sanan thainainen, tulee heti ilolinto mieleen, jonka päätehtävä on ottaa suihin ja saada pussit tyhjäksi, eikä sitten muuta.

• lawer

Silloin kun kodissa on oikea mies niin nainen on mielellään hyvä nainen.

• oodithainaisille

Haista nyt kuule pitkä paska. Itse teen hommia alemman koulutuksen puitteissa, kun en ole saanut alemman korkeakoulututkinnon töitä vielä ja en todellakaan luuhaa kotona. Tunnen monia suomimiehiä myös naisiakin, joille ei kelpaa mikään muu kuin koulutustaan vastaava työ ja tunnen niitäkin, joille ei kelpaa mikään työ.

No, Thaimaan lumput tekee mitä vaan rahan eteen, ovat hyvin kunnostautuneet siinä hommassa. Jotkut jakavat sitä persettään ahkerasti kuten sanoitkin jo, vaikka ukon reppana elättää. Ne ovat niin ahkeria:-B Ne onkin opeteltu palvelemaan miehiä ja pakko ottaa suihin heti aamulla, vaikka ei huvittaisi pätkääkään.

Voin kuvitella miten kukaan suomalainen nainen ei viitsinytkään katella sinua ja vielä ottaa suihin aamulla ja suorittaa sitä "naisen roolia."
        Mutta thaimaanluuskalla ei ole mitään muita vaihtoehtoja, kuin olla aina valmis.
        Vaikutat tosi yksinkertaiselta mieheltä ja vielä sellaiselta, että olet katkera suomalaisia naisia kohtaan. Mieti sitä ihan omassa mielessäsi että miksi.

• uskovaan

Aloitus on täysin keksitty tarina ja lukijan pitää olla aika tyhmä jos ei sitä huomaa. Pari seuraavaakin viestiä on samasta osoitteesta.

Kylmä totuushan on että kannattaa se vanha läski suominorsu vaihtaa nuoreen näpsään antavaan ja huolehtivaan Aasian kaunottareen niin nopeasti kuin suinkin kykenee. Elämä alkaa kokonaan uudestaan ja paljon parempana. Elon vuosia tulee roppakaupalla lisää kun pääsee siitä vanhasta sammakosta eroon ja alkaa saamaan oikeaa huolenpitoa.

• hjuvaidea

aloitus on naisen kirjoittama.

• näinsevaanmenee

Todella moni suonmalainen mies kertoo ettei ottaisi edes venakkoa (ja se sentään on jo tasoa eikä mikään aasialainen baarihoro) , jos saisi vaan suomalaisen naisen. Fakta.

• OikeaaFaktaa

Ne on ne sinun kaverisi samanlaisia kuin sinä. Älä yleistä. Venakot on putsanneet satoja suomalaisia. Osan jopa ilman tapaamista. Täysiä roistoja.
        Minä en tykkää kohloista suurikokoisista venakoista enkä heidän luonteestaan. Pienet sievät thaikut sen sijaan on makuuni kuten niin monen muunkin. On tunnettu tosiasia että mies kun matkustaa ekaa kertaa thaimaahan niin on kerralla myytyä miestä. Sinne sitten aina uudestaan ja uudestaan ja sitten sieltä yleensä se nainenkin löytyy.
        Jokainen terve mies tykkää nuorista ja kauniista sekä hyväluonteisista naisista. Viisikymppiselle ei Suomesta löydy kuin katkeroituneita romuja. Kuka hemmetti sellaisen haluaa? En minä ainakaan.
        Saaminen ei ole sama asia kuin huoliminen jonka nämä thaikkujen haukkujat unohtavat. Saan suomalaista naista vaikka 5 eri naista päivässä mutta kun ei kiinnosta. Yrittävät kahlita miehen kuin viimeisen oljenkorren ja sitten kun sanot niille kiitos ei niin loukkaantuvat sydänjuuriaan myöten ja haukkuvat sitten miehet ja ulkolaiset naiset näillä palstoilla.

• higsociety
        OikeaaFaktaa kirjoitti:

Ne on ne sinun kaverisi samanlaisia kuin sinä. Älä yleistä. Venakot on putsanneet satoja suomalaisia. Osan jopa ilman tapaamista. Täysiä roistoja.
        Minä en tykkää kohloista suurikokoisista venakoista enkä heidän luonteestaan. Pienet sievät thaikut sen sijaan on makuuni kuten niin monen muunkin. On tunnettu tosiasia että mies kun matkustaa ekaa kertaa thaimaahan niin on kerralla myytyä miestä. Sinne sitten aina uudestaan ja uudestaan ja sitten sieltä yleensä se nainenkin löytyy.
        Jokainen terve mies tykkää nuorista ja kauniista sekä hyväluonteisista naisista. Viisikymppiselle ei Suomesta löydy kuin katkeroituneita romuja. Kuka hemmetti sellaisen haluaa? En minä ainakaan.
        Saaminen ei ole sama asia kuin huoliminen jonka nämä thaikkujen haukkujat unohtavat. Saan suomalaista naista vaikka 5 eri naista päivässä mutta kun ei kiinnosta. Yrittävät kahlita miehen kuin viimeisen oljenkorren ja sitten kun sanot niille kiitos ei niin loukkaantuvat sydänjuuriaan myöten ja haukkuvat sitten miehet ja ulkolaiset naiset näillä palstoilla.

Olen 22 v opiskelija, enkä voi kuvitellakaan ottavani viisikymppistä miestä, siitä vanhemmasta nyt puhumattakaan. Ei kukaan ystävistäni myöskään, ollaan joskus keskusteltu asiasta. Mutta voin kuvitella, että joku duunarimies ja kouluttamaton thaityttö / baarityttö kelpuuttaisi ikämiehen ja rupeaisi elämään hänen kanssaan, kun mies pystyy vaan ylläpitämään häntä ja sukuaan. Heidän suhteessaan tuskin suurempia keskusteluja syntyisi, koska todennäköisesti kieliongelmat ne estäisivät. Toki voisivat kaikesta huolimatta olla tyytyväisiä keskenään. Itselleni en moista elämää halua, vaan oman tasoiseni miehen, joka osaa keskustella muustakin kuin jokapäiväisestä leivästä ja ruoasta ja että ostetaanko mopo vai ei.

• rakkaudenlähettiläs
        higsociety kirjoitti:

Olen 22 v opiskelija, enkä voi kuvitellakaan ottavani viisikymppistä miestä, siitä vanhemmasta nyt puhumattakaan. Ei kukaan ystävistäni myöskään, ollaan joskus keskusteltu asiasta. Mutta voin kuvitella, että joku duunarimies ja kouluttamaton thaityttö / baarityttö kelpuuttaisi ikämiehen ja rupeaisi elämään hänen kanssaan, kun mies pystyy vaan ylläpitämään häntä ja sukuaan. Heidän suhteessaan tuskin suurempia keskusteluja syntyisi, koska todennäköisesti kieliongelmat ne estäisivät. Toki voisivat kaikesta huolimatta olla tyytyväisiä keskenään. Itselleni en moista elämää halua, vaan oman tasoiseni miehen, joka osaa keskustella muustakin kuin jokapäiväisestä leivästä ja ruoasta ja että ostetaanko mopo vai ei.

Oman tasoisesi miehen saat hyvinkin nopeasti, piipahdat vain siellä Kontulan lähikuppilassa, niin vientisi on taattu ja nimenomaan omatasoisesi sieltä saat!
        Me viisaammat poikkeamme kaukomailla hakemassa todellisen kodinhengettären ja aistiemme sulostuttajan Aasiasta, emmekä kaltaisiisi ryhävalaisiin uhraa edes ajatusta...

• Thaimaalaistunut
        higsociety kirjoitti:

Olet lapsi vielä. Lapsilla on taipumus kuvitella tietävänsä elämästä ja ihmisistä jotakin. Tuossa nelivitosena älyät sen kuinka väärässä olit mutta jokaisen se on itse koettava. Olin minäkin nuori ja luulin tietäväni.
        "Mutta voin kuvitella, että joku duunarimies ja kouluttamaton thaityttö / baarityttö kelpuuttaisi ikämiehen ja rupeaisi elämään hänen kanssaan"
        Hmm... Siis duunarimies kelpuuttaa ikämiehen ja rupeaa elämään kanssaan...?
        Kyllä thaimaassa on kaikenlaisia miehiä. Suomalaisiakin. Joillakin on enemmän ja joillakin vähemmän rahaa tai koulutusta. Useimmat ovat oppineet kielen ja kommunikaatio- ongelmia ei ole niinkuin kuvittelet.
        Minä tapasin oman vaimoni (35v) nettideiteillä. Puhui melko hyvää englantia jo silloin kun vielä Skypeteltiin. Aloitti aktiiviset englannin opinnot välittömästi kun oltiin sovittu tapaaminen. Puhuu jopa hieman parempaa enkkua kuin minä ja minä koetan opetella thaita tässä koko ajan. Meillä on hyviä keskusteluja ja rahaa on riittävästi loppuelämiemme ajaksi. Ikäerot pariskunnilla ei ole niin suuria kuin mitä täällä propagandaa heitetään. Kaksikymppistä ei viisikymppinen mies huoli kuin korkeintaan tunnin treffeille. Pitkissä suhteissa ikäerot on siellä 15 vuoden paikkeilla. Meillä 13 vuotta. Tiedän toki muutamia tapauksia joissa leppoisella seitsenkymppisellä miehellä on sellainen kaksvitonen lemmikkinä mutta he pitävät tyttöjä kuin kukkia kämmenellä ja molemmat ovat tyytyväisiä diiliin. Ja se on ihan oikein että jättävät naiselle omaisuutensa lähdön jälkeen. Onnellisina kuolevat.
        Kulttuurieroina Suomen ja Thaimaan välillä on se että kumppania ei omisteta ja taloudellinen turva on aina oltava suhteessa tai sitten seuraa ero. Se on simppeli sääntö kun sen tietää. Köyhemmistä huolehtiminen on se juttu. Minä olen ylpeä että voin tarjota paremman elämän monille ihmisille ja palaute on sen mukaista. Suomessa minulla ei ole muuhun sukuun minkäänlaista yhteyttä paitsi lapsiini ja veljeeni. Täällä minulla on noin nelikymmenhenkinen läheinen perhe.

• Rumiahuoria
        OikeaaFaktaa kirjoitti:

Thaikut on rumia lättänaamoja. Näyttävät apinoilta.

• tuhannentuhat
        rakkaudenlähettiläs kirjoitti:

Oman tasoisesi miehen saat hyvinkin nopeasti, piipahdat vain siellä Kontulan lähikuppilassa, niin vientisi on taattu ja nimenomaan omatasoisesi sieltä saat!
        Me viisaammat poikkeamme kaukomailla hakemassa todellisen kodinhengettären ja aistiemme sulostuttajan Aasiasta, emmekä kaltaisiisi ryhävalaisiin uhraa edes ajatusta...

Vanhat paksumahat eivät nuoria kiinnosta. Paitsi thainaisia, kun tarvitsevat perheelleen elättäjän, silloin kelpaa kuka tahansa, kauhea kohtalo. Onneksi en ole miehen tuloista riippuvainen, hyvä ammatti takaa sen, ei tarvitse myydä itseään kaiken maailman köriläille. Myyntityö on Pattayalla kysytty ja vaativa homma, kuluttaa varmaankin aika nopeasti naisen loppuun.

• teenain

tapa se ja muuta lapsen kanssa sveitsiin

• korkatti

22-vuotias tuleva horo susta kasvaa sellanen siiderivalas etkä kunnon miestä saa!

• isaaninkreivi

Mikä tuossa nyt vaikeaa on on jos et todellakaan halua mitään maksaa, hintana tosin saattaa olla olla että kyllä poikaasi enää saa tavata. Lähdet vain takaisin suomeen kenellekään mitään ilmoittamatta etkä pidä enää yhteyttä. Jos vaimosi ei tule suomeen perässäsi asiaa selvittämään ei ole pelkoa että mitään sinulta koskaan peritään. its up to you!

• OletkoNeekeri

Miksi otit huoran kehitysmaasta.

• totuus-esiin

OletkoNeekeri on tyypillinen kateellinen suomalainen, joka ei puolisoa saa mistään, ei edes Thaimaasta ja katkeruuttaan täällä purkaa, mikäli mies on, niin pilinsä on alle 8 cm ja sillähän ei naista saa mistään, ei Thaimaastakaan. Amaliana taasen reva on ämpärin kokoinen ja siihen ei kukaan lähde mitään upottamaan, liian on suuri tummillekin, karkuun juoksevat nähtyään ja nopeasti.

• Onneavaansulle

Lapselle, pojallesi, on tärkeää, että maksat elatusmaksun ja tapaat häntä. Hän on kuitenkin puoliksi suomalainen ja ulkonäkökin on erilainen kuin perus thaikulla, niin että se on myös identiteettikysymmys kun poika kasvaa.

Jos määrätään elatusmaksu niin siihen liittyy myös tapaamisoikeus. Äiti ei voi noin vain viedä lasta kokonaan isän ulottumattomiin. Laita myös avovaimollesi lasku 7 vuoden ajalta ruuasta ja ylöspidosta. Ota lakimies avuksesi.

Elatusmaksu maksetaan tuloista. Ei siihen mitään vakiosummmaa ole vaan se neuvotellaan. Haluat kuitenkin varmaan maksaa jonkin verran, jos tiedät, että raha menee pojallesi, hänen koulukuluihin jne. Ota tosiaan sieltä paikalllinen lakimies avuksi.

• pirullinenkoukku

Missä kohtaa aloituksessa oli maininta, että lapsi on poika? Ei missään. Aloitus on siis trolli niinkuin joku siitä aikaisemmin mainitsi. Taitaa olla jonkun oma tilanne aika kinkkinen?

• Thaikon
        pirullinenkoukku kirjoitti:

Missä kohtaa aloituksessa oli maininta, että lapsi on poika? Ei missään. Aloitus on siis trolli niinkuin joku siitä aikaisemmin mainitsi. Taitaa olla jonkun oma tilanne aika kinkkinen?

Ei aloituksessa, mutta myöhemmin aloittaja kertoo että pojallaan on kaksoiskansalaisuus. Lueppas hieman tarkemmin, viisastelija.

• pirullinenkoukku
        Thaikon kirjoitti:

Ei aloituksessa, mutta myöhemmin aloittaja kertoo että pojallaan on kaksoiskansalaisuus. Lueppas hieman tarkemmin, viisastelija.

Tarkistin aloittajan osoitteen se oli naisen. Joten se siitä stoorista.

T. Viisastelija

• amalianfrendi

eroamme suomessa paljonko rouvan pitää maksaa minulle olen tehnyt hänelle 4 lasta.

• onkoOikein

Tasa-arvon nimessä vaimon in annettava 50 % omaisuudestaan Sinulle, niinhän me miehetkin joudumme eron sattuessa naisillle antamaan.

• amalianfrendi

minusta puolet on aika vähän. olen pedissä tehnyt kaikki hommat. akka oon vaan pötköttänyt. minusta pitäis saada puolet myös tulevasta palkasta.

• Unohdase

Aloittaja! Elämäsi viisain päätös on ero thailutkasta!

• otalääkkeesi

Sika-Amalia! -Elämäsi viisain päätös on hankkiutua hoitoon.

• markkusiitonen

Elämän viisain päätös on erota suomessa ja hakea ihana thaikku. Suosittelen kaikille aasialaista naista silloin vasta elämä parisuhteessa alkaa. Jos nyt kuvittelet olevasi onnellinen parisuhteessa johtuu tietämättömyydestäsi. Kaikilla joilla on var ei kun elämä kuntöön ja aasialaista hakemaan.

• AhneAhneempiThai

Kyllä kyllä, saatte yhtä onnellisen elämän kuin ketjun aloittajakin!

• tyhmätyhmepiamalia
        AhneAhneempiThai kirjoitti:

Aasiaan kuuluu muitakin maita.

• callexi

Ei ole thaikut koskaan kiinnostaneet. Olen naimisissa venezuelalaisen kanssa ja olisittepa nähneet, kuinka baarityttöjen simät pyöristyivät, kun pällistelivät vaimoani. Tanssitaito hallussa hänellä, siinä oli monella ihmettelemistä Pattayan yössä. Tykättiin Pattayasta, ensi talvena uudelleen.

• amaliananalia
        AhneAhneempiThai kirjoitti:

aloittaja on nainen ja hän on ainakin onneton. tai siis se on onneton.

• amalianystävä
        callexi kirjoitti:

Ei ole thaikut koskaan kiinnostaneet. Olen naimisissa venezuelalaisen kanssa ja olisittepa nähneet, kuinka baarityttöjen simät pyöristyivät, kun pällistelivät vaimoani. Tanssitaito hallussa hänellä, siinä oli monella ihmettelemistä Pattayan yössä. Tykättiin Pattayasta, ensi talvena uudelleen.

juuri näin mutta huorahan se sunkin nainen on,koska vain suomalainen nainen voi olla suomalaiselle. amalian logiikka. ainakaan etr ole voinut saada sitä muuten kuin rahalla.

• tuuritsäkä

Älkää nyt morkatko kaikki joilla ulkomaalainen vaimo. Kyllä ne Keskisen Vesan vaimotkin on ihan pelkästä rakkaudesta Vesan mukaan lähteneet. Kaikki kunnon miehet ostaa nettirakkaudelleen uuden maasturin. Veikkaan että nykyinenkin on suomessa ainakin vielä vuoden ennenkuin ottaa hatkat.

• meklarimies
        tuuritsäkä kirjoitti:

Älkää nyt morkatko kaikki joilla ulkomaalainen vaimo. Kyllä ne Keskisen Vesan vaimotkin on ihan pelkästä rakkaudesta Vesan mukaan lähteneet. Kaikki kunnon miehet ostaa nettirakkaudelleen uuden maasturin. Veikkaan että nykyinenkin on suomessa ainakin vielä vuoden ennenkuin ottaa hatkat.

Köyhien maiden naiset rakastuvat ihan aidosti ja oikeasti vanhoihin suomimiehiin, näin on tosi.

• Helppoolempee
        callexi kirjoitti:

Etelä-Amerikkalaiset ja skandinaavit hakkaa mennen tullen thaikkupimut. Thaikut on vaan niin helppoja.

• näinonjuttu
        Helppoolempee kirjoitti:

Etelä-Amerikkalaiset ja skandinaavit hakkaa mennen tullen thaikkupimut. Thaikut on vaan niin helppoja.

Helppoja ovat, niin kauan kun rahaa ukolla riittää. Mutta jos olet vähävarainen niin eivät kiinnostu koska rahasta siellä vain annetaan pimppiä.

• Oikeusapuasiamies
        meklarimies kirjoitti:

Köyhien maiden naiset rakastuvat ihan aidosti ja oikeasti vanhoihin suomimiehiin, näin on tosi.

Kutsutaan sitä sitten ihan millä nimellä kukakin haluaa kutsua. Minä kutsuisin sitä hyväksi sijoitukseksi koska thainaiselta pikkurahalla saa pienellä rahallisella sijoituksella parempaa vastinetta kauniimmassa paketissa kun taas ikääntyneeltä suomalaiselta naiselta saat aivan paskaa palautetta elttaantuneessa paketissa.
        Lisäksi se tuntuu samalla siltä rakkaudelta oli siitä sitten joku ulkopuolinen mieltä mitä tahansa.
        Siinä on siis vinha ero kalliiseen suomipakkoavioliittoon jossa naisella ei ole mitään naisellisia velvollisuuksia vaan ainoastaan vaatimuksia ja jotakin naisasia-hömppää joka antaa heille oikeuden olla huolehtimatta itsestään sekä miehestä.

• hansut

skandit ei todellakaan hakkaa thaikkuja. etelä-amerikkalaiset ovatkin sitten ihan toinen juttu koska ne hakkaavat kaikki.

• Jepnäinon

kun naisista puhutaan niin tietty skandinaavinen nainen pesee thaikut mennen tullen. Jos miehistä puhutaan niin thaikkumies on viritetympi peli kuin suomimies.

• tarvetta-tähän-on
        Jepnäinon kirjoitti:

kun naisista puhutaan niin tietty skandinaavinen nainen pesee thaikut mennen tullen. Jos miehistä puhutaan niin thaikkumies on viritetympi peli kuin suomimies.

Todellakin nämä ylilihoneet skandinaavinaiset ovat kuin luotuja pesijättäriä hoikille ja kauniille Thaineitosille. Näitä naispuolisia mursujahan tarvitaankin meidän varakkaiden miesten Thai-vaimojen pesijättäriksi. Pistäpä numeroasi kehiin, niin voin MBA yliopistokoulutuksen saaneelle vaimolleni tarjota kunnon röhköhierontaa Suomessa.

• Apinamiehelle
        tarvetta-tähän-on kirjoitti:

Todellakin nämä ylilihoneet skandinaavinaiset ovat kuin luotuja pesijättäriä hoikille ja kauniille Thaineitosille. Näitä naispuolisia mursujahan tarvitaankin meidän varakkaiden miesten Thai-vaimojen pesijättäriksi. Pistäpä numeroasi kehiin, niin voin MBA yliopistokoulutuksen saaneelle vaimolleni tarjota kunnon röhköhierontaa Suomessa.

Aaahahahaaa, Mr tarvettaon ei ymmärrettävistä syistä ymmärrä kielikuvia! Ei kaikkea tarvitse ottaa noin kirjaimellisesti, relaa nyt. Edellisessä viestissä pesee tarkoittaa tietenkin voittaa, ymmärrätkö nyt? Jos et, niin kysy siltä MBA (=ma bärsetta annan kaikille) vaimoltasi.

• SouthernThailand
        Apinamiehelle kirjoitti:

Aaahahahaaa, Mr tarvettaon ei ymmärrettävistä syistä ymmärrä kielikuvia! Ei kaikkea tarvitse ottaa noin kirjaimellisesti, relaa nyt. Edellisessä viestissä pesee tarkoittaa tietenkin voittaa, ymmärrätkö nyt? Jos et, niin kysy siltä MBA (=ma bärsetta annan kaikille) vaimoltasi.

Huumorintaju ei vaikuta olevan vahvimpia puoliasi? Hauska kielikuva tuo "kunnon röhköhieronta" muutes! :)
        Tapasin rannalla kaksi suomalaista tyttöä tuossa eilen. Olivat rasvailemassa toistensa vitivalkoista haurasta ihoa. Eivät olleet oikein sen näköisiä että pesisivät ketään. En ole ulkonäkökeskeinen paitsi painon suhteen tiettyyn rajaan saakka. Ulkonäkö ei ole minulle se ratkaiseva seikka vaan muut asiat.
        Ulkonäöksellisesti (jos kerta siihen mennään) tykkään tummista, pitkätukkaisista ja hoikista tummasilmäisistä naisista joilla on töröhuulet ja kiinteä vartalo. Missäs päin Suomea sellaisia liikuskelee?
        Tänään tapaan sellaisen naisen että suurin osa miehistä laskisi alleen hänen pelkästä katseestaan. Lucky me!

• nytrepesin
        tarvetta-tähän-on kirjoitti:

Vai MBA- tutkinto? Juuttinsa joo:-))
        Eiköhän se ole toisinpäin, että se sinun apinalutka, jonka ainut koulutus on elämän kiertokoulu farangien palvelijana, pesee hyvin koulutetun ja sivistyneen suomalaisen naisen pyykkiä. Tälläkin hetkellä tiedän mm. Espoon West Endissä näitä pikku apinanaamoja pyykkää, siivoo, imuroi, silittää ja hoitaa lapsia varakkaissa perheissä ihan kuule kiltisti vaan.

• onni-suosii-rohkeaa
        nytrepesin kirjoitti:

Vai MBA- tutkinto? Juuttinsa joo:-))
        Eiköhän se ole toisinpäin, että se sinun apinalutka, jonka ainut koulutus on elämän kiertokoulu farangien palvelijana, pesee hyvin koulutetun ja sivistyneen suomalaisen naisen pyykkiä. Tälläkin hetkellä tiedän mm. Espoon West Endissä näitä pikku apinanaamoja pyykkää, siivoo, imuroi, silittää ja hoitaa lapsia varakkaissa perheissä ihan kuule kiltisti vaan.

Eipä ihme, että repesit pelkästä kateudesta! Teillä suomennaisillahan se on hyvinkin tavanomaista.
        Me menevät miehet löydämme kyllä laatuvaimomme muualta päin maailmaa.
        Amaliat jätämme omaan arvoonsa piehtaroimaan!!!

• nytrepesin
        onni-suosii-rohkeaa kirjoitti:

Eipä ihme, että repesit pelkästä kateudesta! Teillä suomennaisillahan se on hyvinkin tavanomaista.
        Me menevät miehet löydämme kyllä laatuvaimomme muualta päin maailmaa.
        Amaliat jätämme omaan arvoonsa piehtaroimaan!!!

Kateudesta? Mistä pitäisi olla kateellinen? Ai kun joku suomalaisurvelo hakee apinahuoran jostain bambukylästä tai go-go- baareista?

Sinä menevä mies? Hahahahahaha, miten et sitten ole löytänyt vielä sitä laatuvaimoa?

• menevämies
        nytrepesin kirjoitti:

Kateudesta? Mistä pitäisi olla kateellinen? Ai kun joku suomalaisurvelo hakee apinahuoran jostain bambukylästä tai go-go- baareista?

Sinä menevä mies? Hahahahahaha, miten et sitten ole löytänyt vielä sitä laatuvaimoa?

Niinpä, amaliahan ei muuta osaakaan, kuin kateudessaan revetä.
        Onnea vain ryhävalaalle miehen etsinnässä, piipahdahan vaikkapa Gambiassa, mikäli Sossusta saat matkarahat aneltua, niin sinullakin hetkeksi aukeaa auvoinen elämä.

• PARAS-RATKAISU

OTA LAPSI ITSELLESI JA ANNA ENTISEN AKKASI tavata lasta kerran kuussa, jos on kunnolla. Lisäksi entisen akkasi tulee maksaa sulle 500e/kk elatusmaksua, sillä tottahan entinen akkasi lastaan rakastaa, vai onko se pelkkä huora.

Äläkä neuvottele mistään VAAN PELKÄSTÄÄN TOIMI !!!

• MItäoikeenhaluat

Siis sehän on pelkkä AVOvaimo, niin ei tuossa mitään ositusta tarvita. Elatusmaksuja vasaan neuvottelet kunnon tapamisoikeudet. Tai jos haluat pojan itsellesi, niin pistät kovan kovaa vastaan ja todistat, että pystyt tarjoamaan lapselle paremman kodin ja koulutuksen.

• höpsistäheijaa

tämä mielikuvitus avaus.miksi te jaksette kommentoida tällästä. Minä möin perintöni 75 miljoonaa euroa sijoitin thaimaahan akka vei kaiken,mutta ei harmita äkkiäkös sen verran kelasta saa vai mitä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      855
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe