Äänestävätkö ihmiset eduskuntaan niitä kansanedustajia, jotka ovat virkakaudellaan kourineet naisia eduskunnassa ?
Mitä mieltä kansanedustajakolleegat ja erityisesti naiset ovat vastakkaisesta sukupuolesta, joka nimittelee naisia tytöiksi, kahvinkeittäjiksi tai pahemmiksi, ja lopuksi kouraisee pepusta, lääppii käsillään tai kuolaa päälle ?
Eikö tällaista työpaikka-ahdistelua voisi välttää parhaiten sillä, että näitä nimittelijöitä tai kourijoita ei valittaisi uudelleen kansanedustajiksi ?
Pitäisikö äänestäjien tietää, kuka kansanedustaja on omalla kaudellaan kohdellut kolleegojaan alistavasti uudelleen ja uudelleen ?
Tietenkin äänestäjien pitäisi tietää, sillä muutenhan ahdistelijat ja vainoojat äänestetään vahingossa uudelleen virkaansa ja sama peli jatkuu.
Jos jollain naiskansanedustajalla on pitävää näyttöä mieskansanedustajan sukupuolta tai ihmisoikeutta loukkaavasta käyttäytymisestä, tulisi hänen ilmoittaa siitä äänestäjille, etteivät seuraavat naiskansanedustajat joutuisi vastaavaan tilanteeseen omalla kaudellaan.
Näin ihmiset osoittaisivat, että tällainen käyttäytyminen ei ole soveliasta vallan käytävillä eduskunnassa eikä myöskään muualla Suomen työpaikoilla.
Ahdistelija taas eduskuntaan ?
5
<50
Vastaukset
- elovena-eeva
Kotouttaminen / kotiuttaminen sana on saanut kumman selityksen. Nykyään se tarkoitta, että suomeen tulleet yritetään sopeuttaa oman kansansa ja heimonsa tavoille suomessa. Eikös se ole ennemmin sitä että -> Kotoutetaan ne kyläilijät täältä sinne afrikan mantereelle takaisin. Heidän piti viipyä vain hetki.
Kun olin sairaalassa minut KOTIUTETTIIN Siis kotiin, päästettiin pois. Lähdin sinne mistä olin tullut KOTIIN
Kauan sitten Aboriginaalit siirrettin reservaattiin. Myös amerikan alkuperäiskansat on saman kohtalon kokeneet. Kohta on meidän vuoro.
Odotan tuleeko mitään muutyosta uuden eduskunnan lakialoitteiden kautta, meille suomalisille helpotusta somali diktatuuriin. Kansan edustajien pitäisi edustaa kansaa....
Olen valmis elämään ilman sitä monikulttuuria kunhan vain heidät KOTIUTETAAN. - miehinenmies
Samaa mieltä, kyllä tällaiset miehet pitäisi jättää valitsematta, naiset sen ratkaisee. Naisten ei ensinnäkään pidä sellaisia äänestää, ja naisten pitää pitää niistä meteliä etteivät miehetkään sellaisia äänestä! Ei ne ilman ääniä sinne eduskuntaan mene! Sosiaalisessa mediassa, ihmisten kanssa keskustellessa jne. voi näitä asioita ottaa esille, sanoa suoraan jos tietää kuka on ollut naisten ahdistelija.
- vaalit
eiköhän se eduskunta ole suomen suurin ilotalo.
- no_voi_kökkö
Naiset ei sitten miehiä ahdistele, pojittele tms. Ihan toisin on. Sekö on sitten ok käytöstä? Ei eduskuntaan tarvita myöskään miehiä ahdistelevia naisia! Tapahtui ahdistelu sitten työpaikall tms.
Ja jos miehet puhuisivat mm. naisten rinnoista kaveriporukoissa samalla tapaa kuin naiset miestensä peniksen koosta, on mies heti sovinisti. Nainen on kuitenkin seksuaalisesti vapautunut yms. feminististä paskaa jonka pitäisi jättää pienimunainen ukkonsa, vaikka vika saattaa olla naisen omassa värkissä kun ainakin ennen on se sama mies kelvannut. - Huhupuheita
Onko tästä mitään faktaa? Olen itse ollut 4 vuotta eduskunnassa töissä, eikä vastaavaa ole tullut eteen. Kyselyjä suoritetaan tämän tästä. Halutessaan voi ilmoittaa vaikka nimettömänä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982