HDT Hunder hd6500 digiboxi

botswanatäti

Ostin tänään kyseisen boxin, kun vanha Topfield sanoi itsensä irti. Osasin jopa asentaa sen aikalailla helposti, vaikka olen pika pikaa jo 70v mummeli!
Kaikki on muuten hyvin, mutta en tiedä miten saan tallennetut ohjelmat poistettua. Olen jo ehtinyt tallentaa 3 ohjelmaa ja yhden katsoa. 61 ohjelmaa olen jo laittanut epg:stä tallennukseen. Nyt huolettaa, että jos en saakkaan niitä poistettua siinä vaiheessa, kun olen ne katsonut.
Voisiko joku ystävällisesti neuvoa vanhaa ihmistä asiassa! Kiitän jo etukäteen vaivannäöstä!

13

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VanhaKundi
    • p-ulkkinen

      ps. se virtalähdevikainen topfield kannattaa korjauttaa.. toimii taas vuosia..

      • haiskaa_pahalle

        Urpo, varmaan se vanha sd-toppari toimii vuosia mutta kun sd-lähetykset loppuu niin mitä vittua sillä tekee lol


      • ei.hätää
        haiskaa_pahalle kirjoitti:

        Urpo, varmaan se vanha sd-toppari toimii vuosia mutta kun sd-lähetykset loppuu niin mitä vittua sillä tekee lol

        Ne SD-lähetykset kyllä jatkuvat vielä useita vuosia, joten tietenkin kannattaa korjata.


      • hankin_tarkoituksella
        ei.hätää kirjoitti:

        Ne SD-lähetykset kyllä jatkuvat vielä useita vuosia, joten tietenkin kannattaa korjata.

        .

        Hankin ihan tarkoituksella pari sd-digiboxia toisen mökille niin voin kotiversiolla katsella mökillä tehtyjä nauhoituksia ihan suoraan muistitikulta

        .


    • KierrätäKierrätäToppari

      Niin, jos et korjauta topfieldiä, niin jos naapureissasi sattuu olemaan joku "sähkönero", anna se hänelle. Hän saattaa korjata sen hetkessä. Usein Topparissa on ihan helppo vika.

      • kjkhfhhh

        Mikä on tuo "ihan helppo vika"?


      • Korjannut

        Kovalevy täytyy jostain silsasta. Kovalevyn formatointi ja taas pelaa. Liikkeissä väittävät aina että kovalevy on mennyt rikki japitää ostaa uusi (kolminkertaiseen hintaan) asennus.


    • ehkä_tuota
      • ehkä_tuota

        sorry. meni väärään keskusteluun. piti mennä tohon toiseen. mutta vikaa on noissa bokseissa


    • focus123

      en osaa poistaa vanhoja tallenteita 70v. pappa

    • focus123

      en osaa poistaa vanhoja tallenteita

    • Otan_osaa_ongelmiisi

      Vanhojen tallenteiden poistossa ei käyttäjän iällä ole merkitystä varsinkaan HD Thunderin kanssa. Kaikilla se on yhtä vaikeaa;)
      Jos kuitenkin kokeilet ensin tuonne ensimmäiselle kysyjälle annettua ohjetta, jonka "VanhaKundi" on sinne laittanut. Parempaa ohjekirjaa ei HD Thunderiin ole näköjään saatu aikaiseksi eikä varmaan sellaista tulekaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      3996
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      239
      2507
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      247
      2394
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1904
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      95
      1691
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1507
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1316
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      344
      1174
    9. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1046
    10. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      80
      971
    Aihe