HDT Hunder hd6500 digiboxi

botswanatäti

Ostin tänään kyseisen boxin, kun vanha Topfield sanoi itsensä irti. Osasin jopa asentaa sen aikalailla helposti, vaikka olen pika pikaa jo 70v mummeli!
Kaikki on muuten hyvin, mutta en tiedä miten saan tallennetut ohjelmat poistettua. Olen jo ehtinyt tallentaa 3 ohjelmaa ja yhden katsoa. 61 ohjelmaa olen jo laittanut epg:stä tallennukseen. Nyt huolettaa, että jos en saakkaan niitä poistettua siinä vaiheessa, kun olen ne katsonut.
Voisiko joku ystävällisesti neuvoa vanhaa ihmistä asiassa! Kiitän jo etukäteen vaivannäöstä!

13

866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VanhaKundi
    • p-ulkkinen

ps. se virtalähdevikainen topfield kannattaa korjauttaa.. toimii taas vuosia..

• haiskaa_pahalle

Urpo, varmaan se vanha sd-toppari toimii vuosia mutta kun sd-lähetykset loppuu niin mitä vittua sillä tekee lol

• ei.hätää
        haiskaa_pahalle kirjoitti:

Urpo, varmaan se vanha sd-toppari toimii vuosia mutta kun sd-lähetykset loppuu niin mitä vittua sillä tekee lol

Ne SD-lähetykset kyllä jatkuvat vielä useita vuosia, joten tietenkin kannattaa korjata.

• hankin_tarkoituksella
        ei.hätää kirjoitti:

Ne SD-lähetykset kyllä jatkuvat vielä useita vuosia, joten tietenkin kannattaa korjata.

.

Hankin ihan tarkoituksella pari sd-digiboxia toisen mökille niin voin kotiversiolla katsella mökillä tehtyjä nauhoituksia ihan suoraan muistitikulta

.

• KierrätäKierrätäToppari

Niin, jos et korjauta topfieldiä, niin jos naapureissasi sattuu olemaan joku "sähkönero", anna se hänelle. Hän saattaa korjata sen hetkessä. Usein Topparissa on ihan helppo vika.

• kjkhfhhh

Mikä on tuo "ihan helppo vika"?

• Korjannut

Kovalevy täytyy jostain silsasta. Kovalevyn formatointi ja taas pelaa. Liikkeissä väittävät aina että kovalevy on mennyt rikki japitää ostaa uusi (kolminkertaiseen hintaan) asennus.

• ehkä_tuota
      • ehkä_tuota

sorry. meni väärään keskusteluun. piti mennä tohon toiseen. mutta vikaa on noissa bokseissa

• focus123

en osaa poistaa vanhoja tallenteita 70v. pappa

• focus123

en osaa poistaa vanhoja tallenteita

• Otan_osaa_ongelmiisi

Vanhojen tallenteiden poistossa ei käyttäjän iällä ole merkitystä varsinkaan HD Thunderin kanssa. Kaikilla se on yhtä vaikeaa;)
      Jos kuitenkin kokeilet ensin tuonne ensimmäiselle kysyjälle annettua ohjetta, jonka "VanhaKundi" on sinne laittanut. Parempaa ohjekirjaa ei HD Thunderiin ole näköjään saatu aikaiseksi eikä varmaan sellaista tulekaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      23
      3378
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2702
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2241
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1481
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1211
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1184
    Aihe