Xbox360 konsolille pitäis saada netti yhteys. Kaveri kun kävi kylässä 4G tablettinsa kanssa (joku Huawei) ja tuolla kun laittoi WLAN jakoon niin Xbox löysi sen ja se toimi vallan mainiosti. Itse sitten koitin One Plus One puhelimellani jakaa 4G yhteyteni niin Xbox ei löytänyt sitä. Mistähän johtuu? Samalla puhelimella koitin myös 3G liittymällä, no go silläkään. Osaisiko joku selittää miksi Xbox ei löydä kaikkia WLANeja? Toinen kysymys: Mikähän olisi halvin ratkaisu saada Xboxille netti, kiinteä nettiyhteys ei ole vaihtoehto. Kenties jokin mokkula ja sille reititin? Kiitos ja kumarrus jo etukäteen vastanneille.
Xboxille nettiyhteys
7
2296
Vastaukset
- JokuVaan77
Itselläni on tuollainen:
https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/tarjooma/laite.aspx?DeviceName=Huawei B593S Router&PaymentPlan=Financing&Period=24
Sim-kortti laitteeseen ja sitten koneella yhteys ja asetukset kuntoon. Xbox 360 ja Xbox One konsolit netissä sekä läppäri ja kännykin. Hyvin toimii. Alueella missä asun, ei ole 4G katetta, joten toimii 3G verkossa ja nopeus on lähes aina yli 10 M/s (kämppäni maksimi lankanettinpopeus on 8 M/s). Usein lähempänä 20 M/s. 4G verkossa varmasti kymmeniä megoja sekunnissa. Oikeasti hyvä reititin mobiililaajakaistalle. - HinkuOnlineen
Unohdin mainita että taloudessa ei ole tietokonetta. Mikähän ratkaisuksi? Mitä puhelimen täytyy sisältää jotta sen jakama yhteys toimisi xboxilla?
- HinkuOnlineen
Puhuin jostain syystä höpöjä. Xbox löytää WLANin mutta se toimii ratoitetusti jonkun NAT Strict jutun takia, mitä tehdä jotta alkaisi toimimaan? Googlesta ei ollut mulle apua...
- JokuVaan77
Tuossa googletin vähän tietoa ja toi NAT Strict on nettiasetus joka tosiaan rajoittaa sitä viestiliikennettä. Pitäisi jostain osata muuttaa tuo NAT (Network Address Translation) tyyppi sellaiseksi vähemmän rajoittavaksi. Vaikkapa NAT Moderate (Type 2 NAT) tai Open NAT (Type 1 NAT). En itse tiedä asiasta paljoakaan tai sitä mistä ja miten tuo muutetaan. Konsolista vai puhelimesta, en tiedä. Mutta tuollaista löytyi netistä kuitenkin.
- HinkuOnlineen
JokuVaan77 kirjoitti:
Tuossa googletin vähän tietoa ja toi NAT Strict on nettiasetus joka tosiaan rajoittaa sitä viestiliikennettä. Pitäisi jostain osata muuttaa tuo NAT (Network Address Translation) tyyppi sellaiseksi vähemmän rajoittavaksi. Vaikkapa NAT Moderate (Type 2 NAT) tai Open NAT (Type 1 NAT). En itse tiedä asiasta paljoakaan tai sitä mistä ja miten tuo muutetaan. Konsolista vai puhelimesta, en tiedä. Mutta tuollaista löytyi netistä kuitenkin.
Kiitoksia yrityksestä! Toivottavasti joku jatkaa tästä...
- HinkuOnlineen
Apuja kaivataan edelleen. Jaksaisiko joku vaivautua...
- HinkuOnlineen
Vieläkin ollaan apuja vailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957