Vasemmisto on se, joka panee harmaan talouden kuriin.
Harmaa talous kuriin
4
126
Vastaukset
- piru
Vasemmisto jakaa meidän rahat ulkomaalaisille. Veroaste joudutaan nostamaan entisestään pilviin. Harmaa talous ja rikollisuus vain lisääntyy kun ei rehellinen työ elätä. Äänestäkää PeruS niin Suomesta tulee parempi paikka elää.
- kohtaeläkkeellä
Höpöhöpö. Porvarit saavat sinut ajattelemaan noin väärin. Mamukulut on pisara meressä. Suomen ovat saaneet konkurssin partaalle älyttömät veronalennukset, harmaa talous ja pääomien vienti veroparatiiseihin. Palkkoja halutaan alentaa ja eläketulot laskevat koko ajan suhteessa muihin tuloihin, kotimaista kysyntää ei ole, talous ei pyöri. Vientiä on myös tuettava, suomalaiselle teknologialle on maailmalla kysyntää jos sitä osataan kaupata.
- akivero
kohtaeläkkeellä puhuu asiaa.
- pitkä_matka_eläkkeeseen
"Vientiä on myös tuettava,,". Nythän sää viisauden lohkaisit!! Mistäs herra,,tai rouva/neiti, ajatteli niitä viennin tukieuroja loihtia? Lainannet ulkoa kun kotimainen työn tuottavuus ei ole sillä tasolla, että sieltä tukiaisia riittäisi jaettavaksi? Ne mamukulut ovat mielestäsi vain pisara meressä, mutta kun niitä pisaroita on riittävästi niin niistä syntyy isompikin meri. Tuo viennin ongelma ei ole myynniin osaaminen. Markkinat toimivat siten, että jos sinulla on hyvä tuote markkinoiden mielestä kilpailukykyiseen hintaan niin se haetaan kyllä hieman heikommankin myyntimiehen käsistä. Ongelma on suomalaisen työn tuottavuus ja sen heikkous. Suomalaiseen työhön investoitu pääoma ei tuota siihen sijoittavien mielestä riittävästi, mistä johtuen pääoma ja työpaikat karkaavat ulkomaille. Vapaasti suomennettuna, olemme markkinoiden mielestä tuottamaamme laatuun nähden ylihintainen porukka. Olen melko vakuuttunut ettet sinäkään arvon kohtaeläkkeellä osta kotimaista jos saat samantasoista, ulkomaanelävän nikkaroimaa, tuotetta puoleen hintaan. Raha ja markkinatalous eivät ole ennenkään totelleet puoluerajoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen745603Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744900Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453224Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052663Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52352Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41595Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211260Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127865