Varma kaljuuntuminen?

Huolissaa68

Olen 18-v poika, jolla on jo luonnostaan ohuet hiukset ja hiusraja on valmiiksi jo aika takana. Olen huolissaan että olenko jo kaljuuntumassa nyt. Isovelipuoli on kolmekymppinen ja hänellä on nyt alkanut lähtemään hiuksia, myös isältäni alkoi lähtemään n. 30v

10

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krusaider

      Ala äkkiä syömään finaa, että pystyt kutistamaan kalusi. Sitten kaikki on täydellistä.

    • Villabella

      kannattaa alkaa käyttämään Propecia lääkettä mitä aikaisemmin aloitat sitä todennäköisemmin saat hiuksesi pitää

    • pielanurmesloppi

      xanorin syönti voi auttaa myös. jotkut suosittelevat marevaa.

    • geenit

      hormoonitasoja kannattaa tarkkailla vuosien varrella

      geeniperäsi pohjalta on aika varmaa että sinäkin alkaisit kaljuuntumaan noin 30-vuotiaana vaikka sinulla olisikin tuuheat hiukset nyt ohuiden sijasta

    • hei, kaljuuntuminen on yleensä perinnöllistä, yleensä se johtuu siitä, että hiukset eivät saa tarpeeksi ravintoa päästä pystyäkseen kasvamaan. Vaivaan löytyy hoito, mesoterapia. Tosiaan vaiva johtuu todennäköisesti perityvästä tekijästä, koska olet sen verran nuori, niin tuskin syynä kromosoomien telomeerit.

    • tukkapoisäläajattele

      Mulla on sama ongelma, mutta hiukset lähtevät sivuilta karkaamaan (vrt. Jason Statham).. Faijani alkoi kaljuuntua vasta 35 jälkeen, ja mietin että miksi minulla alkaa jo näin 19 vuoden paikkeilla näkymään selviä merkkejä. Kai sitä siiliks vois ajella hiukset ja totutella siihen tyyliin.

      • Finasteridia

        kehiin niin ET KALJUUNNU! Turha kuunnella luulosairaita valittajia täällä,Buranakin on vaarallisempaa!


    • toipilas666

      Tääl 19v jätkä, huomasin viime syksyllä rajuakin hiustenlähtöä ja oon käyttäny rogainea joulukuusta asti. Hiustenlähtö ainaki hidastunu, muista tuloksista en vielä menis sanomaan mut kyllä jotenki näyttää tuuheammilta jo. Toivottavasti en ole väärässä :)
      Toi on oikeesti paska juttu kun hiustenlähtö on perimässä itsellänikin, mutta aina sitä voi yrittää edes hidastaa jos alkaa vaivaamaan :D itsellänikin luonnostaan korkea hiusraja ja ohuet hiukset, joten lyhyet hiukset näyttävät siistimmiltä. Ihan vaan vinkkinä sullekin.

    • hiusmies

      älä syö finaa. Tämä on hormooni, jolla on huolestuttavia sivuvaikutuksia. Henkilökohtaisia kokemuksia. Minoksiidi on ainut fiksu tapa pitää hiukset päässä jos hiustenlähtö on alkanut eikä hiusjuuret ole kokonaan surkastunut pois. Minoksiidi eli toisinsanoen rogaine. Itse suosin Rogainen FOAM versiota. helppo levittää ei tahraa. On vielä sopivan edullinen. puolenvuoden käyttö noin 70e. Tätä pitää sitten käyttää loppuelämä. Jos hiukset haittaa mene hiustensiirtoon.. Nykyään hiustensiirrot tehdään arvetta, saat juuri sellaisen hiusrajan kuin haluat. Jos päädyt tähän tee se Turkissa. Siellä on keskimäärin parhaat kirurgit maailman laajuisesti. Muuta hyvää sanottavaa turkista ei sitten olekkaan.

      Varaat ajan. ostat lennot. Sinusta pidetään huolta lentokentältä kotimatkalle saakka. Yleensä palvelut sisältää myös hotellin. tässä erittäin hyvä vaihtoehto www.hiustensiirtoulkomailla.fi

      • Hiusmiehelle

        Jos vielä opettelisit kirjoittamaan tuon vaikuttavan aineen nimen oikein niin olisit vakuuttavampi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe