Kerro hyvä vitsi

hyymöriää

Niin minäkin kerron sitten.

58

1273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkoa_seuraa_

      Iisalmi-palstan aiheet usein niin tylsiä, että tekis mieli palstaa vähän kynsiä.
      Politiikka ja homot usein aiheina ja lantapaukut näistä maireina.
      Elättekö täällä savossa niin säkissä kun jutut on niin vähissä?
      -Ai hitsi, kun tää ei ollutkaan vitsi-

      • uusiasukas

        Eukko huusi: Unto puhelimmeen!
        Unto tokaisi: Eihän se soikkaan...
        Eukko vastas siihen: No, pakkoko siun on aina jättee kaikki viimetippaan!


      • äänestäpersua
        uusiasukas kirjoitti:

        Eukko huusi: Unto puhelimmeen!
        Unto tokaisi: Eihän se soikkaan...
        Eukko vastas siihen: No, pakkoko siun on aina jättee kaikki viimetippaan!

        Äiti opetti tytölleen matematiikkaa. Muista aina, jos jaat, niin älä kerro.


      • Viestiäänitarkkailija

        Unohdit listalta persumyönteiset aiheet, Kuopion palstalla ei ole ollenkaan persuketjuja, tämä on paikallinen ilmiö, jookos?


      • Jytkyjuttu

        Iäkäs mies nousi junaan Iisalmesta. Vastapäätä istui nuori, rengastettu, töyhtötukkapoika. Vanhamies alkoi tehdä tuttavuutta. No, päevee, päevee, ja mistee kaakoo sitä oikein ollaan tulossa? Vitusta, vastasi poeka. Tähän vanhamies, että no, joolulomalleko sitä ollaan sitten menossa?


      • pravdaprööt
        Jytkyjuttu kirjoitti:

        Iäkäs mies nousi junaan Iisalmesta. Vastapäätä istui nuori, rengastettu, töyhtötukkapoika. Vanhamies alkoi tehdä tuttavuutta. No, päevee, päevee, ja mistee kaakoo sitä oikein ollaan tulossa? Vitusta, vastasi poeka. Tähän vanhamies, että no, joolulomalleko sitä ollaan sitten menossa?

        Hehe käytän tuota seuraavassa jaksossa :)


      • Anonyymi
        Jytkyjuttu kirjoitti:

        Iäkäs mies nousi junaan Iisalmesta. Vastapäätä istui nuori, rengastettu, töyhtötukkapoika. Vanhamies alkoi tehdä tuttavuutta. No, päevee, päevee, ja mistee kaakoo sitä oikein ollaan tulossa? Vitusta, vastasi poeka. Tähän vanhamies, että no, joolulomalleko sitä ollaan sitten menossa?

        Näitä näkee aina. Ei mitään sana vaikka kyyti kelpaa?? Naama norsunVitulla. Lieneekö nyky kotikasvatus tätä??? Jos sano huomenta voi saada syytteen lähenteystä????? Perseestäkö nyky aika????
        Mihinkä maailma Suomessakin menossa?? Paskoja tikun nokkaan passataan ja hyväkö tulee??


    • tsoukkientsoukki

      Kyyrö! Hahahhahhhaaa!

      • jookojapena

        Tää oli hyvä!


      • Kokokansa

        Kyyrö ottaa paljon ääniä, se on varma! jookojapena.


    • unohdakepu

      Sipila kepun voimalla kusee kansaa silmään. Näin teki EU aho Tuppilauta Vanhanen ja hiljainen Sipilä:
      Sipilä petaa Vanhasen aateita. Kepu pettää

    • Näinson

      Täällä piti kertoa vitsejä! Sipilä on vitsi. Politiikan impotentti. Väyrynen on kepun paras.

    • Perustutkimus

      Kyllä Sotessa on älykkäitä lääkäreitä. Meninpä tuossa muuan päivä lääkärille, näyttämään kulliani, kun sen pää oli punainen. Siinä sitten esittelin ja yritin kysellä tältä naislääkäriltä, että mistähän tämä punaisuus mahtaa johtua. Lääkäri pyöritteli työkaluani kädessään, otti nenäliinan, pyyhkäisi ja sanoi, joo tää ei oo vaarallista, tää on pelkkää huulipunaa...

      • Suuhygienisti

        No,minä taas menin ykspäivä hammaslääkäriin. Kohtelias lääkäri laski penkin vaaka-asentoon ja siinä sitten alkoi tiirailemaan mun hampaita. Siinä samassa se kysymään, että työ ootta taenna harjottoo suuseksiä. No, mulle hätä siitä ja minä, että, tuota, tuota, huomooko sen hampaista? Tähän se tokais, että ee, vuan näkkyy olovan paskoo otassa...


    • Tosentti

      Vanhajuoppo oli ollut sairaalassa kaksi viikkoa hinkuyskän takia. Yhtenä aamuna sitten lääkäri kierroksellaan, oli sanonut tälle ukolle, että tänään saatte lähteä kotiinne. Tätä ukko ihmettelemään ja kysymään, että lähtikö se hinkuyskä nyt varmasti minusta? Tähän lääkäri, kyllä se yskä lähti, mutta hinku jäi.

      • tottamariaanien

        Vitsinä: Jakuaari ajoi amatsoonilta puumalaan alan iltakaljalle, niin kirahvi huusi ovenraosta, että laita ne shampoot ensin siilinkellarin hyllylle.


    • Anonyymi

      7.00

    • Anonyymi

      Mies halusi vaimon kanssa seksiä.Vaimo kysyi,miksi sullla on valkeaa jauhetta kalussa.Se on jauhettua buranaa,kun sinä aina valitat päänsärkyä.Haluatko lääkkeen suun kautta,vai suppona mies kysyi.

    • Anonyymi

      Iäkäs mies meni lääkäriin ja valitti lääkärille, että jos tohtor kahtos tuota minun pyssyä ku ei taho ennee oikein kuvan lailla laaveta. Tohtori laittoi kumihanskat käsiinsä, otti miehen”pyssyn” pyöritteli sitä vähän aikaa käsissään ja totesi. Ei tässä pyssyssä näyttäs mitään vikkoo olevan, vaan tämä on niin vanahoo mallia, että tähän ee ennee valamisteta panoksia.

      • Anonyymi

        Kerran mies meni lääkärille, lääkäri kysyi mikäs teitä vaivaa. Mies kertoi, että hänellä on sellainen vaiva, että tuo aamupaska tulee joka aamu kello viis. Lääkäri tähän, että no hyvähän se vaan on, että suolen toiminta on noin säännöllinen. Mikä hyvä se on, kun minä herään vasta kuudelta.


    • Anonyymi

      Maalaistalon tupa, isäntä ja emäntä siinä istuskelee ha ykskaks emäntä älähtää isännälle että ee kae sulla oo joku peli menossa tuo piian kanssa, siihe isäntä että eeköhä tuo oo minu oma asia, no emäntä etyä minäpä kuulin että tuo ppka oes jo jottae antanu sulle, no isäntä siihe että eeköhä tuo oo häne oma asia mitä antaa ja kenelle, sillo pallaa emännältä pinna ja karjasoo ukolle että nyt on iha viisaenta ku pannaa tuo piika tie piälle tästä talosta, no isäntä siihe että nii kae vua ku ee tuo nää panemalla lähtevä

      • Anonyymi

        Mummu ja ukki rupes nusimaan. No mummo kysymään, että missäs kumit on. Ukki tähän, luuletko sinä vielä että raskaaks tulet. Tähän mummo, en luule mutta terveyslehdessä oli, että vanhoista munista voi saada salmonellan.


    • Anonyymi

      Vanhaa miestä syytettiin oikeudessa eläimeen sekaantumisesta. Puheenjohtaja tiedusteli, että mitenkä sinä kun olet noinkin iäkäs kun 90 vuotta, niin eikös sinun pitäis jo tietää että eläimeen sekaantuminen on rikos ja kun sinä olet vielä sikkaan sekaantunna. Tähän ukko vastaamaan, että kuulkeehan herra tuomar, että kun se asia on sillä lailla, että kun ei sitä ennee tässä iässä taho suaha lammasta kiiiinni.

      • Anonyymi

        Eiköhän nuo ala-arvoiset "vitsit" jo riitä, Jookos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän nuo ala-arvoiset "vitsit" jo riitä, Jookos

        Yhtenä aamuna tuli torille kalakauppias myymään muikkuja. Siinä sitten oli toripöydällä laatikossa muikut esillä. Ihmiset ihastelivat ja katsoivat siinä sitten ostaisiko vai eikö. Siihen sitten tulee meikattuna hieno rouva ja ottaa yhden muikun käteensä ja isoon ääneen huutaa. - Voi ei, ei nää ole hyviä, nää on ihan pehmeitä. Tästäkös kalakauppias hermostuu ja sanoo kovalla äänellä. - Kuulkaas rouva, muikku ei ole mikään mulkku, joka koetellessa kovenee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän nuo ala-arvoiset "vitsit" jo riitä, Jookos

        Kerran oli muuan mies nainut lammasta ja jäi siitä kiinni. Oikeus pui sitten asiaa aikanaan ja käräjätuomari kysyi ukolta. Kertokaapas nyt oikeudelle naitteko te sitä lammasta vai ette. Ukko alkoi selittämään, että kyllähän minä vähän niiku mallasin, mutta se lammas alako työntämään paskaa, niin se keskeyty, että en minä sitä nainut. No tähän välliin huusi lautamies kovalla äänellä, että kyllä se muuten lammas sen tekköö.


      • Anonyymi

        Kerran oli eräs mies, joka oli jo aiemmin ali-oikeudessa tuomittu lehmään sekaantumisesta, valittanut tuomiostaan hovioikeuteen jonne hänet oli sitten kutsuttu suulliseen käsittelyyn. Siellä miestä oli tentattu kolmen tuomarin voimin. Viimeisin tuomari oli sitten viimeiseksi kysynyt, että kertokaapas, mihin työ sen lehmän hännän laitoitte, eikös se ollut siinä toimenpiteessä teijän tiellä. Tähän ukko oli, oikein käsin näyttänyt ja sanonut, että no, minä nostin sen ollalle.


    • Anonyymi

      Tässä hyvä vitsi: Rinteen hallitus

    • Anonyymi

      Kepusta on tulut kapusta.

      • Anonyymi

        Mummulle oli määrätty lääkekuuri peräpuikkoina. Mummu yritti sitten laittaa sitä peräpuikkoa paikoilleen, siinä onnistumatta. Olipa vieraisilla pojan poika, jota mummu sitten pyysi avuksi. Kuule, kun minä pyllistän, niin voitko sinä laittaa tämän peräkuikon paikoilleen. No, siinä sitten mummu pyllöllään ja poika meni mummon taa. Samassa poika kysymään, kuule mummo laitanko minä tämän tuohon mustaan aukkoon, vai syötänkö minä tämän tuolla kalakkunalla?


    • Anonyymi

      Mummo meni lääkäriin näyttämään kipeää kurkkuaan, lääkäri päätti pilailla hieman mummon kustannuksella.
      -Teillä näkyy olevan aika pahat peräpukamat, näkyy tänne asti, sanoi lääkäri.
      Mummo vetäisi housut alas, pyllisti lääkärille.
      -N o katsokaapa samalla onko hampaissa reikiä, mummo tokaisi.

    • Anonyymi

      Heikkokuuloinen mummo meni lääkärille. Siinä käsipäivää ja tuohon istumaan. Lääkäri katseli mummon papereita ja sanoi. Niin tuota sekö viirus pääsi teihin iskemään. Niin mitenkä, kysyi mummo. Eikun minä vaan sitä, että sekö viirus iski teihin. Totesi lääkäri. Mummo hermostu ja sano, että kuulkaahan tohtori, ka nyt ei oo viirus, nyt on kurkus.

      • Anonyymi

        Kerran oli naapurin rouvat keskustelleet keskenään. Eikös se ollu se sinun poika hyvä oppilas aekonaan koolussa, kysy toinen. No, tähän toenen, että elä muuta sano, aattele kun se meijän Risto lähti aekonaan Helsinkiin, niin suoraan kansakoolupohjalta luki kahteen vuoteen ihtesä impotentiks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran oli naapurin rouvat keskustelleet keskenään. Eikös se ollu se sinun poika hyvä oppilas aekonaan koolussa, kysy toinen. No, tähän toenen, että elä muuta sano, aattele kun se meijän Risto lähti aekonaan Helsinkiin, niin suoraan kansakoolupohjalta luki kahteen vuoteen ihtesä impotentiks.

        Samat rouvat sattu toisena aamuna sitten pihamaalla kohtaamaan toisensa. Toinen siinä kysymään, että vieläkö se sinun miehes kulokoon siellä Ranualla jänismetällä? Ee kule ennee kun se jänis muutti Helsinkii, vastas toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat rouvat sattu toisena aamuna sitten pihamaalla kohtaamaan toisensa. Toinen siinä kysymään, että vieläkö se sinun miehes kulokoon siellä Ranualla jänismetällä? Ee kule ennee kun se jänis muutti Helsinkii, vastas toinen.

        Siitä muutama päivä niin taas samat rouvat tapas toisensa ja toinen oel hirveen pahalla piällä. Kuule, sinä oot tuolla kaapungilla puhunna semmosta, että minun miehen kullissa on iso patti. En oo vastas toinen. Kyllä oot puhunna, mulla on todistajat niin huastan käräjille sinut. Silloin säikähti toinen ja sano, että en puhunna, tae joa oonnii puhunna, niin korkeintaan oon sillae sanona, että se tuntuu niiku siinä oes patti.


    • Anonyymi

      Ei tääl osata muusta kun alapäästä jauhaa. No, siitä puhe mitä päässä pyörii koko ajan. Ei noille kukaa jaksa nauraa.

      • Anonyymi

        Tossavainen Pohjois-Savon perussuomalaisten piirin uudeksi puheenjohtajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossavainen Pohjois-Savon perussuomalaisten piirin uudeksi puheenjohtajaksi.

        Jooko on pilluvitsien piirimestari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooko on pilluvitsien piirimestari

        Reijonen ja Antikainen kiittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooko on pilluvitsien piirimestari

        Ei riitä piiritaso, ihan on sm-tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä piiritaso, ihan on sm-tasolla.

        Kerry yksi Jookon sm-tason vitsi niin saadaan nauraa vedet silmissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerry yksi Jookon sm-tason vitsi niin saadaan nauraa vedet silmissa.

        Muuan mies meni silmälääkäriin. Mies valitti , että kun häneltä on tuo kaukonäkö heikennä. Lääkäri pyysi miestä ikkunan ääreen ja kysyi, näättekö te tuon auringon tuolla taivaalla. Kyllä minä nään, vastasi ukko. Tähän sitten lääkäri, no kuinka kauas te sitten oikein haluaisitte nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuan mies meni silmälääkäriin. Mies valitti , että kun häneltä on tuo kaukonäkö heikennä. Lääkäri pyysi miestä ikkunan ääreen ja kysyi, näättekö te tuon auringon tuolla taivaalla. Kyllä minä nään, vastasi ukko. Tähän sitten lääkäri, no kuinka kauas te sitten oikein haluaisitte nähdä.

        Ei tuo nyt tunnu oikein Jooko-vitsiltä, ei keskity alempaan silmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerry yksi Jookon sm-tason vitsi niin saadaan nauraa vedet silmissa.

        Hallituspuolueet haluaa äänestysoikeuden jo 16 vuotiaille. Sen jälkeen perussuomalaisten kannatus nousee 60 prosenttiin.


    • Anonyymi

      Persut eivät ole rasisteja! Buahahhhahhahaa!

      • Anonyymi

        Persut ovat älykkäitä! Heeehehhehhhheeeeh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat älykkäitä! Heeehehhehhhheeeeh

        Jooko on hetero! Buahahhahhaaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooko on hetero! Buahahhahhaaa!

        Het erottaa millainen on hyvä jookovitsi 🤣


    • - Mitä eroa on miehellä ja blondilla?
      - Blondissa on enemmän spermaa.

    • Anonyymi

      Mitäs se plondi ihmetteli kun sai kaksoset? Se ihmetteli sitä, kuka on tuon toisen isä.

      • Anonyymi

        Juha Sipilä ja aasi kohtasivat tiellä toisensa.
        Mikä sinä olet, kysyi aasi Sipilältä. Olen kaikkien köyhien ystävä, vastasi Sipilä.
        Mutta mikä sinä olet, kysyi Sipilä vuorostaan aasilta.
        Minä olen hevonen, vastasi aasi.

        Sipilä ja aasi katsoivat hetken toisiaan ja purskahtivat hillittömään nauruun.
        Sen pitunen se.


    • Anonyymi

      Tämä on tosi ja siksi hauskempi. TULLIPORTIN kadulla on vanhaikoti.. :)

      • Anonyymi

        Tässä tulee yhtä tyhmä vitsi:
        Mikä on vanhai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tulee yhtä tyhmä vitsi:
        Mikä on vanhai?

        Nähtävästi alakoululainen tai sen tasoinen yrittää olla vitsikäs, kun 16.14
        kirjoitetussa jutussa on ainakin kymmenen kirjoitusvirhettä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe