Onko tämä uusi ilmaiskanava Frii:n kanssa ollut ongelmia?
Frii Kanava
25
119
Vastaukset
- singaali
Ei näy,laitetaanko edes Ilosjoelta sinkkua.Epäilen vaan.
- uussavuton
Mene töihin
- 12-53
Katteleppa kelloo vitun sossu. Osta tv niin tiedät mitä puhutaan.
- singaali
12-53 kirjoitti:
Katteleppa kelloo vitun sossu. Osta tv niin tiedät mitä puhutaan.
uskomatonta mutta tottako,luehan tuo kommenttiisi ja mietihän vähän,mitä krjoititkaan
- kohtakaikki
Kuijun kautta näkkyy!
- Monolähetys
Ei näy kymppi eikä frii
- einäymittää
Entäs tv5 ja Jim?
- Surkeatarjonta
Tämä Frii tuli tv5:n tilalle Pihtiputaan mastossa, mutta ei näy kuitenkaan. Haapaveden mastossa parempi tarjonta.
- Rabotanjet
Mikä on perinteinen kompassisuuntima asteina p.salmen keskustasta h.veden mastolle? Jospa puttaalta sinne kääntäisi, ei digitan sivuilta suuntimat aukene mulle.
- Peilaileekomeitoimi
Kokeilemallahan se selviää. Älä tipu katolta kuitenkaan. :-)
- tennari
Rabotanjet kirjoitti:
Mikä on perinteinen kompassisuuntima asteina p.salmen keskustasta h.veden mastolle? Jospa puttaalta sinne kääntäisi, ei digitan sivuilta suuntimat aukene mulle.
Haeppas veken konneesta kunnon antenni että hoopoveeltä saisit omat vaaliehokkaat näkyviin...
- HULU
EI NÄY FRII,TV5 EIKÄ TV6. EI TARTTE ENÄÄ SEURATA OLYMPIALAISIA TÄÄLLÄ REISJÄRVEN TIEN VARRESSA.
- joopaskajoo
- pökiö
Töihin siitä juuttaan pökiöt,vai ei näy frii kanava on siinä huolen aihe pökiöillä!!Job"kyläleee lähtee bussi laiturillta 2 joka vie tiedät heinäpellolle töihin muistakaa kusenpolttama tulipuku pukea päälle!!
- Tollopökiö
Onko kaikki lepakot tapulissa?? Mene itse töihin ja jätä nämä sivut rauhaan.
- läjäpaskaa
Tollopökiö kirjoitti:
Onko kaikki lepakot tapulissa?? Mene itse töihin ja jätä nämä sivut rauhaan.
Haista sinä kukkanen jonka lehmä eilen söi
- läjäpaskaa
läjäpaskaa kirjoitti:
Haista sinä kukkanen jonka lehmä eilen söi
Kaikki ruskea ei ole syötäväksi tarkoitettu edes pääsiäisenä.
- josef
Juuttaan maan temari pökilö, haalinu kaikki työt itelleen ja meinaa vielä viiä sirkus huvitkin.
- persreikä
josef kirjoitti:
Juuttaan maan temari pökilö, haalinu kaikki työt itelleen ja meinaa vielä viiä sirkus huvitkin.
Niin just!
- Pääpii
Pökiö, ei ole heinän teko aika. Onko vuodenajat sekaisin????
- taas
mulla pääsi tuhnu.
- ihmeittenaikaa
käännä hoopoveelle jo alkaa näkyyn
- friidom
Ei saa hoopoveeltä minkäänlaista singnaalia. Friistä ei näy muutaku ohjelmatiiot puttaalta.
- nojoon
vahvistinta kehiin
- ruutuja
No nyt on uus antteeni, vahvistin, kaapeli ja 10m putkee nii rupes Ruutu kanava näkymään, paljon pieniä ruutuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918