Auroran päivystysyksikkö

Aspergerinfo_Hki

toimii entisissä tiloissa edelleen. Ainut muutos on, että lähete pitää käydä hakemassa Haartmanista tarvittaessa, päivystyskäynnin hinta on n. 37 euroa, aiemmin päivystykseen voi mennä ilman rahastusta ja lähetettä. Mikäli Haartmanista passitetaan Auroraan, voi päivystysyksikössä viettää kaksi vuorokautta seurantapaikalla eli osastolle ei välttämättä joudu, riippuen tietysti tilanteesta. Kävin eilen haastattelemassa henkilökuntaan kuuluvia ja näin kerrottiin. Tämä todennäköisimmin nostaa kynnystä hakeutua psykiatriseen ensiapuun, eli siinä taas yksi mahtava uudistus osana sote-uudistusta.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entF21

      Kävitkö siellä siis ihan vain uteliaisuuttasi tällä kertaa?

      • Aspergerinfo_Hki

        Kävin siellä katsomassa ihan muuten vain samalla kun hoidin muutaman muun asian eli samalla reissulla poikkesin sinne kun oli matkan varrella. Enpä juurikaan ole kyseistä paikkaa onneksi tarvinnut. Muutama kuva on olemassa sisältä, jotka otin toissa vuonna käydessäni saattamassa ystävääni sinne kun häneltä oli kuollut toinen vanhempi.


    • lähettiläs

      Infoltako saa niitä lähetteitä?

      • paavaliII

        Lähetteen voi laatia vain lääkärinkoulutuksen saanut henkilö. Toki suositteluja voi saada myös kokemuskouluttajilta tai muuten vain asiaan perehtyneiltä. Mihin sinä lähetettä tarvitset?


    • onelämälaina

      :)
      Arvatkaas millaista kohtelua sain taas eilen!? Naapurini huusi minulle kaikkien kuullen; "ETKÖ TIEDÄ KUKA OLENNNN. Kohtuu törkeää eläköityneeltä terapeutilta. Sukunimi jääköön toistaiseksi mainitsematta.

    • ihanoikeasti

      ELIKKÄS

      Haartmanin päivystykseen voivat psykiatriset politaat hakeutua maksutta. Päivystyksellisestä jutustelusta ei tarvitse maksaa yhtään mitään! Nyt siis kaikki assit vaikuttamaan oikeinkodistetuimpien terveyspalvelujen puolesta.:)

    • Häpeä

      Mitä Aspergerit Psykiatrisella osastolla tekevät? HS mukaan Asperger ei ole tauti vaan suuri häpä.

    • rahastettu

      Autismi ja asperger eivät ole mielenterveyshäiriöitä, vaikka suomi 24 palstan kallispalkkainen konsultti niin väittää myös omassa infossaan. Älkää hyvät ystävät uskoko kaikkea. Se on vain rahastusta :(

      • rahastettu7398456

        Eivät olekaan. Mutta; jos sairastut esim. syöpään, et voi sairastua samanaikaisesti masennukseen, koska jos sinulla todetaan masennus, syöpädiagnoosi pitää poistaa ensin. Kuulehan rahastettu, mua on rahastettu myös sen verran paljon vuosien aikana ja suureksi osaksi täysin turhaan, että sua voin hyvin ymmärtää kuten muitakin rahastettuja. Sit vielä tiedoksi, tosiaankaan tonne Hartmaniin ei kannata assin mennä jos ei ihan pakko ole.


      • käytsämulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe