Olen nyt rv 8 3 eilen tuli ihan pikkasen verta wc-paperiin joka kerta kun pyyhin. Tänään kun menen aamu pissalle tuli jo muutama pisara ja paperiin enemmän verta mitään kipua ei tunnu.. Onko vaarallista ?
kannattaako huolestua ?
5
81
Vastaukset
- dfghjk
minulla tuli juuri rv 8-10 verta monta päivää putkeen, just semmoista tiputteluvuotoa. vältin uimista ja muuta raskatsa liikuntaa verentulon ajan, mutta muuten elelin normaalisti. se veri voi tulla ihan limakalvoilta ja kohdunkaulasta, ei kyseesdsä välttämättä ole keskenmeno. jos alkaa tulla niin paljon verta, että esim. kuukautissuoja alkaa täyttymään, niin sitten lähtisin lääkäriin
- p95
Okei kiitos. Aloin jo vähän huolestua mutta varmaan turhaan :)
- susiekuuuuu
Mulla oli tuommoista, et muutama tippa paperiin parina päivänä ja sit ei mitään... itselläni oli valitettavasti keskeytynyt raskaus eikä ollut muita oireita. Eli mahdoton täällä tietää, olehan yhteydessä neuvolaan niin asia varmistuu.
- xoxoxoM
Verenvuoto raskausaikana on täysin normaalia jos sinulla ei ole selkä eikä vatsakipuja ja vuoto vähäistä. Minulla itselläni on kuitenkin huono kokemus, eli ihan alkuraskaudessa yhdynnän jälkeen paperiin pyyhittäessä tuli hieman verta ja sitten ei mitään. Muutama päivä tästä aloin vuotaa oikein todenteolla kipujen kanssa! Mutta toivotaan että sulla kaikki hyvin!!
- Meillänäin
Kuten aijemmin sanottu, ei voi tietää. vain aika näyttää. Joko se jää tiputteluun, tai sitten alkaa vuotaa enemmän. Mulla on kokemusta molemmista, yksi raskaus meni kesken suht pienellä vuodolla ja vähäisillä kivuilla, pidin itselle toivoa yllä aika pitkään, kunnes vikoina päivinä tuli pieniä klimppejä ja olin aika varma että kesken meni. Lääkäriä ei tarvinnut, tein vaan negatiivisen testin kk kuluttua, että tiesin kohdun tyhjentyneen.
Seuraavassa raskaudessa vuoto alkoi taas pian, ja olin varma uudesta keskenmenosta. Vuotoa tuli välillä reilumminkin, mutta raskaus jatkui ja terve lapsi syntyi! Eli silloin vuoto oli täysin harmitonta. Kolmannessa raskaudessa alun vuotoa ei tullut, ja se tuntui ihan oudolta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061