Olen sekaisin

lol-lol-lallaaaa

Ostin uuden Skodan vai-mikä-se-nyt-oli. Ajoin sillä kolme viikkoa, niin siitä räjähti TBI-moottori vai-mikä-se-nyt-oli. Uusi moottori maksoi 14 tuhatta.

Kun sain sen kuntoon, niin 3 tuhannen kilometrin ajon jälkeen siitä hajosi RSG-vaihdelaatikko vai-mikä-se-nyt-oli. Laatikon korjaus maksoi 18 tuhatta.

Sitten kun ajoin sillä muutaman kuukauden, niin jäykkä taka-akseli vai-mikä-se-nyt-oli heitti minut tieltä ojaan. Auton korjaus maksoi 32 tuhatta.

Sitten kun tuli talvi, niin huonon lämmityslaitteen vuoksi varpaani jäätyivät pakkasella ajaessa. Jalat amputoitiin. Minun täytyi laittaa autoon inva-varusteet. Ne maksoi 42 tuhatta.

Kun olin autoa pitänyt noin vuoden, huomasin, että kovan ajomelun vuoksi kuuloni oli pahasti huonontunut. Jouduin korvaleikkaukseen ja minulle laitettiin kuulolaite. Kuluja aiheutui 33 tuhatta.

Sitten huomasin, että takakontista tuleva itäblokin kaalin haju oli aiheuttanut minulle pahan allergian ja hajuaistin menetyksen. Tämä lisäsi jalkojen puuttumisen ja kuulon heikkenemisen vuoksi tullutta invaliditeettia.

Eilen huomasin, että autosta vuotanut öljy oli pahasti saastuttanut omakotitaloni maaperän. Koko talo joudutaan purkamaan ja saastuneet maat, noin 120 autokuormallista, joudutaan roudaamaan Ekokemiin puhdistettavaksi. Tämä aiheuttaa minulle noin 800 tuhannen euron kustannukset.

Tämä on kaikki niin totta. Olen aivan hermoraunio ja järkeni on himmennyt.
Linkittäkää kertomukseni kaikkiin mahdollisiin paikkoihin, niin huomaatte, kuinka yliampuvaa trollaaminen on.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SKODAnvika

      Vain SKODA ja sen palvominen saa ihmisen kirjoittamaan tuollaista.

      • ValheitaPäivittäinEikö

        Vain fakta "Googlesta ja netistä" voi olla tuollaista, vai mitä trolliseni? Ja Suomi24 on vain faktaa ja kaikki lehdetkin kirjoittavat. Valehteleeko Suomi24?


    • LarvantoLuttinen

      Joskus ihmetyttää, miksi trolli ei koskaan malta rajoittaa niitä karmeita isse maksettavia vikoja ja kustannuksia, jotta olisi jotain uskottavuutta. Viha- ja provokirjoitukset ovat ehdottomia. Ei helpotuksia. Kaikki on överiä.

    • Heh, peikonpoikaset, tuossa on kaikki! nut vaan muistatte postata tätä tänne säännöllisen epäsäännöllisesti, ainakin kerran vuorokaudessa!

    • Ai Perhana, enhet hoksannu, tuosta puuttuu vesivuodot ja home eikä öljynkulutuksestakaan mainita mitään mutta luotan siihen jotta osaatte lisätä nekin. Kannattaa pyrkiä täydellisyyteen.

      • Unohtamatta

        Käynnistysveivi, konepellin tukitikku, vipstaakki-ja-vaijerikäsijarru.


    • skodasairastuttaa

      Skoda sairastuttaa käyttäjänsä ja ostajansa, Politrukki nauraa vahingoniloisesti.
      Aloitusviesti on skoda-sairastumisen tuotosta. Harmi, harmi.... ( skoda = harmi)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      66
      4915
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3516
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      101
      3105
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2821
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      173
      2635
    6. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      112
      1849
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      618
      1768
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1600
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1314
    10. Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

      Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻
      Sinkut
      142
      1217
    Aihe