Ja taas on etuoven hintapyynöt tutkittu.

lukihäiriöinen

Tilanne on se koko suomen alueella kiinteistöjen kohdalla.

60% pyydetään liikaa hintapyynnöissä.

Älkää ihmetelkö miksi asuntokauppa ei enään käy,pyynöissä on olettuja ilmakuplia aikaan nähden tuo 60%,mutta mikäli ensisyksi suomeen kaavailtu vyön kiristykset saapuvat kauttaaltaan koko suomeen niin tällöin prosentit nousee yli 80% :n saakka.

Eli mikäli ette nää parin kuukauden sisään korjattuja pyyntöjä niin jättäkää hankimatta suosiolla,suuri lama on tuloillaan kauttaaltaan vieden myyjät aivan hermoraunion partaalle.

7

<50

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurin_rouva
    • savieinari
    • lukihäiriöinen

Kun luet tarkemmin niin syyt on tässä.

Korkeita ”pisteitä” yksittäisistä kohdista tuovat muun muassa kehitysapu, ulkomaan investoinnit, tieteelliset julkaisut, Nobel-palkitut, patentit, hyväntekeväisyys sekä YK-sopimuksiin sitoutuminen.

Siinä oli heidän tutkimus tulokset, joten mitään aihetta ei ole riemuun tavallisella kansalla joka ostelee asuntoja tai yrittää myydä.

Melkoinen hölynpölyn tutkimus siis siomi olisi parempi kuin nämä seuraavat maat.

(Sveitsi, Hollanti, Uusi-Seelanti ja Ruotsi. )

Jokainen käsittää suomen olevan menetty,eli ei voi edes verrata noihin maihin todellisuudessa,kyseessä on van lahjoitukset verorahoista yk:lle ym muualle ja kiilottaa suomi kuvaa joka on ihan turhuutta konkurssi maassa.

• savieinari

Seuraavalla hallituksella ei tule olemaan helppo tehtävä, vyön kiristystoimia on pakko tehdä, oma velkaantuminen pitää saada kuriin, Kreikalle ja EU:lle rahan lapioiminen pitää lopettaa kerta kaikkiaan.

Tässä maassa syntyy liianvähän lapsia, lisää Suomalaisia tarvitaan jotta huoltosuhde ei olisi niin kieroutunut. Kohta puolet Suomesta on eläkkeellä, tämä meno ei voi jatkua näin. Terve huoltosuhde vaikuttaisi myös siihen, että asuntojen arvo pysyisi vakaampana tai nousussa, kun kysyntä olisi isompaa.

• savieinari kirjoitti:

Seuraavalla hallituksella ei tule olemaan helppo tehtävä, vyön kiristystoimia on pakko tehdä, oma velkaantuminen pitää saada kuriin, Kreikalle ja EU:lle rahan lapioiminen pitää lopettaa kerta kaikkiaan.

Tässä maassa syntyy liianvähän lapsia, lisää Suomalaisia tarvitaan jotta huoltosuhde ei olisi niin kieroutunut. Kohta puolet Suomesta on eläkkeellä, tämä meno ei voi jatkua näin. Terve huoltosuhde vaikuttaisi myös siihen, että asuntojen arvo pysyisi vakaampana tai nousussa, kun kysyntä olisi isompaa.

> lisää Suomalaisia tarvitaan jotta huoltosuhde ei olisi niin kieroutunut

Maahanmuutto onneksi ratkaisee tuota ongelmaa. Paitsi että saapujat ovat yleensä työikäisiä, he myös saavat keskimäärin kantasuomalaisia enemmän lapsia. Win-win -tilanne.

• lukihäiriöinen

Korjataanpa lisää,sinun juttusihan oli 2014 kesäkuulta,ehei nyt on jo ihan toiset sävelet kokonaisuudessaan,eli ihan sama kun huutelisit sielä 2014 kesäkuun asuntojen hintoja.

Ehei ei ei enään,se oli ja meni jo,nyt ei saa likimainkaan samoja kun sai 2014 kesäkuulla jos sai edesmitään,useimmat kun ei saanut siloinkaan enään.

• Kotiinpäin

Katsokaapa hintapyyntöjä vähän kehä3 ulkopuolella. Esimerkiksi Karkkila, alle tunnin ajomatka Hki keskustaan. Isoja uudehkoja omakotitaloja (omalla tontilla!) keskustan palveluiden äärellä alle 220 000 €. Ei ole Oikotiellä hinnoissa ilmaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      96
      736
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe