Mistä johtuu että sakemanniuros (pehmeä remmirähjä) tottelee minua silloin, kun mies ei ole kotona? Lenkillä ei rähjää kanssani. Jos mies lenkittää, rähjää. Kotona taas ei kuuntele juurikaan minun käskyjä, vain "pakon edessä". Koira on kuusivuotias.
Sakun tottelevaisuus
6
100
Vastaukset
- wwallu
Koira ei varmaankaan pidä miestäsi varteenotettavana auktoriteettina, pikemminkin juuri ja juuri siedettävänä riesana.
- typeräädddd
mutta miksi se ei tottele minua jos mies on paikalla - mutta on kuin herran enkeli jos ollaan kahdestaan? Yleensähän se menee toisinpäin...
- ihkuja
No sehän on uros tietysti haluaa miellyttää sua :) kun mies ei oo paikalla. Miehen läsnä ollessa tietysti "me miehet" ollaan yhtä...Sakut osaa olla vaikka mitä tarvittaessa.
- typerääddd
Päivitystä... Edelleenkään sisällä miehen kanssa tai yhdessä lenkillä koira ei kuuntele, lenkilläkin vapaanaollessa irtoilee vähän suuntaan jos toiseen. Aamulenkki mentiin kahdestaan, koira on kuin enkeli ei rähjää ja kulkee nätisti sivulla (yleensä vetää). 4 koirakkoa nähtiin, ei mitään ongelmia koira ottaa kontaktia kuin vanha tekijä. Sisällä taas pelleilee kun mies on paikalla. Jäätiin kahdestaan - koira rauhoittuu heti ja tottelee käskyjä. Arrggh!!!
- selväpeli
Johtuu siitä, että johtajuus on epäselvä kun ootte kahdestaan sisällä koiran kanssa. Koirat ei ymmärrä tasa-arvosta tai demokratiasta mitään.
- nahkaon
Se on sitä mieltä, että olet niin rotevassa kunnossa(alias Lorella-kunto), että kenellekään ei edes juolahda mieleen tutkia sinua tarkemmin nahkapampulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5432037Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821917- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281287UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195