Oli vuodattanut sokotastaan öljyä taloyhtiön parkkipaikalle. Hallituksen pj puhutti skodistia, ja sopivat että valunut öljy puhdistetaan öljyn puhdistukseen erikoistuneen yrityksen toimesta - Sitä ei korvattu tietenkään taloyhtiön varoista, vaan hallitus katsoi, että kyseessä oli vahingon aiheuttaminen.
skoda on harmi, ja vuotava sämpylä.
Skodisti joutui maksumieheksi,öljyvuoto korvattava
26
1127
Vastaukset
- monenlaista.harmia
Öljyn vuodot ovat olleet Skodan ongelma koko sen elin iän. Ei käy katteeks skeidasella ajelevia,huh,huh
- lol-lol-lallallaa
Surkea trolli, et tätäkään keksinyt itse, vaan varastit idean minun kirjoituksestani:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13533996 - kylläpäkyllä
Muuten oikein, mutta se öljynvaluttaja oli tojo auris vm 2014.
- Voiharmienharmi
Skeidailu on tie monenlaisiin lisäkuluihin.
- hedii
toyota avensiksesta RÄJÄJÄHTI DIISELI MOOTORI TERO....
- jos-
tero on homo..
- AbeNormal
Onko valehtelu kivaa, saako siitä orkun?
- vietävä.vankilaan
Hyvä että skodailijan tekemään rikokseen puututtiin, niin sitä pitää.. Ei erityisoikeuksia itäpulkkien omistajille.
- skoda_on_harmi
Elämässä halpa on yleensä kallista. Mutta kun skoda ei olekaan halpa, vaan ns. kallis halppis. Eli mahdollisimman huono ostos. Onhan öljyvuodot ja -kulutus siitä selvä osoitus
- ötterötterötto
Kyl mää nyt en oikein usko sun juttuihis öljyvuodoista ja -kulutuksesta. Oleks sää ihan tosissas? Kuulostaa ihan kuin valehtelisit. Et kai sää suinkaan nyt vain trollaa?
- Näin_on_näreet
ötterötterötto kirjoitti:
Kyl mää nyt en oikein usko sun juttuihis öljyvuodoista ja -kulutuksesta. Oleks sää ihan tosissas? Kuulostaa ihan kuin valehtelisit. Et kai sää suinkaan nyt vain trollaa?
Selevästi valehtelee.
- skoda_on_harmi
skodaseppo maksaa, vielä eläkkeestäänkin skodan tuottamia harmeja.
- Poispoispois
Siltä se näyttää!
- läääkäri
skeidaus on sairaus
- Jusu_Petteri_7v
Nii justiinsa
- kuinkas
Jusu_Petteri_7v kirjoitti:
Nii justiinsa
Hyvä, jusu-petteri-7v, näin sitä pitää paljastaa näiden lasten leikit!
- nestehukka45467
skodat vuotaa sekä vettä että öljyä
- hulvatunvalvattu
Niinkö tekköö
- Leevi-Taavetti.6v
Meidän iskä kiroilee kamalasti aina kun se lähtee aamulla töihin.Sillä on kamala kiire aina mutta silti se juoksee sisään monta kertaa ja sillä on joku iso muovipurkki kädessä ja se avaa meidän Skodan konepellin ja jotain se siitä purkista kaataa sinne konepellin alle.
Minä olen kysynyt iskältä monta kertaa että mitä se kaataa sinne konepellin alle mut ei se kerro vaan alkaa aina kiroilla kamalasti nii että meidän äitikin itkee joskus aina.
Heippa .Minä menen vielä nukkumaan takaisin ettei iskä nää että minä olen sen koneella. - huputihuu
Niinkö se tekköö
ainahan skeidoista tulee nesteetpihalle
- sanonpavaan
Skodat ovat kamalia romukasoja.
- karseat_kipot
Niin ovat ja oikein irvokkaan ja törkeän näköisiä rumia kippoja. Ämpärimuovi nitisee ahtaassa itäkabiinissa, ja taka-akseli pompottaa ja koko karmea kosla vaaputtaa menemään - kunnes hajoaa. Skottaraisen lento on lyhyt, mutta ruma!
- skeidat_hajoo
ihan oikein skooda jullille
- pikkurahaa.tuommoiset
Onneksi skodistit ovat kuulemma rikkaita, noiden öljyvuotojen siivouttaminen erikoistuneilla yrityksillä ei ole ihan halpaa hommaa. Nuo ne skodistit varmaan maksavat taskurahoillaan.
Ai mutta skodaahan ei pitänyt olla muuta kuin vain omakotitaloissa asuvilla? Miksi ei oikeasti ole ensimmäistäkään, mutta vuokrakasarmien parkkiksilla on kasapäin. - HalalBacon
Saudi Arabia to build 400 mosques in Finland?
http://www.barenakedislam.com/2015/10/05/more-than-3000-angry-germans-march-to-the-german-czech-border-to-protect-against-muslim-invaders/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044