Jatkuvasti kuulee narinaa kuinka huonosti hallitus toimii ja jne.. ja moni tämän seurauksena päättää olla äänestämättä mutta miksi ihmeessä eivät nämä pettyneet äänestä jotain pienen puolueen ehdokasta?? ..voisiko enää pahempaan suuntaan kelkka kääntyä jos repäisee kerrankin ja äänestää jotain muuta kuin mitä perinteisesti äänestetään eli pienet puolueet pysyy pienenä ja sama narina jatkuu ihmisten keskuudessa.
Itse teen nyt näissä vaaleissa sen että äänestän mutta en mitään ehdokasta joka on suurten puolueiden ehdokkaita vaan valitsen jonkun pienen puolueen, ehdokkaalla ei niin väliä vaan puolueen pitää olla pieni ja ei ole kovinkaan paljon merkitystä tässä vaiheessa mikä on tämän valitsemani puolueen linjaus, pää-asia että saataisiin jotain muuta suuntaa kuin tämä mikä nyt on vallinnut jo liian pitkään. Tehkääpä samoin jos olette pettyneitä tähän nykyiseen tilanteeseen.
Äänestänkö?
1
68
Vastaukset
- duunariduunariksi
Ihmettelen noita kansanedusta ehdokkaiden vaalipuheita, Herra Hakkarainen Viitasaarelta mainostaa kuinka hän tietää työn ja mitä työ on ja pläp pläp plää, tuollaisen henkilön joka tietää mitä työn teko on ja osaa tehdä työtä hyvin pitäisikin olla se työn tekijä eikä kansanedustaja, kansanedustajan ei tarvitse osata tehdä duunarille tarkoitettua työtä eikä tarvitse siitä tietää sen enempää vaan kansaedustajan tulee tietää miten niitä työpaikkoja luodaan.
Hyvinhän Herra Hakkaraiselta näkyy tuon pölkkyjen sahaus onnistuvan kun katsoo hänen vaalimainostaan teeveestä, suosittelen hänelle lämpimästi että jää ihmeessä pois kansanedustajan tehtävästä ja jää sahaamaan pölkyistä lautaa ja lankkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890