Häpesin kuivuuttani

N9242947

Kuinka usein naisen alapää on kuiva esim. harrastettaessa seksiä lyhyissä suhteissa?
Viimeksi harrastaessani seksiä lyhyessä lähinnä seksisuhteessa alapääni oli tosi kuiva, ja kostui huonosti ja tämä hävettää. Otin sen seksin lähinnä läheisyyden kannalta, enkä saanut orgasmeja. Eri asia ehkä parisuhteissa, mutta kuinka noloa, että tämä tapahtuu esim. yhden illan suhteen aikana tai muissa lyhyissä suhteissa?

14

92

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voithan käyttää likuvoidetta,ja ei tarvitsee hävetä,

      • naineen

        Mua taas joskus vähän nolottaa ,kun oon heti ihan lits märkä.En tiedä miks se sit pitää aina sanoa jokaisen miehen jonka kans oon sekstannu.Tiedän sen aivan hyvin itsekin.


      • puheen-merkitysM
        naineen kirjoitti:

        Mua taas joskus vähän nolottaa ,kun oon heti ihan lits märkä.En tiedä miks se sit pitää aina sanoa jokaisen miehen jonka kans oon sekstannu.Tiedän sen aivan hyvin itsekin.

        Jos haluat kuulla mieheltä vain sellaisia, joita et itse tiedä, vähiksi jäävät juttelut. Mitä mies voisi kertoa, mitä et itse tiedä? Puheella on seksissä muu funktio kuin tiedonvälitys. Sillä välitetään tunteita, luodaan tunnelmaa ja kanssakäymistä. Todennäköisesti mies haluaa välittää ihastustaan, kun toteaa, että vittusi on jo heti aivan märkä. Ota kohteliaisuus vastaan ja vapaudu sinäkin nauttimaan. :)


      • naineen
        puheen-merkitysM kirjoitti:

        Jos haluat kuulla mieheltä vain sellaisia, joita et itse tiedä, vähiksi jäävät juttelut. Mitä mies voisi kertoa, mitä et itse tiedä? Puheella on seksissä muu funktio kuin tiedonvälitys. Sillä välitetään tunteita, luodaan tunnelmaa ja kanssakäymistä. Todennäköisesti mies haluaa välittää ihastustaan, kun toteaa, että vittusi on jo heti aivan märkä. Ota kohteliaisuus vastaan ja vapaudu sinäkin nauttimaan. :)

        No joo niin täytyy varmaan tehdä, itseasiassa nykyinen kumppani meinas taas eilen sanoa asiasta, mut ei sit sanonutkaan loppuun. Muisti varmaan mun tiedän kommentin. En tiedä miks kiusaannun siitä, vaikka muuten oon ihan mielestäni estoton sängyssä.


      • puheen-merkitys
        naineen kirjoitti:

        No joo niin täytyy varmaan tehdä, itseasiassa nykyinen kumppani meinas taas eilen sanoa asiasta, mut ei sit sanonutkaan loppuun. Muisti varmaan mun tiedän kommentin. En tiedä miks kiusaannun siitä, vaikka muuten oon ihan mielestäni estoton sängyssä.

        Voit sinä itsekin ottaa asian puheeksi. Kun kerrot. että vittusi on aivan läpimärkä häntä varten, et arvaakaan, kuinka onnelliseksi hänet teet.


      • naineen
        puheen-merkitys kirjoitti:

        Voit sinä itsekin ottaa asian puheeksi. Kun kerrot. että vittusi on aivan läpimärkä häntä varten, et arvaakaan, kuinka onnelliseksi hänet teet.

        Kiitos. Taidan kokeilla maanantaina kun taas nähdään.


      • puheen-merkitysM
        naineen kirjoitti:

        Kiitos. Taidan kokeilla maanantaina kun taas nähdään.

        Olet supertyttö. Iloitsen kumppanisi puolesta. :)


      • naineen
        puheen-merkitysM kirjoitti:

        Olet supertyttö. Iloitsen kumppanisi puolesta. :)

        Kiitos kun rohkaisit mua, aattelin yllättää hänet niin et käsken koittaa kuinka märkä olen heti kun hän vähän koskee mua.


      • puheen-merkitysM
        naineen kirjoitti:

        Kiitos kun rohkaisit mua, aattelin yllättää hänet niin et käsken koittaa kuinka märkä olen heti kun hän vähän koskee mua.

        Ideasi on ihana. Ja jos rohkeammaksi heittäydyt, ei se ole mitään kielteistä. Jos olet kotona/kämpillä odottamassa hänen tuloaan, ole valmiiksi alaosattomassa nätissä puserossa ja kerro, kuinka vittusi valuu kosteutta jo hänen odottamisestaan. Pyydä häntä kokeilemaan, miten märkä se on. :)


      • naineen kirjoitti:

        Mua taas joskus vähän nolottaa ,kun oon heti ihan lits märkä.En tiedä miks se sit pitää aina sanoa jokaisen miehen jonka kans oon sekstannu.Tiedän sen aivan hyvin itsekin.

        miehet tykkäävät kun pillu on oikein märkä,ainakin minä


    • puheen-merkitysM

      Sinun N9242947 ei yhtään tarvitse hävetä kuivuuttasi, kun otat sen aivan suoraan puheeksi, siis sinä otat. Hanki liukuvoidetta ja kerro poikaystävällesi, että tarvinnet sitä nautinnon takia. Pyydä, että hän hieroisi voidetta vittuusi ja myös sisälle emättimeesi. Kerro, että nautit, kun hän toimii hyvin huolellisesti ja yksityiskohtaisesti. Sinä taas hiero sitä hänen kyrpäänsä. Saatte siitä kivan leikinlisän.

      Todennäköisesti vielä hiukan jännität. Vittusi kuivuus johtunee siitä. Kun olet ollut hänen kanssaan useampia kertoja, voi olla, ettet enää kärsi kuivuudesta ja orgasmikin tulee helpommin. Siitä se lähtee.

      • kyrvältäjä

        Siinä pätevät neovot asiantuntijalta.


    • jermiian

      Rasvat on keksitty jo ajat sitten.

    • Pillukaira

      Nykyajan naisilla on kuivat vitut. En tiedä mistä se johtuu. Naidessa kyllä kostuu, mutta kun isomulkkuisens vedän määntäni ulos asentojen vaihdossa, niin pillu kuivuu. Sitten käy kyrpään kipeää työntää sisään.

      Täällä aina luuserirunkkaria porukkaa neuvoja antamassa. Runkkailevat vain rasvattua nyrkkiään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe