viro on kommarimaa

holii

Viro on kommunistinen maa ja suomesta ei tule kommari maata. Suomi on osaa länttä euta ja kohta natoa. Viro ja venäjä olkoon keskenään vaikka suihin ottamassa mutta suomi ei ole kommari maa

8

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenrikassuomi

Olet oikeassa viro on täys paska niin taluodelliseti että urheilussa. Virossa ei etes oo jääkiekon mm juokkuetta ja virossa noin 90% väestöstä on kyöhiä ja varkaita

• Velirand

Kas see on see kuulus soome huumor?

• Veromies67

Ei tea mida haiget jama see on, aga soome keelt see kindlasti pole. Tavaritsit vauhdissa taas, uskoisin.

• Huonohkoahuumoria

Joo, huumorimiehiähän täällä kirjoittelee. Asioista eivät paljoa tiedä, lukutaito taitaa olla kehno, ja Suomenlahden ylitys ylivoimainen, opintomatkalle eivät kykene. Siispä huutelevat noita humoristisia heittojaan.

• känsäloinen

Jospa kirjoittelijat tietävät liiankin hyvin mistä kirjoittavat? Itse olet joko virolainen, tai asut jossain todella syrjässä virolaisten vaikutuspiirin ulottumattomissa.

• Uteliastarkkaaja

Minähän vaan kirjoittelen 25 vuoden ja yli sadan Baltian matkan kokemuksella. Sen lisäksi olen lukenut monta kirjaa Viron historiasta, näitä uudempia, kun asia sattuu kiinnostamaan. Ja hauska oli tänä aamuna lukea Hesarista kuinka Virossa jo odotetaan lisää suomalaisia työnhakijoita, it-puolelle.
        Ja tällä viikolla on tarkoitus tavata Tallinnassa ylikoolin eläkeläisopettaja. Ja taas tulee lisätietoa miehityksenkin läpieläneen veteraanin käsityksistä, joka viimevuosinakin on käynyt tekniikasta luennoimassa.

• Mottihki

Ainakin Suomen elätti.

• Mikäenemmistö

Kokemukseni mukaan tuo kommunismi tarttui heikosti virolaisiin. Tuntemani vanhemmat henkilöt ovat helposti lähteneet jatkamaan sillä asenteella, joka oli heillä ja heidän vanhemmillaan ennen kommunistien tuloa miehittämään.
        Nuorison asenteista en tiedä, mutta tuskin hekään ovat kommunismista kiinnostuneita. Vaalien tulokset voisivat jotain kertoa aatteiden kannatuksesta tietämättömille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      78
      1396
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1335
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1100
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      996
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      868
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      863
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      17
      793
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      667
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      652
    Aihe