hei, miten tuon dataliikenteen saa kulkemaan webserverille ulkoapäin mokkulan kautta. Onko se ylipäätään mahdollista ja mitä se vaatii.
Vastaukset 3
- LbdQfvYR
Tietämättä tarkemmin systeemejäsi pari yleisohjetta.
Mokkulat ovat usein osoitteenvaihdon (NAT) takana ja netistä ei sisään pääse. Yhteys pitää tehdä mokkulasta ulospäin joko suoraan tai välityspalvelimen kautta.
Joihinkin mokkulayhteyksiin saa vaihtuvan julkisen osoitteen. Tällöin voidaan käyttää jotain dyndns nimipalvelua. Oikeaa osoitetta ei tuollaiseen saa eikä kaikki portit ole välttämättä auki. - WebServerMokkula
mulla on nyt soneran open gate mokkula, mutta en tajua alkuunkaan mitä pitäisi tehdä, että pääsisin ip osoitteella webservwerille. Ethernettikaapelilla yhteys onnistuu, mutta ei internetin yli.
- LbdQfvYR
Sinulla on vaihtuva IP numero. Siihen ei saa oikeaa domain nimeä mutta onneksi voidaan käyttää Dyndns nimipalvelimia. Ainakin http://www.dy.fi toimii hyvin ja on ilmainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022122Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109687