Sosiaalibarometri 2014

Älylääkkeitäkiitos

Siis huhhuh nyt on kyllä pakko avautua! Toi Laurean mm. hoitotyön pääsykokeiden ennakkomateriaali, eli sosiaalibarometri 2014, on ihan järkyttävää luettavaa! Lukuja vilisee kymmeniä yhdellä sivulla! Ipadin mukaan pelkästään % -merkkejä on 411kpl....toki sielä on niitä taulukoita, mutta kuitenkin :/

Ei tota matskua kannata varmaan lähteä lukemaan sillain, että opettelis joka luvun ulkoa. Mitäs mieltä muut ovat?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiItur

      Heh, tämä on juuri tätä nykyaikaa. Tiedät montako %-merkkiä siellä on, mutta et ymmärrä mitä siellä sanotaan. Näin sitä mennään...

    • Cas88

      Itse ainakin otan rennosti lukemisen kanssa. Yritän sisäistää pääasiat sekä koitan joitain lukuja painaa päähän,mutta en joka lukua ulkoa. :)

    • jeepin

      onkohan kokeessa essee vai monivalintakysymyksiä? Onko kokemuksia aikaisemmilta vuosilta?

    • Cas88

      Kuulin kaverilta että olisi molempia.. :O

    • Luulen_vain

      En tiedä sosiaalialueesta enkä sen pääsykokeista mitään, mutta jos olisin laittanut tuollaisen teoksen pääsykoemateriaaliksi, niin kyselisin sen perusteella trendejä, asioiden keskinäisiä riippuvuuksia jne., joilla pyrkisin selvittämään, pystyykö pyrkijä muodostamaan materiaalista kokonaiskuvaa.

      Joku toinen voi tietysti testata, onko pyrkijällä kykyä tai motivaatiota opetella materiaali ulkoa.

    • Rlph

      Hyvä etten oo ainoa! Vaikea pysyä hereillä kun tuota lukee. Mulla maanantaina sosionomin pääsykokeet. En aio opetella ulkoa noita lukuja, vaan keskittyä isompiin kokonaisuuksiin (koska niitä on niin paljon tuolla :)). Vitsailin kaverille juuri tuosta, että testataanko sitä onko materiaali jaksettu opetella ulkoa. Sisukkuus palkitaan.

    • hops_pos

      Onhan se aika paljon luettavaa mutta kun sen sai luettua kerran läpi, näytti se jo toisella kerralla paljon selkeemmältä :D täytyy vain jaksaa lukee ja etsiä ne pääpiirteet ja tärkeimmät asiat niin hyvin sie varmasti pärjäät. Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe