Torvelot tehkää kunnon aloituksia ja heittäkää rinsikat nurkkaan, tai painukaa pehkuihin.
en jaksa enään
7
<50
Vastaukset
Näytä meille miltä "kunnon aloitus" näyttää kun me ei tiedetä.
- KunnonÄiteenPoika
No. En ole aloittaja. No. Kunnon aloituksessa on aloitettava mahdollisimman pienillä painoilla ja juostakaan ei saa tolkuttomasti. Esimerkiksi kotiovelta roskikselle tai postilaatikolle on sopiva matka. Kunnon aloituksessa sauvakävely ei ole etummainen kriteeri. Voi ja saa käyttää vaikka...jääkiekkomailoja tai heinäseipäitä. Kunnon ajoittaminen tiettyyn tapahtumaan kulkeutuu pitkällä aikavälillä, ei kertarysäyksellä. Kun on kunto kohdallaan sitä on jo peruskunnossa.
Kunnon aloittaja ei makaa sohvalla ja näpyttele älylaitteitaan - paitsi väliajalla.
- korsetissa.odottava
Täällä taitaa nyt olla ikä- ja identiteettikriisisiä liikkeellä.
- asiaan.pojat
No katsokaa aloituksia, hölyn pölyä ei nyt kaikki.
Ei tusina juttuihin viiti vastata. Voi sinua, ota kiireesti konjakkia tai jokin vitamiinipaukku, jos olet noin huonossa kunnossa.
Sinulle suosittelen myös noita pehkuja, minä vasta virkeänä tulin tänne, ja yöhön meinasin täällä pyörähdellä.
Ymmärrän hyvin, ettei tuossa kunnossa jaksa tehdä kunnon aloitusta ja
vielä ymmärrettävämpää kun heität pallon joillekin torveloille, en edes tunne sellaista nikkiä täältä.
Voimia sinulle.- asiaan.pojat
Oon jo rauhoittunu, wiski olisi hyvää miksei konjakki mutta ei olen lopettanut naukkailut.
Koitan värkätä kelpo aloituksen en tähän hätään.
Ei sitte pahalla muistella ja kerro terveisiä tutuille.
- TosiMestarinAloitus
Turha arvostella muiden tekemisiä, ellei itse kykene samaan tai parempaankin.
Anna näyttö paremmasta, että tiedämme millaisia toivot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644