Litistynyt, lätistynyt, läjähtänyt ja littanaksi lysähtänyt kuin viikon vanha vasikankyljys.
Palsta on lopullisesti eltaantunut
50
<50
Vastaukset
- liivitön
Mä tähän vastaan, että on kuin pannukakku ja jos ei tule parempaa vastausta, niin puolysiltä mä julkasen sen koko palstalle.
Just kuule paistoin kipollisen lettuja kun odotan reissuporukkaa,
pannukakkukin on mahottoman hyvää hillon ja kermavaahdon kera.
ne ovat nämä palstatkin sellaisessa aaltoliikkeessä koko ajan,
välillä kulkee liukkaasti välillä on hiljaisempaa.
Sinäkin voisit olla se elävä mielikuvitusrikas aloittaja joka saa eloa meihin kommentoijiin.
Miksi olet antanut periksi elämän alakulolle, taistele vastaan.Missä on palstalta ilo
kepeitten sanojen aurinkonkilo
viisaiden sanojen tuoma oivallus
ilakoivan huumorin naurun remahdus.
Itte sanoisin et se on soromnoo ellei saara kirjoittajia jollain ilveellä pois puskasta,kaislikos suhisee ikäväst ,- samanlainen
Sanos nyt miten palsta muuttuis jos esim. minä rekkautuisin? Sitähän sää tarkoitit "pois puskasta", että pitäis rekkautua?
samanlainen kirjoitti:
Sanos nyt miten palsta muuttuis jos esim. minä rekkautuisin? Sitähän sää tarkoitit "pois puskasta", että pitäis rekkautua?
Mulla on sellanen lapsenusko et ns sinisellä nikillä kun kirjottelee niin juttu on asiallisempaa.
Nyt tää on yleisesti kaikille ei vain sinulle sanottu.- viikko.vierähtänyt
koti-kiusattu kirjoitti:
Mulla on sellanen lapsenusko et ns sinisellä nikillä kun kirjottelee niin juttu on asiallisempaa.
Nyt tää on yleisesti kaikille ei vain sinulle sanottu.Ei se sininen nikki aina takaa että kirjoitus olisi asiallisempaa. Tässä viimeaikoina ollut hyvä esimerkki.
- samanlainen
viikko.vierähtänyt kirjoitti:
Ei se sininen nikki aina takaa että kirjoitus olisi asiallisempaa. Tässä viimeaikoina ollut hyvä esimerkki.
Mulla on semmoinen tapa, että mä ainakin samassa ketjussa kirjoitan kaikki kommenttini samalla nimimerkillä. Eikä minusta asiallisempaa saa vaikka se olis sininen :)
Tämä nyt oli virnistellen vastattu, vaikka ymmärsin et yleisesti tarkoitit. - samanlainen
samanlainen kirjoitti:
Mulla on semmoinen tapa, että mä ainakin samassa ketjussa kirjoitan kaikki kommenttini samalla nimimerkillä. Eikä minusta asiallisempaa saa vaikka se olis sininen :)
Tämä nyt oli virnistellen vastattu, vaikka ymmärsin et yleisesti tarkoitit.Anteeksi tuo oli vastaus kotikiusatulle, liitin väärään.
- viikko.vierähtänyt
samanlainen kirjoitti:
Anteeksi tuo oli vastaus kotikiusatulle, liitin väärään.
Näin ymmärsin, ei mitään hätää.
- NicitönmiesIhantosi
Mä tahtoisin punaisen niccin tai k-keltaisen tai p-ruskean. Olisiko sellaisella nicillä katu- polku- pururata- palsta- uskottavuutta? Noo ei sen puoleen, en irvaile, en solvaa ketään ja tuntemattomia on hankala haukkua. Saatan kyllä sohaista; huumoriani kylläkään ei ymmärrä kuin harva, jos sekään.
Täällä ja muualla käyn jos ehdin. Jos en ehdi, sitä en kailota missään mediassa. viikko.vierähtänyt kirjoitti:
Ei se sininen nikki aina takaa että kirjoitus olisi asiallisempaa. Tässä viimeaikoina ollut hyvä esimerkki.
Se on vakaa mielipiteni ja en sitä nyt tähään hätään vaihra.
- sujuu.molemmilla
koti-kiusattu kirjoitti:
Sama kai mollataanko toista sinisellä tai mustalla nikillä
sujuu.molemmilla kirjoitti:
Sama kai mollataanko toista sinisellä tai mustalla nikillä
Mut jos olis vaan sininen ja sekin ainoa?
Seon mun toivomus joulupukille, puhuisitko sinäkin pukille niin olis joukkovoimaa?- eppu2
koti-kiusattu kirjoitti:
Auttaiskohan se, jos minä tuon Eppu 2:n sijaan kirjottaasin, jotta Eppu sininen :)
- sininen.nikki
eppu2 kirjoitti:
Auttaiskohan se, jos minä tuon Eppu 2:n sijaan kirjottaasin, jotta Eppu sininen :)
Minä ainakin pysyin ihan samanlaisena kuin samanlainen-nickkini ja nyt tämä uusi ;)
Sori nyt kk, mä venkoilen, ihan sydämellisesti :) - ystk-kk
eppu2 kirjoitti:
Se on ystävät rakkaat ny sillai et vedelkää vaik se henkellisen soutulaitteen kuvia.
Mä olen mikä olen ja en lähre kiusallakaa palstalta , kun kerran olen sinne piireihin korotettu niin ollaan sit vaik yksinään siel.
Kuten olen sanonut niin vinksahtanut ihminen voi kirjotella ku enkeli sinisellä ja kuin piru mustalla.
Molemmille tunnuksille vastailen tekstin mukaan ,osaan erottaa elävän ja virtuaali elämän. viikko.vierähtänyt kirjoitti:
Nyt kirjoitit jo minun asiani noista sinisistä nikeistä. Lueskelin juuri tuolta Suomi24-palautteista, että joku toinenkaan ei pidä "sinisistä nikeistä", jos siinä on esim. minnaSmile ja sitten loppu numero vaihtelee.
Tuhansin viestein sexiä on tarjolla joka palstalla, kun kurkkasin profiliaan. Et se niistä sinisistä nikeistä.
- henrjii
Sika eltaantuu, mutta nauta, ja riistaeläinten liha paranee kun sitä riiputtaa.
- Relut10minPerAlotus
Jopa joo! Ja tämän ketjun aloittaja ryhtyi tehtailemaan urakalla samaa mielipidettä hakevia aloituksia. Sekö parantaa palstaa?
- LisääAlotuksiaPls
Eikä tätäkään aloitustekstiä voinut kirjoittaa samaa asiaa käsittelevän aloituksen alle. Piti aloittaa uusi ketju 10 minuuttia myöhemmin.
- uunon-ihastus-
Tietenki on läsäshtäny , kun minä olin koko päivän menossa, nyt vasta tulin kotiin palstalaisten iloksi tai harmiksi,
voin vakuuttaa, nyt alkaa kunnon pirskeet palstalla,
kysynki,
mitä nyt tehtäisiin ?- EttäTästäLähdetään
Sinulla on aikaa huomen aamuun puoli yhdeksään kertoa kaikki, rehellisesti mitään salaamatta mitään jättämättä laatikkoon ja mitään heittämättä pois.
Muutoin paljastamme sinusta kaiken, kuten se kellastunut komero hiirien nakertama syntymätodistus jne jne jne. - näin-kävi-
Kävin kampaajalla,
tukka on ny kuin uuniluuta,
onneksi omistan pipon, on pakko pistää päähän ku hävettää niiiiii vietävästi,
nyky kampaajat ei osaa leikata tukkaa,
kehtaavat vielä periä maksun tukan pilaamisesta hah hah ,
kampaajaki purskati nauruun kun olin pois lähdössä, sano että onneksi tukka on kasvava luonnonvara, hah hah,
sakset lipsati nääs,
minkälaisia kokemuksia muilla on kampaajalla käynnistä, - on-kokemusta-
Suomessa ei osata leikata tukkaa, katsokaa naispuolisia kansanedustjia, niilä hapsottaa tukka jos johonki suuntaan,
ulkomailla on toisin, siellä saa siistin leikkauksen nainenki tukkaansa,
suomalaisten kampaajien pitäisi mennä ulkomaille opiskelemaan tukanleikkausta,
Luulin muutosten myötä tuon sefusysteemin loppuneen ja rekisteröidyin. Erehdyin, edelleen sama ylläpidon sefu (tuttu kymmenen vuoden takaa) saa nautintonsa kun kiusaa nikittömänä palstalaisia, varsinkin jos huomaa joidenkin palstalaisten alkavan ystävystyä keskenään.
koti-kiusattu kirjoitti:
Aika tiukka kommentti ,pystytkö avamaan sitä pikkusen?
Katsotaan nyt mitä sefu kommentoi?
KotkaofKolava kirjoitti:
Katsotaan nyt mitä sefu kommentoi?
Epäilen sitä kommentointia, olen vaan huomannut et ne itkun kaulukset kiristää jotakin kirjottajaa ja sitä oloa oksennetaan sit tännekkin.
koti-kiusattu kirjoitti:
Epäilen sitä kommentointia, olen vaan huomannut et ne itkun kaulukset kiristää jotakin kirjottajaa ja sitä oloa oksennetaan sit tännekkin.
Sefun tehtävähän olisi poistaa palstalta sellainen oksentaja joka syyttä suotta kiusaa jotakuta, kuten sinua "sisäpiiristä".
KotkaofKolava kirjoitti:
Sefun tehtävähän olisi poistaa palstalta sellainen oksentaja joka syyttä suotta kiusaa jotakuta, kuten sinua "sisäpiiristä".
Palstalla oli bessien hieno kirjoitus siitä että miksi ei voi olla sisäpiiriä.
Koko ajatus on kaiken käsityskyvyn ulkopuolel ,ei se kertakaikkiaan oo mahrollista.
Siks olin vilpittömän hämmästynyt kun niin moni siihen uskoi .
Ne ainoat ja yhret tunnukset olis auttanu siin mylläkäs- henrjii
Nooh muakin vähän ihmetyttää mitä sisäpiiri nyt voisi vaikuttaa kehenkään, ja samaan hengenvetoon voisin todeta, että mikään ei ole ikuista
- sininen.nikki
Mä nyt kokeilen olenko mä samanlainen. Anteeksi ;)
- totistatotta
Sanna Ukkolan (aamutoimittajan) blokista
Suomi24 ei poista valheita eikä vihapuhetta sivuiltaan. Ennen kuin Suomen suurin keskustelufoorumi muuttaa tapojaan, nettikiusaaminen ei Suomesta lopu, kirjoittaa Sanna Ukkola blogissaan.
Tiesitkö, että eräs nimeltä mainittu tosi-tv-tähti on kelvoton äidiksi? Hän on huora ja narsisti, joka on pettänyt miestään useiden ukkomiesten kanssa. Hän on piikittänyt naamansa pilalle ja ryypännyt sekä polttanut molempien raskauksiensa ajan. Hänen miehensä on idiootti ja hänen lapsensa pitäisi ottaa huostaan.
Tällaista opin tänään Suomi24-foorumilta. Kyseinen foorumi on täynnä vastaavaa kuraa ja valheita, tuhansien ja taas tuhansien viestien verran herjauksia, solvauksia ja uhkauksia.
Suomessa vihapuheesta on valitettu jo vuosia. Julkisuudessa esiintyvät henkilöt saavat tappouhkauksia, sananvapaus on kaventunut, tutkijat eivät uskalla puhua tutkimuskohteistaan, koska he pelkäävät netin anonyymia ihmisvihaa. Minäkin olen osallistunut verkkovihaseminaareihin ja Ylen massiiviseen verkkovihaprojektiin Me tiedämme, missä asut, jossa haastattelimme kymmeniä suomalaisia netin uhkauksista ja häirinnästä.
Mutta puheesta huolimatta mikään ei muutu, sillä keskustelu on ollut jo vuosia täysin väärillä raiteilla.
Yksittäistä suomalaista saa herjata ja uhkailla edelleen ilman, että ylläpitäjä joutuisi vastuuseen.
Syynä eivät ole netissä pahaa oloaan huutavat mielenterveyshäiriöiset ja onnettomat ihmiset.
Syynä on Suomen vajavainen lainsäädäntö, joka mahdollistaa netin villit keskustelupalstat, sekä täysin välinpitämätön ja törkeydet salliva moderointikäytäntö.
Järkytyin totaalisesti: Suomen suurin keskustelupalsta on täynnä herjauksia, uhkauksia ja kunnianloukkauksia. Palstalta löi kasvoille valtaisa vihan ja pahan olon aalto. Miten tällainen voi edes olla laillista Suomessa? Miten on mahdollista, että Suomi24:n ylläpitäjä Aller ei joudu vastuuseen vihakirjoittelusta, jolle se tarjoaa massiivisen alustan? - pirutiinaiseksi
en tiedä litistymiestä enkä lätistymisestä
mutta jos joku asia on keskusteltu jo kertaalleen
niin miks siitä tarttee tehdä aina vaan uudelleen ja uudelleen
aloituksia ja vatvoa ja vihjailla
mutta jos ei oo muuta asiaa niin antaa palaa. - Toimitaiälävikise
No pistäs kuule palsta kuohkeaksi ja ilmavaksi kuin tuulihattu!! Täytä palsta HYVILLÄ ja INNOVATIIVISILLA alioituksilla, joista syntyy ilakoivia ja ennennäkemättömän IHANIA viestejä. Annan sen SINULLE tehtäväksi!!!! Muuten et saa valittaa palstan lässähtämistä. Ja muistakin että aloitusten tulee olla TODELLA HYVIÄ, ei mitään keskinkertaisia tai muutenm lopeta valitus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Nainen.3
Kannatetaan! Kannatetaan! Saadaan jotain jokaiselle:)
No mikäs siinä, pannukakku on hyvää. Mulla on tuolla jääkaapinovessa resepti joka veisi sinunkin jalat alta.
Vähän vähemmän palstalaiset sais keskittyä nimimerkkeihin, vaikka tottakai mä ymmärrän että se tulee melko automaattisesti kun oppii toisia tuntemaan. Enkä mene vannomaan etten siihen syyllisty joskus myös. Mutta se kirjoitus kai on se olennainen juttu, ei se kuka kirjoittaa. Voisko olla niin että siitä just tuleekin se sisäpiiriläisfiilis, kun ihmiset keskustelee enemmän nikeistä kuin asioista. Mua henkilölohtaisesti häiritsee kaikenlainen vainoharhaisuus, luulo siitä kuka on mitäkin ja minkä puskan takana.
Täällä on loistavia kirjoituksia myös, jos vain viitsit lukea. Kyseenalaistavia, kriittisiä, hauskoja, sympatiaa herättäviä.... säästäkin on muuten mukavaa lukea, kellä on mitä missäkin. Meillä paistaa aurinko, mutta tuulta ja sadetta on luvattu iltapäiväksi. Niin että soon moro."humps"
Keskustelu on kahden, tai useamman-välistä.
Rekisteröidyin nimin, tai nimi-merkein.
Ilman niitä on kyseessä summa-mutikkainen pulina.
Kuvaellen sanoen, kuin lento-koneellinen ihmisiä, jotka yhden koneen vuoksi
oksentavat samalle lattialle.
Sama loppu-tulos, eri äänet.
Milloin viimeksi olet antanut kirjoitukselle kiitoksen?
Onko rekattu nimmarisi, tai kirjoittajan rekattu nimmari koskaan estänyt sinua?
H.- sininen.nikki
Hyvä yhteenveto hmp.f.
Tää rekkaus on aika tiheästi esillä, mutta olen täysin kanssasi samaa mieltä, että tekstin sisältö on pääasia, ei se kuka sen on kirjoittanut.
Eipä nouse lämpötila nyt lähelle eilisen 15. Oli kiva metsälenkkeillä eilen, sinivuokot ja valkovuokot kukkivat, ah mikä valoisuus.
Mikään ei ole kuten ennen vanhaan, silloin ei ollut telkkua, ei nettiä, ei kännykkää, ei jääkaappia mutta oli kellari, ulkohuussi ja puuhella. Paljon lapsia pihalla leikkimässä, nyt lapset pelaavat pelejä ja katsovat telkkua..
- siilimuori
Palstahan ei ole eltaantunut, se on pohja palstalaisten kirjoituksille ja kirjoitukset eltaannuttavat jos eltaannuttavat, siis kirjoittajat isse issekses.
- Heikunkeikku
Kyllä täällä aina välillä on semmosiakin aloituksia, että sormeni lähtevät innolla soutelemaan. Välillä en löydä itselleni ollenkaan sopivaa aloitusta ja sormeni pysyvät hievahtamatta ja sitten vaan nostan peppuni lavittalta ja lähden muihin touhuihin.
Mitä tuohon "sinisiin" ja "mustiin" nimimerkkeihin tulee, niin se vähän harmittaa, kun itse kirjoitan vain ja ainoastaan Heikunkeikkuna, mutta en ole rekisteröitynyt, niin miksen sitten saa niin kirjoittaa, onhan se sallittua. En tahdo rekisteröityä. Ei minun kirjoitukseni tästä muuttuisi mitenkään, vaikka olisin "sininen". Kirjoitan presiis siten, kuin ajattelen, joskus saatan tuohtua ja sen sanon, joskus taas oon lehmämäisen rauhallinen ja sen kans julki tuon. Jos ilakoitututtaa, niin senkin tänne kirjoitan jos inspiraatio pukkaa lujalla kyydillä sormiin.
Nyt tarttis mennä laittamaan ruokaa. Naudan jaluhelihaa tuola oottelee. Mitähän tekis?"Heikunkeikku"
Huomasin tuolla yhdessä aloituksessa että jotain nimmaria "nakratti".
Siitä tuli niin tuttu tunne...
Kirjoitahan kommentti uuteen aloitukseeni myös.
Tee lihasta täytettyjä kanan-munia.
H.- eppu2
Minä olen kanssa ihan samanlainen on se merkki sitten minkä värinen tahansa.
Kirjoitan toisinaan jonkun kommentin ´´sinisenä´´ jollekin muulle palstalle.
Täällä olen ´´musta´´, en jaksaisikaan jatkuvasti kirjautua, koska se ei pitkää hetkeä pysy.
Minulle tuo asia ei ole mikään ongelma, että millä värillä kukin kirjoittelee.
Taidanpa käydä ennakkoäänestämässä tänään, koska suunnitelmissa on loppuviikolla muuttaa mökille.
Vissiin täytyy hakea jokunen orvokki ja samettiruusu, kun kestävät pientä yöpakkastakin. - Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
Huomasin tuolla yhdessä aloituksessa että jotain nimmaria "nakratti".
Siitä tuli niin tuttu tunne...
Kirjoitahan kommentti uuteen aloitukseeni myös.
Tee lihasta täytettyjä kanan-munia.
H.Ole hyvä ja ole vihjailematta. Jos minä sanon, että kirjoitan vain Heikunkeikkuna, niin se vaan yksinkertaisesti ON niin. Vihastun jos alat muuta vänkäämään. Epäoikeudenmukaiset vihjailut ovat Raukkamaisia.
Vastasin jo sun aloitukseesi. Vain anelu, maarittelu, kova maarittelu siis, voisi muuttaa mun halun kirjoittaa ihan Oikean kommentin aloitukseesi. Noh, tosin pikkusen täs mietin, että jos en sittenkään, koska tuo vihjailu sinulta alkoi harmittamaan kovasti. Heikunkeikku kirjoitti:
Ole hyvä ja ole vihjailematta. Jos minä sanon, että kirjoitan vain Heikunkeikkuna, niin se vaan yksinkertaisesti ON niin. Vihastun jos alat muuta vänkäämään. Epäoikeudenmukaiset vihjailut ovat Raukkamaisia.
Vastasin jo sun aloitukseesi. Vain anelu, maarittelu, kova maarittelu siis, voisi muuttaa mun halun kirjoittaa ihan Oikean kommentin aloitukseesi. Noh, tosin pikkusen täs mietin, että jos en sittenkään, koska tuo vihjailu sinulta alkoi harmittamaan kovasti."Heikunkeikku"
Höpö, höpö kaunotar.
Minä tunnen naiset.
Naiset haluaisivat tuntea minut.
Ja näin on hyvä.
Hellinkin kosketus saa naisen hyppimään seinille.
Sekin on hyvästä.
Riisu siis villa-sukkasi ja ole valmis.
H.
- Nainen.3
Tärkeintä on asia, se mitä kirjoittaa. Tosin pidän kyllä tietyistä nimimerkeistä
hyvinkin paljon, enhän löytäisi heitä. Se olisi vahinko. - ilahtunut
erittäin hyvä aloitus, juuri sopiva tälle palstalle, olkaamme tyytyväisiä, että näitä ajattelijoita on, jotka pyyteettömästi ahertavat palstan hyväksi
- turhanvakavaa
Näin se on nähtävä.
Ei paljoa elvytykset auta, kun happi loppuu ja alkaa olla liian hapokasta.
Satunnaisille kävijöille, jotka pitävät tätä pelkkänä ajanvietepalstana, ei koidu pahempaa harmia.
Toisin on niillä, joille tämä on henki ja elämä ja kaikki arvostelut palstan tilasta ovat kuin potku navan alle.- juujustnäinon
M.O.T
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833