joo eli tollanen pyörä tuli reilu kuukausi sitten ostettua, ja tossa se on taivasalla seisonu loppu talven pakkaset ja lumi/räntä sateet. (liekö sillä vaikutusta) en tiedä. mutta eilen kävin ajelemassa ku oli hyvä keli. ja väänsin virrat pois. tänään sitten olin lähdössä ajeleen, mutta eipä menny virrat päälle. avain kääntyy jonkin verran muttei tarpeeksi.
ensimmäinen reaktio oli tietenkin suihkuttaa sinne mitä sattu kaapissa olemaan eli lukkosulaa ja ruokaöljyä. mut ei mitään vaíkutusta. kysymys siis kuuluu että mitähän voisin tehdä seuraavaksi? aloin jo kaivamaan porakonetta esille että poraan lukun rikki, mutta aattelin nyt kysyä ensin josko ois joku hieman inhimillisempi tapa korjata tuo?
kiitos jo valmiiksi asiallisista vastauksista :)
YAMAHA YZF 750R -94 VIRTALUKKO JUMII?
pohjoisenpoikaa
0
137
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723