Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko tämä häirintää?

vittuuntunu

Kyselen mielipiteitä että onko lauantai-päivisin klo 12-21 välillä tapahtuva jatkuva kolina, pauke ja jytinä normaalia elämän ääntä? Ensin imuroidaan, hakataan sillä lattiaa, seiniä ja pattereita, sitten kolistellaan, paukutellaan, jytistetään kantapäillä ja tiputellaan tavaroita jatkuvasti lattialle eli meidän kattoon. Tätä jatkuu koko päivän, joka viikko. Ei mitään rauhaa lauantaisin. Että v*tuttaa!!!

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehheheh

      Minulla on lauantaisin siivouspäivä, puhdasta olla pittää.

    • Jumbo

      Osta omakotitalo köyhä, siivoaisit itsekkin useammin, hiiri stalkkeri valittaja. Kymmeneltä on hiljaisuus, silloin sinä alat kantapäillä kävelemään kun on hiljaista ?

    • hyvä-ääni

      Tuo ei vielä mitään haittaa kun et kuule päästäsi ääniä, olen asunut vähän aikaa kerrostalossa jossa yksi asukas syytti JOKAISTA naapuriaan YÖLLÄ paukuttamisesta (kukaan muu ei kuullut koskaan mitään ääniä talosta/kerroksista).

    • Valivalivali

      Ei kuulu häirintään. Sitäpaitsi äänet kiertää kerrostalossa.

    • narp

      Hankkikaa elämä ni tartte ruikuttaa mitä muut tekee ...

      • elämäonkovaa

        Just niin, elämää vaan reippaasti hommaamaan!


    • zlu

      Ja nekö on rikkaita joilla on omakotitalo ...bou ha haa bou ha haaaaa ....

    • Iidaselina

      Kyllä ne siivousäänet ovat ihan normaalia elämää. Mitä jos vaikka kuuntelisit korvakuulokkeilla musiikkia tai lähtisit vaikka ulkoilemaan, ei kannata keskittyä niihin ääniin. Tai vaikka ajoittaisit omankin imuroinnin tuohon aikaan pitäähän kerran viikossa imuroida joka tapauksessa. Monilla on niin raskas työ ettei jaksa millään siivota muulloin kun vapaapäivänä.

    • 474747744

      Jaahas. Suomi24:en narkkarikommentoijat ovat taas liikkeellä. Tee porakoneella reikä akttoon ja katso mitä ne yläkerran naapurit tekee. Älä todellakaan välitä näistä sekopäisistä narkkareista jotka täällä kommentoi.

      • työtätekeväsuomalainen

        "Tee porakoneella reikä akttoon ja katso mitä ne yläkerran naapurit tekee."

        Noinhan ne narkkarit tekee, porailee reikiä kattoon kun on aikaa ja ei tarvi paikkoja korjata/maksaa.


      • pitäävälittää

        Ressukka. Itse olet narkkarikommentaattori. Tiedät sen itsekin. Lopeta huumeitten käyttö!


    • ElämänHankkiminen

      Oletko joka lauantai koko päivän kotona klo 12-21? Ö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe