Juotko baareissa toisten juomia?

höpönöpö

Yleensä tanssilattian vieressä on jotain pöytiä mihin voi jättää juomansa. Monesti olen huomannut et nuo juomat joko unohdetaan tuohon tai henkilökunta vie niitä pois, vaikka niissä olisikin viel juomista. Olenkin siis itse alkanut melko surutta juomaan noita juomia, vaikka ne ei omia olekkaan. Tätä olen tehnyt nyt pari vuotta ja mitään tautejakaan ei ole viel tarttunut.

Joskus harvoin näen jonkun toisenkin pummin tätä tekevän, mutta entä sinä? Juotko toisten juomia baareissa? Pysyy ainakin hyvin känni päällä eikä rahaakaan mene niin paljon.

6

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riskisiinäon

      Juomat ovat kyllä baarissa niin kalliita, että ihmettelen itse miten tavallisilla kestoverto kuluttajilla on varaa unohdella niitä pöytiin, vaikka oltaisiinki kännissä.

      Monesti ite ajattelen et mitäköhän tippoja tohonkin yksinäiseen juomaan on lisätty kun kukaan ei siitä juo. Mut toisaalta sit kuka sairas lisäisi tippoja juomaan ja poistuisi paikalta? Miten se sairas siis hyötyisi siitä, ellei se sitten vahdi vierestä kun joku tartttuu syöttiin.

      Mut eiköhän paljon todennäköisempää ole, että juomat on vaa unohdettu sinne. Voihan sitä henkilö juoda vaikka sata muiden juomia pöydästä ilman seuraamuksia, mutta entäs jos siinä seuraavassa onkin sitten lisätty muuta?

      Eli on aina kuitenkin olemassa riskinsä tossa.

    • BLOODisLIFE

      Vitussa en juo! Tiedä mitä se sisältää! Ei kannata juoda toisten juomia ja ei omiakaan juomia kannata jättää mihinkään pöydille yksinään! Jos oot nainen ja jätät juomasi johonkin niin joku saattaa laittaa sinne jotain tippoja ja raiskata sut! Yhen mun tutun ex oli ollu Jukolassa baarissa ja se oli sinne pyörällä menny ja se oli vaan pari ottanu ja sillä ei ollu mitään muistikuvaa miten se oli kotio menny! Nyt se voi sitten lauleskella Somebody put something in my drink!

    • elämäonnn

      Oon joskus juonu jun juomaa ei ole kukaan ottanut ja se on selvästi siihen unohdettu. En ymärrä miten jotkut tuhlaajat maksaa muutenkin kalliista juomista ja unohtelee niitä. No kukin tavallaan. Jotkut tuhlaa ja jotkut sääsätää.

    • köyhätostaakallista

      miten se säästäminen siinä juomisessa tapahtuu, kiinnostaa tää suomalainen köyhyys!

      • säästäjä

        Säästöt juomisessa saa kun hekee alkoholin virosta tai jostain muusta kevyemmin verotetusta maasta. Baareissakin käy tallinnan puolella. Paljon halvempaa eikä tarvi pölliä toiseten juomia. Espanjassa ja Saksassa on myös todella halpaa alkoholia,mutta sinne matkustaminen kustantaa jo liikaa, mutta jos matkustaa niin käy siellä baareissa jotka ovat selvästi suomea halvempia. Suomen baareissa käydessä juodaan taas pohjat virosta haetulla alkohollilla eikä osteta baarista juuri mitään tai juodaan vaan vettä. Liian ylhäällä suomen hinnat. En ymmärrä miten jotkut ostaa kalliita tuoppeja suomessa eikä juo tai vahdi niitä kunnolla tai vaan unohtelee.


    • SÄÄSTÖTALKOOT

      Kannattaa kanssa katsoa roskikset hampurilaisravintoloissa. Jengi nakkaa surutta sinne ranskalaisia perunoita ja muita herkkuja. Sitten kun niissä on ne kaukalot, mihin kaadetaan juomatta jääneet juomat, niin sellainen vinkki mulla on, että ottaa ämpärin mukaan, ja kaataa sinne ne limut. Meillä on juotu limut kotona jo monta vuotta silleen. Se on lapsillekin kiva, kun jännätään, et maistuuko tällä viikolla enemmän kolalle vai appelsiinille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      102
      3205
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3116
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      322
      1959
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1459
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1246
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      888
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      125
      817
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      757
    Aihe