Miten vuokralainen häädetään virallisesti maksamattomien vuokrien takia? Häädölle pitänee saada oikeuden päätös? Kuinka nopeasti häätö käytännössä toteutuu? Vuokrasopimus on voimassa.
Vuokralaisen häätö virallisesti
3
89
Vastaukset
- Ongelmatappaus
Jos kysymys on espanjalaisesta asunnosta ja vuokralainen jokin muu kuin suomalainen niin häätö ei onnistune mitenkään.Oikeudenkäynnistä ei ole mitään apua.Se antaa vain päätöksen siitä että vuokralaisen pitäisi lähteä mutta kukaan ei koskaan tule toimittamaan häätöä.
Kannattaa laittaa asunto välittömästi myyntiin ja myydä valmiilla vuokralaisella uudelle omistajalle. Tämä lienee ainoa keino päästä pahimmasta päänsärystä.- niimpä3
ja varmasti saa myytyä kun siinä on vuokralaiset. ei ka kukaan ole niin tyhmä että ostaa semmoisen asunnon
- onkelmatappaus
No eihän sille sitten mitään voi jos kerran näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904