Salasana palstalle

Taas Suomi24 höykyttää uskollista ystäväänsä. :( Siis minua.
Suomi24 posti ilmoitti, että on liian kauan ollut sama salasana, joten sopisi vaihtaa. No vaihdoin. Posti pelasi sujuvasti.
Sitten menin mielipidesivuille, eikä vanha salasana sille enää kelvannut, vaan piti sillekin käyttää uutta, samaa kuin postille. No ei mittään, kirjoitin sen uuden. Sillä avautuu. Siitä on nyt ainakin 2 päivää, ja yhä palstalle kirjoittautuessani saan ensin herjan väärästä salasanasta. Uusi salasana pitää kertoa joka kerta. Huoh. Eihän tämä iso harmi ole, mutta tuntuu epäkohteliaalta.

17

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salasanan vaihtoa esittää myös pankit, mikä on ihan ymmärrettävää, jos luet Wikistä tämän Suomi24 "historiikkiä". Joku oli "kaapannut" meidän kaikkien tiedot ja syyllistä ei ole löytynyt.

Mietis vähän, kun silloin rekakkautuessa ilmoitimme me rehelliset todelliset tietomme, jotka ovat nyt jonkun "kaapparin" hallussa??

Minä tein sen virheen t a a s, että poistin aikaisemman nikkini poistamalla Suomi24 s-postini, mutta sinne hävisi minun facebook kirjautumiseni,...niin, en ole jaksanut katsoa, kuinka sen saisi taas toimimaan.

ps. huomaathan kuitenkin, että siellä on myös vaihtoehto, että jatkat samalla, vai onko?

• Makriina,
      sinun pitää asetuksistasi poistaa se vanha salasanasi ja sitten kun kirjaudut tällä uudella koneesi kysyy muutatko salasanasi, klikkaa ja etköhän jatkossa taas pääse palstalle.

• Moi! Tein kuten hra Suomi24 määräsi, ja nyt asia on taas kunnossa. Ainakin äsken pääsin uudella salasanalla palstalle, tai siis kone muisti sen.
        Olen yrittänyt nyt tallentaa sähköpostin arkistoon kaikki salasanat, joita minulla on käytössä.

• Onko kukaan ottanut S-24 ylläpitoon yhteyttä mikä on tuo aikaraja, jonka jälkeen palvelimen robotti hylkää kirjoituksen ja näytölle tulee teksti; et ole kirjautunut. Silloin viesti on nollattava.
      Ainakin ikäihmisiä ajatellen, joilla kirjoittaminen on hidasta tuo aikarajan asettaminen on huonosti perusteltu. Onko aikarajaa ehkä 5 tai 10 minuuttia?

• Makriina

Tosi harmillista kyllä. Eikö voisi ajatella vaikka, että teksti siirtyisi "Luonnokset"-kansioon, ja jäisi odottamaan sinne käsittelyä. Vaikka tosin en ymmärrä, ketä toista haittaa, että omalla koneella on keskeneräinen viesti.

• Paras on kirjoittaa vaikka tekstinkäsittelyohjelmalle pitemmät viestit, ja lähettää sitten sen, niin voi vaikka mennä kahville välillä.

• Katileija kirjoitti:

Paras on kirjoittaa vaikka tekstinkäsittelyohjelmalle pitemmät viestit, ja lähettää sitten sen, niin voi vaikka mennä kahville välillä.

Ei auta tämäkään.
        Kirjoitin ruuneperin palstaa varten pitkän viestin Word Padilla, minulla oli auki se ruunen ketju ja kirjautunut olin. Viestin kirjoittaminen luonnollisesti kesti. Sitten siirsin sen Ruunen ketjuun, mutta taas tekniikka väitti etten ole kirjautunut.
        Tuttujen temppujen jälkeen uudeleenkirjautuminen ja viestin siirto onnistui (olihan se minulla tallennettu).
        Taittaa kumota kirjautumisen jos palsta on auki tyhjän panttina. Aika tökeröä.

• Minä haluaisin vilpittömästi kysyä, ketä tämä ns. uudistus palvelee ja on palvellut?

Kun aikoinani tutustuin palstaan, oli siinä ketju näkyvissä viksusti, niin että jollekin mielipidekirjoittajallle kirjoitetut vastaukset olivat omissa ryppäissään. Ei ollut pakko kahlata joko letkaa läpi niin kuin nyt, jos haluaa vastata jollekin nimenomaiselle palstatutulle.
        Kaikki muutokset ovat olleet vain huonompaan suuntaan.
        Silloin kauan sitten tämä palsta oli monipuolinen ja hauska. Olin sitten jonkin aikaa poissa ja kun palasin, huomasin, että moni aikaisemmista palstalaisista oli häippäissyt muille maille.
        Nyt muutama veteraani pinnistelee, hyvä tietenkin, että yhä heitäkin on mukana, nämä uudet eivät kirjoita vakinikeillä, joten emme tiedä, onko heitä paljon vai vähän.

• lisätempputaas
        Katileija kirjoitti:

Ei auta tämäkään.
        Kirjoitin ruuneperin palstaa varten pitkän viestin Word Padilla, minulla oli auki se ruunen ketju ja kirjautunut olin. Viestin kirjoittaminen luonnollisesti kesti. Sitten siirsin sen Ruunen ketjuun, mutta taas tekniikka väitti etten ole kirjautunut.
        Tuttujen temppujen jälkeen uudeleenkirjautuminen ja viestin siirto onnistui (olihan se minulla tallennettu).
        Taittaa kumota kirjautumisen jos palsta on auki tyhjän panttina. Aika tökeröä.

Viestintallentaminen taitaa olla se paras konsti tuohon tekniikkakikkailun torjumiseen, siihen, että aikaraja tulee vastaan > et ole kirjautunut > punaviestin näkymiseen näytöllä.

• lisätempputaas kirjoitti:

Viestintallentaminen taitaa olla se paras konsti tuohon tekniikkakikkailun torjumiseen, siihen, että aikaraja tulee vastaan > et ole kirjautunut > punaviestin näkymiseen näytöllä.

Ehdottomasti kannattaa tallentaa, sehän vaatii vain pari klikkausta.

• Katileija kirjoitti:

Ehdottomasti kannattaa tallentaa, sehän vaatii vain pari klikkausta.

Minä olen taas huomannut kirjautua juuri ennen kuin aloitan vastauksen. Silloin on onnistunut uusimatta. Sen jälkeen tosin on taas sama juttu, jos muutakin tekee ennen seuraavaa osallistumista.

• Jos minulta häviää viesti ennen kuin kerkiän sen lähettää, uskon kohtalon sormen hävittäneen turhan kommentin. Ei ole ollut tarkoitus, että se päätyisi palstalle.
        Karman laki.

• Makriina kirjoitti:

Jos minulta häviää viesti ennen kuin kerkiän sen lähettää, uskon kohtalon sormen hävittäneen turhan kommentin. Ei ole ollut tarkoitus, että se päätyisi palstalle.
        Karman laki.

Heh, hihh... Näetkös Makriina Karma on kuitenkin armollinen meille. Eipä meitä enää monta jotka jäljelle jättänyt. Tässä nyt sitten kituutellaan ja toisillemme vastaillaan.

• Katileija kirjoitti:

Heh, hihh... Näetkös Makriina Karma on kuitenkin armollinen meille. Eipä meitä enää monta jotka jäljelle jättänyt. Tässä nyt sitten kituutellaan ja toisillemme vastaillaan.

No niinhän se on. Viimeinen sammuttakoot valot.

• Makriina kirjoitti:

No niinhän se on. Viimeinen sammuttakoot valot.

Antteks vaa! Kirjotusvihre!
        Viimeinen sammuttakooN valot.

• Makriina kirjoitti:

Jos minulta häviää viesti ennen kuin kerkiän sen lähettää, uskon kohtalon sormen hävittäneen turhan kommentin. Ei ole ollut tarkoitus, että se päätyisi palstalle.
        Karman laki.

Ei vaikuta tekniikan temppuilulta vaan ihan manuaalisesti ja tarkoitushakuiselta tämä viestien torppaamiselta, tiettyjä kirjoittajia vastaan.
        Veikkaan, että vanha tuttu sadomasokisti odottaa meisseli kovana, että kumpa se vielä tekisi saman virheen ja se sika saisi viestin torpata.
        Se laittaa punaisella tekstin, nimimerkki on liian lyhyt, vaiika se on 9-kirjaiminen ja yhtä pötköä.

• aikarajaton

Salasanan vaihtaminen olisi minulle kiireiselle toistaiseksi riittää vaikka kirjautuessa joutuu sen salasanan näpyttelemäänkin. Tuo aikaraja minuakin harmittaa. Ei tiedä koska se täyttyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3117
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2356
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1425
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82