Saako Perhosta pesää?

temmimies

Onko Perhossa tai lähialueella tavarastaan ei niin kovin tarkkaa naista missäpäin?

6

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harri33v

Vanha totuushan on, että kaikilta saa ja kaikki saavat, mutta kaikki eivät saa kaikilta. Itse sain Perhossa viime viikonloppuna kaksi kertaa, eli ensin sain pyytää ja sitten sain olla ilman.

• sainminäkinperhossa

Jos satut saamaan nii tod.näk. "kakkosta" koska pilba säästetään aviomiehelle koska uskonto määrää niin. Tuurilla voit saada poskihoitoa autossa rööki palkalla.
      Naiset ei meikkaa eikä aja karvoja joten kokemus alkukantainen.

• Kalastaja_Mies

Kyllä se on toi paska puhetta . Ainut mitä voi saada perhossa on 2kg haukki

• perhosmetsälle

Mitenkäs Perhon eronneet 50-v naiset, onko niitä? Luulen että alkaa se tavara kutiamaan Perhossakin. Missä on Perhon iskupaikka arki-iltoina?

• safehanskor

Eipä tollaselle tumputtajalle joka käyttää näppylähansikkaita ole mitään täällä tarjolla.
      Tosi miehet tervetuloa.

• Joojooh

Perhossa voi saada sudelta takaapäin. Tietenkin jos olet syvässä uskossa niin voit saada metsäautotien päässä kääntöpaikalla paljaalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1379
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1066
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 64
      734
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      717
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe