Saako Perhosta pesää?

temmimies

Onko Perhossa tai lähialueella tavarastaan ei niin kovin tarkkaa naista missäpäin?

6

153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harri33v

Vanha totuushan on, että kaikilta saa ja kaikki saavat, mutta kaikki eivät saa kaikilta. Itse sain Perhossa viime viikonloppuna kaksi kertaa, eli ensin sain pyytää ja sitten sain olla ilman.

• sainminäkinperhossa

Jos satut saamaan nii tod.näk. "kakkosta" koska pilba säästetään aviomiehelle koska uskonto määrää niin. Tuurilla voit saada poskihoitoa autossa rööki palkalla.
      Naiset ei meikkaa eikä aja karvoja joten kokemus alkukantainen.

• Kalastaja_Mies

Kyllä se on toi paska puhetta . Ainut mitä voi saada perhossa on 2kg haukki

• perhosmetsälle

Mitenkäs Perhon eronneet 50-v naiset, onko niitä? Luulen että alkaa se tavara kutiamaan Perhossakin. Missä on Perhon iskupaikka arki-iltoina?

• safehanskor

Eipä tollaselle tumputtajalle joka käyttää näppylähansikkaita ole mitään täällä tarjolla.
      Tosi miehet tervetuloa.

• Joojooh

Perhossa voi saada sudelta takaapäin. Tietenkin jos olet syvässä uskossa niin voit saada metsäautotien päässä kääntöpaikalla paljaalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      171
      6197
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1508
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      836
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      789
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      224
      746
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      739
    Aihe