Olemme 45 mukava ja fiksu pari. Olemme alkaneet etsiä uusia ajatuksia makuukammariin ja yhdessä totesimme, että haluaisimme saada naisen mukaamme. Mistä aloittaa kyselyt? Nettitreffisivut on vähän vieraita meille, onko ne oikea tapa etisiä kolmatta leikkeihimme? Onko parempia ideoita?
Vaimolle nainen (ja minulle myös)
PariUudeltamaalta
5
78
Vastaukset
- Siinä-vastaus
Tutustukaa paremmin niihin nettideittaussivuihin.
Nettitreffi sivut ovat varmasti oikea foorumi.
Parin seuraa löytyy kuitenkin helpommin kuin pelkästään naisen.- Vaim
Miehenini ei aina "jaksa" NIIN antaa luvan käydä nuorissa. Himo on kun monta panee pitkään melkein väkisin. Saa vanhempimkinin kiksejä kun nuorta kullia molempiin samaanaikaan että orkut tylee.
- rapu-nainen
se on kevät..ihan hyvä idea :) vois vaikka lähteä mukaan hääräämään.
- Parium
Jos tarkoitit alkuperäistä kysymystä ja ideaa, niin mukaan vaan. Mistä sut löytää?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!632146Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka841428La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt131219- 1061067
- 96999
- 107812
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko51678- 38574
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus257574- 58564