Pitäisi maalata 1-kerroksisen talon ulkoverhous. Ei kiinnosta rakennella telineitä, kun korkeutta on vain päädyissä joissa pärjää kunnon tikkailla.
Mutta matalammilla sivuilla pitäisi päästä jonnekin 2,5 metriin. Onko noista ns. monitoimitikkaista eli taittotikkaista tasolla mihinkään? Uskaltaako niiden päälle mennä työskentelemään?
Taittotikkaista / monitoimitikkaista mihinkään?
6
129
Vastaukset
- kovapoika
Jos on rohkea niin uskaltaa.
- 0lli
Kannattaa vuokrata telineet,niillä on helppo työskennellä,ja pystyy maalaamaan isomman alan kuin tikkailla.
- mietin_vain
Aika ratkaiseva on talon vierustan maaperän kestävyys. Jos ympäri taloa saa tikkaat tukevasti, niin homma saattaa jopa onnistua. Toisaalta sama juttu on kyllä telineilläkin.
Halvimmilla telineillä ja tikkailla ei ole hirveästi hintaeroa. Tuossa Motonetin versio (en ole kokeillut itse).
http://www.motonet.fi/fi/tuote/384593/Alumiininen-rakennusteline-263cm - villeviluinen
Ne on noi taittotikkaat kätevät ja kyllä niillä voi seistä. Monena vuonna jo leikannu orapihlaja aidan semmosilta piha sillä kohtaa ei todellakaan ole suora eikä mulla ole siihen niitä tasojakaan puolien päällä vaan.
- Nosturi
Henkilönosturi on parempi vaihtoehto. Käytetystä maalista riippuen saat molemmat päädyt maalattua 2 kertaan päivän aikana tai sitten 1 kerran ja seuraavana päivä toinen kerta.
Ei tarvi pelätä, että putoaa telineeltä ja varmasti ylettyy hyvin joka paikkaan. - nosturitietoja
Paljonko tällaisen nosturin päivävuokra mahtaa olla? Millä sitä kuljetetaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265234
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1371531
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168902En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61873- 37819