paska kehuvat että mokkula netti toimii kattavimmassa verkossa. toimi ennen muttei puoleentoistavuoteen. ennen15mekaa nykyisin 0,5-1mekaa.
vika päivystys sanoo että kaikki on kunnossa. nyt vaihtuu soneraan.
suomen kattavin verkko
2
112
Vastaukset
- Kuitumies
Käyttäjämäärät lisääntyneet sekä kaistankäyttö per asiakas lisääntyy nyt ja tulevaisuudessa. Mobiiliverkot eivät pysy tämän suuntauksen vauhdissa. Kai tiesit että kaista on jaettu alueen kaikkien käyttäjien kesken.
Hei ekselisa,
todella harmillista kuulla, että liittymäsi nopeudet olevat laskeneet viime aikoina. :( Elisalla on tutkitusti Suomen kattavin verkko, mutta valitettavasti joka paikassa emme välttämättä pääse parhaaseen mahdolliseen nopeuteen.
Käyttäjämäärien nopea kasvu pienellä alueella voi aiheuttaa myös kapasiteettivajeen, minkä takia nopeus voi laskea. Mikäli vielä haluat, voisimme katsoa mitä alueesi kuuluvuus tuumaa ja onko alueelle tulossa lähiaikoina parannuksia. :) Tulisitko kanssamme Palstalle osoitteessa http://elisa.fi/palsta ja laittaisitko tarkemmat asiakastiedot, sekä viankuvauksen yksityiviesitillä paikalla oleville moderaattoreille. :)
Jussi / Palstatiimi
http://elisa.fi/palsta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678