Tietääkö joku.

turusella

Autoani,musta Lexus oli töhritty illalla marketin pihassa.Auton perään oli kirjoitettu teksti
persereikä,ja piirretty pimpin kuva.
PALKKIO - Lahjakortti HotLipsiin arvo 200E. 0456788321.

27

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fuckthenation

      sen siitä saa kun asuu kymilaaksossa.

      • fuckthenation

        Tulkaa kymilaaksolaiset miehet juurikorven levarille. Imen siellä.


    • Somalikyrverrsson

      En tunne tapausta muta kyseessä on joko viherhomot tai anarkisti apinat kateuksissaan.

    • fuckthenation

      mistä anarkistit kateellisia olisivat?
      heillähän on järki vielä tallessa, toisinkuin veronmaksajilla.

      • kylähullu.on.kade

        no miksi sä itket täällä ettei sulla ole varaa omaan omakotitaloon? miksi itket kun muilla on varaa omaan omakotitaloon? miksi itket että muut voivat ottaa lainaa, mutta sä et?

        varmaan siksi kun sä olet "järkevä" anarkisti joka ei maksa veroja. se että jatkuvasti valittaa ja vittuilee, se tarkoittaa sitä että on "järkevä" anarkisti. oliko sulla muuta paskaa vielä millä haluaisit ilmaista että olet vittumainen sekopää kylähullu?


    • fuckthenation

      Mulla on omakotitalo mutta en pääse koko aikaa asiellä olemaan tiettyjen asioiden takia, jotka ei nyt sulle kuulu. Periaatteessa pääsen koska vaan haluan mutta perheeni ei pääse sinne koko ajaksi.
      En tiedä lainasta, mutta olen kuullut että voin saadakin. Siinä ei vaan ole järkeä koska kouvostoliitossa maksaa tääläpäin talot ihan älyttömiä. alle puolella hinnalla saa jopa parempikuntoisia muualta.

      joo tämmönen mä olen. on kiva potkia yhteiskuntaa päihin koska se on tyhmä mulkku sääntöineen.

      • fuckthenation

        Ja, pidän miehistä. Olen sateenkaarikansaa. Sossu maksaa asumiseni.


      • fuckthenation

        Pääsen talooni koska vain kun laitan silmät kiinni, samalla näen perheeni ja ystäväni. Jotka ovat ripulin peitossa.


      • suckthenation.asshole

        "Mulla on omakotitalo mutta en pääse koko aikaa asiellä olemaan tiettyjen asioiden takia, jotka ei nyt sulle kuulu."

        itke vähän lisää. aivan kun kiinnostaisi sun ongelmat.

        "En tiedä lainasta, mutta olen kuullut että voin saadakin."

        unelmoi lainasta luottotiedoton pummi.

        "alle puolella hinnalla saa jopa parempikuntoisia muualta."

        joojoo saa halvemmalla muualta... sossupummilla vaan ei ole rahaa edes halvempiin muualla. sä et pääse täältä muualle.

        "joo tämmönen mä olen. on kiva potkia yhteiskuntaa päihin koska se on tyhmä mulkku sääntöineen."

        miten sä olet yhteiskuntaa potkimassa? itkuvirsistäs päätellen yhteiskunta potkii sua. vai tarkotatko yhteiskunnan potkimisella sitä että itket täällä kurjuudestas?


    • fuckthenation

      ei maksa sossu mitään, itse maksan ja saan lisäksi valtiolta kun sinä teet työt minun puolestani, hehhee.

      ja pääsen talooni silmät auki koska talo on pimeästi ostettu myös sekin.
      taitaa olla ripulin peitossa sulla hermot kun sen näkee että nöyrää valtion juoksupoikaa vituttaa anarkistit jotka panee muijianne silloin kun te raadatte töissä vellihousut. uli uli.

    • fuckthenation

      "samalla näen perheeni ja ystäväni. Jotka ovat ripulin peitossa."

      perhe löytyy, ystäville ei tarvetta.
      jätkä ei osaa edes kunnolla riimittää.

      menehän nyt vähän töihin taas, minä nukun keskipäivään.

      • fuckthenation

        ripulia tuppaa taas


      • suckthenation

        yllätys ettei sulla ole ystäviä. ihan shokki-uutinen. kaikkien mielestä sä olet vittumainen kusipää, joka lässyttää pelkkää paskaa. luulet edustavasi anarkiaa, mutta sä edustat vain henkilökohtaista vähäosaisuuttasi. kaikkien mielestä sä olet oksettava munaton itkupilli ja lapsen tasoinen lällättäjä.


    • fuckthenation

      ei ole ripulit minun aikaansaannosta.
      sen verran olen seurannut asiaa että ne ilmestyvät yleensä
      perussuomalaisia käsittelevään aiheeseen nuo kakkajutut.

    • fuckthenation

      Ripuliaaa ripuliaa

    • kreesent

      Työttömien kirpparilta ostamaani 50 ekun fillariin, siihen tervalla maalattuun luotiin halveksivan näköisiä katseita Inksan market solassa.
      Muuten lukko tuli kaupan päälle. Kumit jouduin ostamaan Robbarilta. Kulkuneuvon kapat ja navat ovat liukkaat, kevyt on kone kulkemaan perskuta.

    • PyllySmile

      Hei!

      Olen 68 vuotias vanha homo Selänpäästä ja olen aloittanut kuumat

      webcam-esitykset osoitteessa http://oi42.tinypic.com/oaqdmu.jpg

      Kaikki ovat tervetulleita katsomaan

      kun työntelen löylykauhaa perseeseeni poikittain kipua tuntematta.

      Minulla on myös pohjoiskorean armeijan ylijäämävarastosta hankkimiani

      vuoristojääkäreiden pesemättömiä pitkälahkeisia alushousuja

      viiden kuukauden metsäleirin jälkeen

      (Mukana myös haju ja vauhtiraidat) Voin postittaa huomaamattomasti.

      Minut löytää nimim: Pylly Smile.

      Tervetuloa katsomaan:)

    • kouvolanpsykiatri

      minuakin on tuhrittu ripulilla.

    • lällällällälälläll

      "Työttömien kirpparilta ostamaani 50 ekun fillariin, siihen tervalla maalattuun luotiin halveksivan näköisiä katseita Inksan market solassa.

      Muuten lukko tuli kaupan päälle. Kumit jouduin ostamaan Robbarilta. Kulkuneuvon kapat ja navat ovat liukkaat, kevyt on kone kulkemaan perskuta."



      Eli maksaisit mieluummin 100e kuin 50e käytetystä polkupyörästä?
      Ihan tiedoksi että merkki ei ole kreesent vaan Crescent.
      Mikä on työttömien kirppari?
      Ostitko kondomeja robbarista että pääset työntymään isääsi vai mitä tarkotat kumilla?

      Suosittelen sinulle apukoulun uudelleenkäymistä.

      • kresent

        Apukouluun on niin pal hakijoita, että hylättiin kun kuudesta kirjoittamastani testilauseesta neljä kirjotin ilman isoja vihreitä.
        Monilla paikakunnilla työttömät aktivoituvat pitämään kirpputorei. Ottavat lahjoituksia vastaan. Kunostavat jopa huonekaluja tai polkupyöriä.
        Niin että siintä vaa kiertelemään kylien pääraitteja sillä silmällä katsellen, sano tiiraillen.


    • siintäsiintä

      no siintä ja siintä sitten.

    • taitaaollapaskaduuni

      "Monilla paikakunnilla työttömät aktivoituvat pitämään kirpputorei. Ottavat lahjoituksia vastaan. Kunostavat jopa huonekaluja tai polkupyöriä."


      mitäs paskaduunia sinä sitten tunnustaudut tekemään?
      vai etkö kehtaa tunnustaa?

      • odotan-yhteydenottoa

        Ei ole löytynyt sopivaa alaa vielä tähän mennessä. Kun menen näytille, ne sanoo; otamme tarvittaessa teihin yhteyttä.


    • voisiko_olla

      gang stalkingia?

    • voittajaitsekin

      Köyhät vinkuu. Purkumökeissä asuvat nobodyt.

      Ps. Hah hah

    • Kuusaalain

      Epäilen eduskuntavaalien turhauttamia Inksan villisikoja.

    • ei.päivää.ilman.vahinkoo

      Kaikkea sattuu lexus autosta kirjoittanut. Jätin pilssiveden laskemista varten Stadivarin Antsan valmistaman viuluni hetkeksi kantrin kulman takana.
      Joku helevatan orm onnekas oli kusaissut siihen. Piti viedä Heinolaan kuivattavaks, jätesäkissä. Tuntui, että A.S kääntyili haudassas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe