Hei, mahtaisiko kellään olla tietoa tästä? olen tässä pohtinut onko tuo artisti kenties lähtöisin romaniperheestä? Netistä kun etsii niin löytyy vain tietoa että hänet on huostaanotettu 14-vuotiaana ja ollut Hyrynsalmella jossain perheessä sen jälkeen.
Mikael Gabriel romanitaustainen?
19
13330
Vastaukset
- mr.Romani
Voipi olla hyvinki mahdollista... siinä on paljon kaalon piirteitä olemuksessa ja ulkonäössä ja varsinki tuo hänen koko nimi pisti silmään
- mitäväliä
Puolikas tai vartti varmaan jos on.
- tussilagofarfara
Mikaelin äiti on Neuvosto-Virolainen eli taitavat sukujuuret olla aika pitkälti Virosta ja Venäjältä. Isästä taas ei ole juuri kerrottu mitään mutta ruotsinkielisen sukunimen ja pojan tummien piirteiden vuoksi ei voi sulkea pois mahdollista romanitaustaa.
- Anonyymi
Mikaelin isä on sukunimeltään Makkonen. Sohlman on virolaisen äidin sukunimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikaelin isä on sukunimeltään Makkonen. Sohlman on virolaisen äidin sukunimi.
Kääk, mistä sä tiedät?
- luihunassu
Ei kuitenkaan mikään söpö poitsu ole!
- Anonyymi
Tosi hyvän näk. on tämä Mikael !! Suloinen. Minä tykkään 🤗 💖
- Anonyymi
Tuskin on, ainakaan ulkonäkö ei sitä puolla, jos ihmisellä hiukan tummempi iho, ei silti näytä kaalolta, veikkaan että venäläinen sukujuuri on pitkälti jänen ulkonäkönsä taustalla. Onko myöskään väliä onko romani vai mikä, eikö artistin työ riittäne yleisölle ja yksityisyys sitten perheelle ja ystäville, ei yleisölle 👌
- Anonyymi
Ei oo sukunimenkään puolesta romani, kuten jotkut ehottaneet. Sukunimi kotoisin 1700-luvulta Hämeenlinnan seudulta, aivan päästä keksitty nimi. Ei minkäänlaisia ruotsalaisjuuria nimellä. T. Toinen Sohlman
- Anonyymi
mikael ei pukeudu yhtä komiasti kuin me kaaleet ettäs tiet! jos löytyy romani veret niin varmast samaa kuin virtasen joris
- Anonyymi
Komia pukeutuminen kaaleilla on maku kysymys , itse en moisia rytkyjä päälleni asettaisi .
Ja kaaleillakin ne näyttää huvittavan hassulta tivoli-kamppeilta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣.
- Anonyymi
No ei todellakaan ole romaani . Kyllä löytyy sukujuuret . Ja
- Anonyymi
Ei ole Romani.
- Anonyymi
Tää jäbä on täys nolla!
- Anonyymi
Miksi luulette että kukaan julkisuuden henkilö olisi mustalainen?
- Anonyymi
Slaavilainen luultavasti.
- Anonyymi
Tuo koei osaa edes laulaa , mutta sen äänellä voisi poistaa veneen pohjasta vanhat maalit , on se niin myrkkyä , oikeaan musiikkiin verrattuna....hyi .
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579