Mikael Gabriel romanitaustainen?

Utelias19

Hei, mahtaisiko kellään olla tietoa tästä? olen tässä pohtinut onko tuo artisti kenties lähtöisin romaniperheestä? Netistä kun etsii niin löytyy vain tietoa että hänet on huostaanotettu 14-vuotiaana ja ollut Hyrynsalmella jossain perheessä sen jälkeen.

14

12209

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr.Romani

      Voipi olla hyvinki mahdollista... siinä on paljon kaalon piirteitä olemuksessa ja ulkonäössä ja varsinki tuo hänen koko nimi pisti silmään

      • mitäväliä

        Puolikas tai vartti varmaan jos on.


    • tussilagofarfara

      Mikaelin äiti on Neuvosto-Virolainen eli taitavat sukujuuret olla aika pitkälti Virosta ja Venäjältä. Isästä taas ei ole juuri kerrottu mitään mutta ruotsinkielisen sukunimen ja pojan tummien piirteiden vuoksi ei voi sulkea pois mahdollista romanitaustaa.

      • Anonyymi

        Mikaelin isä on sukunimeltään Makkonen. Sohlman on virolaisen äidin sukunimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikaelin isä on sukunimeltään Makkonen. Sohlman on virolaisen äidin sukunimi.

        Kääk, mistä sä tiedät?


    • luihunassu

      Ei kuitenkaan mikään söpö poitsu ole!

    • Anonyymi

      Tosi hyvän näk. on tämä Mikael !! Suloinen. Minä tykkään 🤗 💖

    • Anonyymi

      Tuskin on, ainakaan ulkonäkö ei sitä puolla, jos ihmisellä hiukan tummempi iho, ei silti näytä kaalolta, veikkaan että venäläinen sukujuuri on pitkälti jänen ulkonäkönsä taustalla. Onko myöskään väliä onko romani vai mikä, eikö artistin työ riittäne yleisölle ja yksityisyys sitten perheelle ja ystäville, ei yleisölle 👌

    • Anonyymi

      Ei oo sukunimenkään puolesta romani, kuten jotkut ehottaneet. Sukunimi kotoisin 1700-luvulta Hämeenlinnan seudulta, aivan päästä keksitty nimi. Ei minkäänlaisia ruotsalaisjuuria nimellä. T. Toinen Sohlman

    • Anonyymi

      mikael ei pukeudu yhtä komiasti kuin me kaaleet ettäs tiet! jos löytyy romani veret niin varmast samaa kuin virtasen joris

    • Anonyymi

      No ei todellakaan ole romaani . Kyllä löytyy sukujuuret . Ja

    • Anonyymi

      Ei ole Romani.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe