Ihmisteen tulisi nyt herätä, ja myös puuttua näihin pullamummoihin. Muovikassillisella leipää houkutellaan emo pesältä pois. Munat kylmettyy, pesä jää vartioimatta, ja leipäkassi houkuttaa samantien satapäin lokkeja ja variksia paikalle. Pullamummot tulisi nyt saatava ymmärtämään, että hyvää tarkoittaessaan tekevätki pelkästään pahaa.
http://aijaa.com/h8BlFT
Lintujen ruokinta
itähelsingissä
1
74
Vastaukset
- pullamössöä
Tänään kuulin, että varpuset ovat kovasti vähentyneet, minkä olin jo todennut omalla pihallani viime vuoden aikana.
Täällä on mummojen ja vähän muidenkin harrastus ollut hakea lähikaupasta vanhat leivät ja syöttää linnuille , vaikka on todettu, että pullalla ei tule terveitä jälkeläisiä. Tämä pullaruokinta on kasvattanut oravien populaation ja siinäkin lienee syy pikkulintujen katoon. Aiemmin kuusiaita kuhisi varpusia, mutta oravat vierailevat joka aamu tarkastamassa aidan. Osa oravista on hyvin akresiivisiä, niitä ei saa häädettyä pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043