Ihmisteen tulisi nyt herätä, ja myös puuttua näihin pullamummoihin. Muovikassillisella leipää houkutellaan emo pesältä pois. Munat kylmettyy, pesä jää vartioimatta, ja leipäkassi houkuttaa samantien satapäin lokkeja ja variksia paikalle. Pullamummot tulisi nyt saatava ymmärtämään, että hyvää tarkoittaessaan tekevätki pelkästään pahaa.
http://aijaa.com/h8BlFT
Lintujen ruokinta
itähelsingissä
1
64
Vastaukset
- pullamössöä
Tänään kuulin, että varpuset ovat kovasti vähentyneet, minkä olin jo todennut omalla pihallani viime vuoden aikana.
Täällä on mummojen ja vähän muidenkin harrastus ollut hakea lähikaupasta vanhat leivät ja syöttää linnuille , vaikka on todettu, että pullalla ei tule terveitä jälkeläisiä. Tämä pullaruokinta on kasvattanut oravien populaation ja siinäkin lienee syy pikkulintujen katoon. Aiemmin kuusiaita kuhisi varpusia, mutta oravat vierailevat joka aamu tarkastamassa aidan. Osa oravista on hyvin akresiivisiä, niitä ei saa häädettyä pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838