Marraskuussa tulee täyteen 70v. Haluaisin viettää sen ystävien kesken. Ongelma on kuitenkin se, että minulla ei ole yhtään pariskuntaa ystävinä. Muutama naisystävä on, ja sukulaisia sekä seurustelusuhteessa miesystävä.
Mikä neuvoksi?
Järjestänkö tyttöjen illan tai suvulle vastaanoton? Tai lähdenkö miesystävän tai lasten ja lastenlasten kanssa karkuun lyhyelle lomalle?
Miten viettäisin 70 v päiväni
22
8640
Vastaukset
- ei-ollut-ongelmia
En minä näe mitään ongelmaa tuossa, jos kerran haluat ystävien kesken viettää juhlapäiväsi. Ovatko parisuhteessa tai ei, ystäviä kai silti.
Itse juhlisin pienimuotoisesti, vain lähin sukuni ja ystäväni mukaan kutsuttuina.
Jos ei koko sukua voi kutsua, lähtisin matkalle lähimpien kanssa niinkuin suunnittelit. Tyttöjen illan sulkisin pois kokonaan.- Parasvaihtoehtoseon
Miksi hemmetin ihmeessä?
- kokoonkutsuja
Kun kerran kysyt niin pitääpä ohjeistaa.
Kutsu meidät kaikki sinne juhliisi, tullaan laulamaan ja pitämään liveohjelmaa, samoin kun täällä sivulla, ollaan samaa mieltä ja eri mieltä puhutaan kaikki yhteen ääneen ja päällekkäin.
Seksi on ollut kovasti kiinnostava se on ainakin aiheista ensimmäinen ja viimeinen keskusteluissa.
Vakavasti voi ottaa kaiken. - Maa_kutsuu_jo
Kukin tavallaan. Kun ei ole ystäviä, ei ole juhlamuodollisuuksista haittaa.
Minä tein toistaiseksi viimeiset lumityöt pihallani 70-vuotispäivänänäni. Sitten sain OKT:n myytyä ja muutin betonikuutioon.
Olikohan kolme tuttua, jotka tekstiviestillä onnittelivat.
Kahvia join saman määrän, noin litran, kuin muulloinkin. Ilman pullaa, sokeria, kermaa. - jakolasku
Dokaat niinkuin normi-ihmiset tekee synttäripäivänä ja lepäät seuraavan viikon. Se on niin helppoa.
- Huonoinmahdollinenidea
Dokaajat eivät vietä 70-vuotisjuhlia kovinkaan usein. Snaijaat varmaan miksi, vai onko aivot dokattu pellolle.
- jakolasku
Eipä ole dokausongelmia entä sulla huumorintajuton?
- Tajullinen
jakolasku kirjoitti:
Eipä ole dokausongelmia entä sulla huumorintajuton?
Missä kohrassa siinä oli se huumori?
- flegu
Miksi juhlia synttäreitä? Kenelläkään meistä ei ole tippaakaan omaa ansiota omaan syntymäänsä joten mitä juhlimista siinä on?
Jos haluaa juhlia niin kyllä siihen löytyy riittäviä syitä milloin tahansa.Juu, " juhlia "pittää, mitä se kelläkin tarkoittaa.Nykysin ihmiset tapaa toisiaan hyvinkin harvoin porukalla, vain kemut järjestämällä ja kutsulla tavataan. Mie juhlin seittemänkymppisiini, aattelin, että on viimeset täysikymmentapaamiset. Ja nyt ilmeisesti oon näköjään henkis viel, ni piän 75-vuotiskemut, on siinä juhlan aihetta.
Eipä ollu mitkään ryyppykemut, varaamani samppa-pullot jaoin sitten naapureille juhlien jälkeen.Lahdesta parhaimpiin ystäviin kuuluva pariskunta oli kovastikin ollut tulossa synttäreilleni, yleensä eivät väkeviä juo, niin minulle lahjaksi ostamansa viskipullo oli houkutellut ´maistamaan´ ja maistelu jatkunut viimeseen pisaraan.
No hengessä olivat kovastikin mukana juhlissa, vaikkeivat juhlapaikalle kyenneetkään.
- kohtikolmeavarttia
Oot sää niin varma et täytät tuon 70 v? Ehdotan pienessä piirissä juhlintaa, vain ydinporukka. Mulla jälkipolvi on järkännyt 60- ja 70-vuotissjuhlat. Ravintolassa.
Kukin tavallaan. En muita neuvoa taida.
Itsellä 50-vuotisjuhlat oli isoimmat eli pitopaikassa kaikkine tarjoiluineen. Eiväthän ne kotiin olisi mahtuneetkaan. Seuraavat kymmenet 60 ja 70 tarjosin kotona kaikille jotka tulivat onnittelemaan. Juotiinhan sitten 75 vuotiskahvitkin. Onnittelijoiden määrä hupenee vuosi vuodelta, se onnäköjään luonnon laki. Eipä ole lähimmistäkään enää samaa sukupolvea kuin yksi jäljellä minun lisäkseni. Jos 8o täytän ensi vuonna, se on sitten sen ajan asia. Olisi jo muiden aika juhlat minulle järkätä, tämä on vieno toive.Semmoinen olisi hyvä synttärien viettotapa, että menisi korpeen. Siellä samoilisi tai hiihtelisi. Sitten ottaisi repun nauhaan kiinnitetyn römpsän eli sotilaspakin.
Virittäisi tulet, keittäisi nokikahvit ja eväitten kanssa hörpiskelisi ja nautiskelisi siinä luonnon keskellä.
Mut tulisi siitä römpsästä kaverillekin, mieluusti vastakkaisesta sukupuolesta.- Nainen.3
Kiva aihe. Täytän 70 vajaan kolmen vuoden kuluttua. Jos olen hengissä vielä silloin pidän suuuuret synttärit, oikein seurojentalolla. On tanssia ja ohjelmaa. Tavallaan ohjelmalliset iltamat, ruokaa tietysti ja juomaa. Olen jo tutuille kertonut, he osaavat odottaa. En säästele rahassa vaan teen mieleiset pippalot, olen jo kauan niin ajatellut. Vieraita kutsun runsaasti, suku ja tutut, työkaverit. Suunnitelma on alussa vaan kehittyy hiljalleen koko ajan. Idea on alkanut kehittyä siitä kun vanhempani juhlivat aina täysiä kymmeniään. Ihmisen pitäisi
järjestää juhlia, itselleen ja ystävilleen. Jos niin ikävästi käy etten ole enää silloin hengissä, tyttäreni järjestää juhlavat isot hautajaiset minulle, ruokineen ja juomineen. Täysissä sielun ja ruumiin voimissa tämän kerron, olen vielä hyväkuntoinen. - näinminä
Jaa juhlimiset pidemmälle ajalle. Ydinporukka ensin vaikkapa päivälliselle, tytöt miniristeilylle jne.
- Nainen.3
Haluan nimenomaan yhteisjuhlat, isot sellaiset. Pieniä juttuja on jo muutenkin
kaikenaikaa, se on niin tavallista. Minulla on esiintyviä ystäviä joten ohjelmaa on. Puheita voi pitää ken haluaa jne. Suunnittelen tätä mielelläni, hyvin suunniteltu puoliksi tehty. - näinminä
Nainen.3 kirjoitti:
Haluan nimenomaan yhteisjuhlat, isot sellaiset. Pieniä juttuja on jo muutenkin
kaikenaikaa, se on niin tavallista. Minulla on esiintyviä ystäviä joten ohjelmaa on. Puheita voi pitää ken haluaa jne. Suunnittelen tätä mielelläni, hyvin suunniteltu puoliksi tehty.Vastasin oikeastaan ap:lle. Mulla oli isot viiskymppiset, seuraavat isot kun täytän 100 v.
- e-ponjaa
näinminä kirjoitti:
Vastasin oikeastaan ap:lle. Mulla oli isot viiskymppiset, seuraavat isot kun täytän 100 v.
Kelle ap:lle?
- nallemamma
Kiitos ideoista. Pitää laittaa mietintämyssyyn. Jos ei järjestä mitään niin varmaan katuu, joten ainakin siskot ja serkut puolisoineen saa tulla buffetillalliselle. Jotain seksikkäämää olisi kuitenkin kivaa, risteily tyttöjen kanssa tai matka miesystävän kanssa.
- Blowinin
Pihvi ja tuulityö riittää!
- blokkaaja
mikä on tuulityö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275