hei, kärsin astmasta, allergioista, mullon krooninen poskiontelotulehdus, pään särystä sekä lämmöstä-kuumeilusta. Altistunut homeelle, josta alkoi sairastelu. Siedätyshoitoon en pääse sillä allergeja sen verran että aina jäisi joku jolle olisin allerginen. Eikä voi siedättää kun yhden kerrallaan. Tämä hieman ihmetyttää sillä olen "perusallergikko": kissa, koira (lievemmin), pujo, koivu ja pöly. Mietin miksi kova buumi ja kesskustelu siedätyshoidosta jossei ole edes mahdollista jos on allerginen monelle?
Nyt tuli lekurista joka sanoi että voidaan laittaa minut poskionteloleikkaukseen. Toinen ontelo on TT-kuvissa "kiinni". Luussa poikkeamaa pitkään jatkuneen ongelman vuoksi. Lääkäri puhui niin että sain kuvan ettei hän kovin suosittele leikkausta. Joillekkin kuulemma auttaa joillekkin ei. Leikkaus ei ole tilanteessani akuutti, hänen mukaansa. Ei osannut sanoa auttaako leikkaus minun jatkuvaan poskiontelokipuihin johon käytän kortisooni sumutetta, A-vitam. suihketta ja ajoittain käytän särkylääkettä armottoman kivun vuoksi. Tämän lääkärin mukaan jatkuva kuumeilu ja päänsärky ei selity poskiontelovaivoilla. Lääkäri nenä-korva-ja kurkkulääkäri. En tajua sillä allegiasairaalassa sanottiin että näillä asioilla on yhteys. Menin jotenkin puihin kun nyt lääkäri puhui leikkauksesta joka hänen mukaansa tuskin parantaa mitään. Olen saanut paljon risteäviä ohjeita ja suosituksia etten tiedä enää mitä ajatella.
Ongelma ollut jo vuosia. Olen aika väsynyt, vaikka kovasti yritän sisäistää allergiasairaalan niin kovin positiivisen sanoman: hyväksy tilanne. Nytkin lämpöä 37,5 vai kuumeeksiko tämä luetaan. Ja tämä saattaa taas vaihteeksi kestää seuraavat kolme viikkoa....
Omituista.
Onko jollain vastaavia kokemuksia.
Poskionteloleikkauksesta saatu apu
Ruusu80
0
69
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546