Tyttö inttiin

Tyttöhaluaainttiin

Mulla olisi pari kysymystä tyttönä olemisesta armeijassa.
1. Miten hiukset pitää pitää?
2. Jaksaako tytöt hyvin poikien mukana intissä?
3. Mitä muuta tyttöjen on hyvä tietää mennessään inttiin? :)

6

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RudolfHöss

      1. Tytöt saavat pitää pitkät hiuskset (miehet eivät, esim. muusikoilta pitkäletti kielletty)

      2. En tiedä jaksaako tytötö olla poiken kanssa mukana. Se on ainakin nöyryttävää pojalle jos tyttö nousee esimiesasemaan se vituttaa ja purnausta tulee. Olet miesten silmissä siellä se ketä kaikkien tekisi mieli panna olet vain pillu arvostasi huolimatta. Mies voi raiskata.

      3. Älä mene armeijaan se on valkoisten hetero miesten paikka. Naisen paikka on kotona ja synnyttää lapsia.

    • 123r

      1. Hiukset tulee olla siistit ja jos ne ovat pitkät, ne täytyy pitää kiinni siistillä letillä/poninhännällä.
      2. Tytöt jaksavat kyllä armeijassa hyvin. Toki riippuu minne aiot palvelusta mennä suorittamaan, joissain vaaditaan parempaa kuntoa kuin toisissa.
      Poikien jutut intissä on välillä lapsellisia.
      3. Voit käydä katsomassa puolustusvoimien sivulta. Naisten olisi hyvä tietää myös, ettei heitä kohdella miten silkkihansikkain, vaan samat säännöt koskee kaikkia. Intiin ei mennä tekemään vaikutusta poikiin, vaan oppimaan maanpuolustus taitoja.

    • Äitiupseeri

      Kovaluontoinen tyttö selviää armeijasta.Pojat saat kylmettää ja ajatella heitä vain sotilaina.Joudut hylkäämään osan naisellisuudesta.Älämene jos et ole vyysisesti vahva.tai jos olet tunne herkkä,Tai tunnet ,että poika pystyy vaikuttamaan ja ohjailemaan sinua.Eli pidä pillu kylmänä.Olen käynyt armejan upseeri tasolle asti.Eikä kukaan saanut multa.Moonikset haittaa kyllä toimintaa.

      • latta

        Kylmää pillua nam, HMMMMM,


    • KenraaliMuna

      Muista että sotilasarvosi on koko palveluksen ajan PILLU.

    • pidämielessä

      Pidä mielessä että, kaikki ei ole siellä omasta tahdostaan vaan pakotettuina vankilan ja nöyryytyksen uhalla, toisin kuin sinä joka olet halunnut sinne päästä. Ei sitten kannata valittaa vaikka olisi kuinka raskasta, koska olet kuitenkin itse halunnut mukaan ja miehet ei todellakaan ymmärrä jos armeijaan vapaaehtoisesti lähtee ja vielä kehtaa valittaa.
      Muuten siellä on ihan mukavaa ja naisillekkin on omat huoneet ja pesutilat (Paitsi leireillä) Hyvin pärjäsivät omana aikanani ja monasti olivat todella motivoituneita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe