Tyttö inttiin

Tyttöhaluaainttiin

Mulla olisi pari kysymystä tyttönä olemisesta armeijassa.
1. Miten hiukset pitää pitää?
2. Jaksaako tytöt hyvin poikien mukana intissä?
3. Mitä muuta tyttöjen on hyvä tietää mennessään inttiin? :)

6

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RudolfHöss

1. Tytöt saavat pitää pitkät hiuskset (miehet eivät, esim. muusikoilta pitkäletti kielletty)

2. En tiedä jaksaako tytötö olla poiken kanssa mukana. Se on ainakin nöyryttävää pojalle jos tyttö nousee esimiesasemaan se vituttaa ja purnausta tulee. Olet miesten silmissä siellä se ketä kaikkien tekisi mieli panna olet vain pillu arvostasi huolimatta. Mies voi raiskata.

3. Älä mene armeijaan se on valkoisten hetero miesten paikka. Naisen paikka on kotona ja synnyttää lapsia.

• 123r

1. Hiukset tulee olla siistit ja jos ne ovat pitkät, ne täytyy pitää kiinni siistillä letillä/poninhännällä.
      2. Tytöt jaksavat kyllä armeijassa hyvin. Toki riippuu minne aiot palvelusta mennä suorittamaan, joissain vaaditaan parempaa kuntoa kuin toisissa.
      Poikien jutut intissä on välillä lapsellisia.
      3. Voit käydä katsomassa puolustusvoimien sivulta. Naisten olisi hyvä tietää myös, ettei heitä kohdella miten silkkihansikkain, vaan samat säännöt koskee kaikkia. Intiin ei mennä tekemään vaikutusta poikiin, vaan oppimaan maanpuolustus taitoja.

• Äitiupseeri

Kovaluontoinen tyttö selviää armeijasta.Pojat saat kylmettää ja ajatella heitä vain sotilaina.Joudut hylkäämään osan naisellisuudesta.Älämene jos et ole vyysisesti vahva.tai jos olet tunne herkkä,Tai tunnet ,että poika pystyy vaikuttamaan ja ohjailemaan sinua.Eli pidä pillu kylmänä.Olen käynyt armejan upseeri tasolle asti.Eikä kukaan saanut multa.Moonikset haittaa kyllä toimintaa.

• latta

Kylmää pillua nam, HMMMMM,

• KenraaliMuna

Muista että sotilasarvosi on koko palveluksen ajan PILLU.

• pidämielessä

Pidä mielessä että, kaikki ei ole siellä omasta tahdostaan vaan pakotettuina vankilan ja nöyryytyksen uhalla, toisin kuin sinä joka olet halunnut sinne päästä. Ei sitten kannata valittaa vaikka olisi kuinka raskasta, koska olet kuitenkin itse halunnut mukaan ja miehet ei todellakaan ymmärrä jos armeijaan vapaaehtoisesti lähtee ja vielä kehtaa valittaa.
      Muuten siellä on ihan mukavaa ja naisillekkin on omat huoneet ja pesutilat (Paitsi leireillä) Hyvin pärjäsivät omana aikanani ja monasti olivat todella motivoituneita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8043
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3717
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe