Onko tuo totta mitä tuolla kirjoitetaan nuriasolin henkilökunnasta? Olen varannut sieltä huoneen ensitalveksi. Mitä tähän sanoo Marko joka on kyseisen baarin "omistaja"
Onko tuo totta
5
121
Vastaukset
- menossamy
Missä kirjoitellaan ja mitä ?? Tarkoitatko hotellin henkilökuntaa vai ravintolan henkilökuntaa?
- alias12
eiköhän tuo kirjoitus ollut ravintolan/baarin henkilökunnasta jis oiken ymmärsin
- taIviasukas
alias12 kirjoitti:
eiköhän tuo kirjoitus ollut ravintolan/baarin henkilökunnasta jis oiken ymmärsin
Näin summanmutikassa voin melkein vaikka vannoa, että ei ole totta. Sinulla on nyt vähän väärä foorumi hakea oikeaa tietoa.
- Alias12
taIviasukas kirjoitti:
Näin summanmutikassa voin melkein vaikka vannoa, että ei ole totta. Sinulla on nyt vähän väärä foorumi hakea oikeaa tietoa.
Mistäpä tuon saisi tietää?
- ruokaiIija
Alias12 kirjoitti:
Mistäpä tuon saisi tietää?
Taitavat nuo olla ihmisiä hekin? Baarin omistajan intresseissä on varmaan saada lafka kannattamaan, joten ei siellä kannata mitään k-päitä pitää. Asiakkaat voi muuten kadota.
Olen käynyt siellä aika monta kertaa ja kovin olivat ystävällisiä ja kysyivät, että "maistuiko ruoka?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996974- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551258Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501128Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949