Suosittele ikkunanpesijää.
Ikkunanpesu
19
2216
Vastaukset
- ggrg
Pese itte...
- mou
Up.
- ikkunapoika
www.ikkunapojat.com
- Matti-juha
www.Ikkunapojat.com
On tosi hyvä tulos pesujälkeen
Ja reipas nuori mies pesemassa
- mouhammed
ma voi tula kero mihi tula ma pese huvi halpa hina
- 200017
Eikö täällä noi ns ketä tarjoa työpalveluja pitäis ensimmäiseksi opetella kunnolla tämän maan kieli !
- ketkäjotka
Ai siis ketä?
- mouhammed
mene iste pesama lasi mula hyva kasi nope ja puhdas jalki
- hinta-laatu
Teen laadulla 50€/tunti.
- TekijöitäKylläLöytyy
Voisinhan minäkin ikkunoita pestä, pimeästi, sopivaan hintaan, ja varmasti tulisi hyvää jälkeä.
Mutta...eipä taida kohdata tarpeemme.
Ja puhun vain ikkunanpesuista.- ikkunalika
laita yhteystietosi niin saat paikan
- TekijöitäKylläLöytyy
Jospa sinä laittaisit tietosi ensin, niin katsotaan,mitä sitten...
- hjhgj
suosittelen ikkunanpesijää
- hubaisa
West Coast Windowcleaning, näkyy auto silloin tällöin, ihankohan USA:sta asti käyvät täällä pesemässä. Mitähän hyötyä Suomessa käyttää tuollaista nimeä, ei taida kovin paljon englanninkielisiä suomea ymmärtämättömiä asua.
- uderstandyou
me ollaan eu:ssa joten Englanti on ok
- Näkyyerinomaisesti
Jaanan PutsPlank
- Kirkkaat-parvekelasit
Suomen Palvelutekniikka 30€/tunti
- Nääs-Nääs-Nääs
Auran sinistä, sillä tulee puhdasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628