Miksi joillain on niin kova tarve vääristellä totuutta. Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini on pitkään mellastanut Kreikan hädällä ja selittänyt, että sinne lapetaan rahaa. Suomi ei ole menettänyt Kreikkaan euroakaan, vaan antanut yhteisesti muiden EU-maiden kanssa takuita Kreikan velkaan. Kreikka voi maksaa velkansa, jolloin laskua ei Suomelle tule, varsinkin kun Suomi neuvotteli itselleen takuut sille varalle, että Kreikalta jäisi jotain maksamatta.
Suomesta ei ole mennyt Kreikkaan euroakaan
4
84
Vastaukset
- valtiovarainministeri
Kommentteja tarvitaan.
- Olet_tyhmä
Suomi on maksanut miljarditolkulla rahaa EU:n vakausvälineisiin ja myös ihan selvää rahaa Kreikalle. Älä levitä väärää tietoa.
- Tuottojenvaihtosopimus
Miksi Urpolainen sanoi telkkarissa, että ME HALUAMME JOKA EURON TAKAISIN, jos sinne ei mitään ole maksettu?
Urpolainen maksoi nopeutetussa aikataulussa vakausvälineisiin miljardeja, kun muut maksavat jos viitsivät joskus maksaa.
Ja ne Urpolaisen takuukset, ne vasta maksoivat. Stubbin vaimon työnantajan putiikissa tehdyt sopimukset maksoivat aivan järkyttäviä summia ja vielä laittomasti yrittivät salata, mutta oikeusviranomainen puuttui asiaan. Kiitos persujen. Taas. - hhyyt
Tämä on taas näitä perussuomalais vastaista propagandaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821269Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12969Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ154939Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704