lyhyelle tytölle kevari

Kevarityty

En tiiä oikee viel mitää näist kevari jutuist. Oon 158cm pitkä ja oon miettiny kevarin ostoo. Olisko Honda cbr liian korkee mulle? Auttakaa plis

12

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyyy

      kokkelememaala seleevii.

    • cebarijätkä

      Honda cbr on aika pienikokonen kyykky ja mulle se on ehkä vähän liian pieni ku oon 170 pitkä, kyllä sä sillä varmaan yletyt ajamaan ja tosiaan kokeilemallahan se varmistuu. Cbr on muuten hevetin hyvä vehje :D

      • Kevarityty

        Menetin jo toivon melkee kokonaa ku porukka alko sanoo et näi lyhyelle ei oikee löydä kyykkyy mut toivottavasti cbr käy:D


    • qwglngh

      125CC skyteam monkey on hyvä noin pienelle.

      • Kiinan.roskaaa

        noita kiinan romuja saa koko aika korjata, ei semmosta kandee ostaa.


    • CBROk

      CBR on sopiva sinulle. Itselle se oli aivan liian pieni (180cm), mutta kyllähän tuolla ajeli 13200km.

    • kalluhavumäkipilu609

      ei vittu sis ei vitu joku dyddö hahahah höö höö höö KOO TEE ÄM valge mersu ksksaflfllkf menneee ainaski 1921y8241678213758673182km/h 1/1 bää bää vitu n pilu pä menenropw
      espoåsd
      iessssss on huva haluks pilu 5 kymppii saadana oot lyhyempi ku ku mun biggu biggu kallu (bibbeliXD) iopdfsupofeuopfeuop

      • suoli247

        Mitä vittua mies


      • ebinmaes

        EBIN :D:D:D:D:D:


      • PussitROukkuu

        Juu. Ollaaks kamui? mulla on sukupuoli tauti ja oon ehkä vähän samaa sukupuolee rakastunut mutta haittaaks? ei tarvi ku vähän koskee nii kkirveltää!

        -Kalu906 kivekset 24/7


      • Kassitroikkuu

        Juu. Ollaaks kamui? mulla on sukupuoli tauti ja oon ehkä vähän samaa sukupuolee rakastunut mutta haittaaks? ei tarvi ku vähän koskee nii KKieveltää!!
        mull on muute audi 50cc joka vakio pyörä ja menee 24km/h nii voisin myydä 400eurolla, ainut vika vaan että siinä jäljellä enää vaann rikkinäinen sytytys tulppa muuten ihan ok. halpa! raiskannu vaa tulpankin 5 kertaa tänän ja täll viikol 94 kertaa niin vähän mällinen mut ei haittaa ku menee ni halval!! koeajot makkarin puolella miuluiten eikä palautus oikeutta.

        kiitos vastanneille! ethän vastannut oot muuten mun paras kaveri halimaassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe