Miten voi olla että 90% Pattayalla olevista ja käyvistä suomiukoista on läskejä?
Paskanen kylä kerää pahimmat paskamahat paikalle.
Pattayan suomiukoilla kamalat mahat. Miksi?
17
183
Vastaukset 17
- keränen
Nöin toisenkin unen:
-Kuu-ukko ja pikku-ukko jutteli kahren kesken. "Tapa sinä kuu-ukko tuo ruma sika-amalia niin minä pistelen sen komiaa leskeä rektaaliin"
Loput unesta oli melkoista homostelua mutta sitten äiti huusi että Mansikki-kissa pitää päästää pissalle. - sesiita
kipinkapinkapakkaan pattayalla keräsi noin 200 suomalaista.näistä oli lihavia noin 20.montakohan lihavaa suomesta löytyy jos laitetaan 200 keskiverto suomalaista. ai niin 1 ainoo oli likaisissa vaatteissa.
- ihanvaansiks
Kamala beachillä pitää olla kamalat mahat
- PattayaTutuksi
Kamala beach missäpäin Pattayaa se on? Onko se lähellä Cosy Beachiä?
Mutta suhteessa enemmän Suomessa lihavia suomalaisia näkee kuin Pattayalla. Lihavat kun ei kestä Thaimaan hellettä, eikä heille edes suositella helteeseen matkustamista. Siksi Turkissa viihtyvät lihavat naiset ja Kanarialla miehet eihän noiden kummankaan lämpötila ole verrattavissa Thaimaan lämpöön jossa merivesikin aina 25°-28°. Mihinkään aikaan vuodessa ei Thaimaassa tarvitse pitkähihaisia vaatteita pitää.
- Sitenet
Siten että ne läskit ei saa muualta naista kuin niitä säälittäviä pattayän paarihuoria.
- Joo_Täh
Onko siellä taas joku paareilla? Mites lääkitys?
- sitrunet
Joo_Täh kirjoitti:
Onko siellä taas joku paareilla? Mites lääkitys?
On. pattayällä. Tarkka lihavuusprosentti on 90.32% mutta lähes 99% tuosta pulleasta joukosta on normaalipainoisia pattayällä.Tarvitaan suuret paarit ja monta kantajaa.Sellainen on pattayä. Liskien paritiisi.
- liskinparatiisi
sitrunet kirjoitti:
On. pattayällä. Tarkka lihavuusprosentti on 90.32% mutta lähes 99% tuosta pulleasta joukosta on normaalipainoisia pattayällä.Tarvitaan suuret paarit ja monta kantajaa.Sellainen on pattayä. Liskien paritiisi.
Sen tv-kiinteistövälittäjän vai?
- paskamahaoon
Moon syönynnä liikoo rasvoo ja sokruu . Siittäpä tuo lie tullunna . Viekö haluat muuta tietua ?
- Anonyymi00013
Ihan omalla rahalla on pallomaha hankittu.
- Anonyymi00012
Millä tavalla tämä prosenttiosuus on todettu?
- Anonyymi00014
Posson vanhoja pakinoita joilla hakee vertaistukea.
Pattaya on erinomaisen siisti kaupunki ollut jo kauan, ellei sitten varta vasten halua mennä kaupungin rajalle tyhjän tontin romukasan päälle seisomaan ja taivastelemaan.
Se ei ymmärtääkseni ole turismin perimmäinen tarkoitus tuo kaatareiden bongailu.
Lapsena Kolavan kaatopaikka (nykyinen Kujala) oli meidän köyhien poikien suosiossa, aikaa ennen lajittelua. Sieltä löytyi polkupyöriin varaosat, sarvet, satulat, lokarit yms ja hyvällä tuurilla vielä käsityölehti.
Velipoika sieltä löysi jopa ehjän Jawan moottorin, jonka askarteli toiseen runkoon kiinni. Se oli ajoneuvo jossa oli Fairy- pullo bensatankkina, pilkkikaasu, ei jarruja, ei kytkintä eikä muitakaan turhia härpäkkeitä.
2010 - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Posson vanhoja pakinoita joilla hakee vertaistukea.
Pattaya on erinomaisen siisti kaupunki ollut jo kauan, ellei sitten varta vasten halua mennä kaupungin rajalle tyhjän tontin romukasan päälle seisomaan ja taivastelemaan.
Se ei ymmärtääkseni ole turismin perimmäinen tarkoitus tuo kaatareiden bongailu.
Lapsena Kolavan kaatopaikka (nykyinen Kujala) oli meidän köyhien poikien suosiossa, aikaa ennen lajittelua. Sieltä löytyi polkupyöriin varaosat, sarvet, satulat, lokarit yms ja hyvällä tuurilla vielä käsityölehti.
Velipoika sieltä löysi jopa ehjän Jawan moottorin, jonka askarteli toiseen runkoon kiinni. Se oli ajoneuvo jossa oli Fairy- pullo bensatankkina, pilkkikaasu, ei jarruja, ei kytkintä eikä muitakaan turhia härpäkkeitä.
2010Miten harhainen muutenkin olet, minä en ole senssu, eikä tule koskaan olemaankaan, mitä muita harhoja sinulla on, thaimaa on maailman paras maa, pattaya on paratiisi, sukupuolitaudit eivät ole vaarallisia, minä olen asumuserossa, ja tuhat muuta mielikuvityksesi tuotetta, tyrit ja pahasti.
Thaimaa on vain kehitysmaa.. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miten harhainen muutenkin olet, minä en ole senssu, eikä tule koskaan olemaankaan, mitä muita harhoja sinulla on, thaimaa on maailman paras maa, pattaya on paratiisi, sukupuolitaudit eivät ole vaarallisia, minä olen asumuserossa, ja tuhat muuta mielikuvityksesi tuotetta, tyrit ja pahasti.
Thaimaa on vain kehitysmaa..Ei, kyllä sinä Pasanen olet itse tyrinyt avioliittosi, kaikki kolme ja sinulla on mielikuvituskaveri Senssu. Thaimaa on paljon muutakin kuin kehitysmaa, esimerkiksi Bangkok on maailman suosituin matkakohde ja Pattaya on Thaimaan toisiksi suosituin ja monen suomalaisen suosikki.
Ei ole olemassa sellaista kuin "maailman paras maa". On eri tapoja mitata paremmuutta ja jokaisella on siitä oma käsityksensä.
Sukupuolitaudit ovat hallinnassa, HIV-lääkitys ilmainen Thaimaassa.
Vaimollasi on kiistattomasti oma asuntonsa, josta postitit useita kuvia. Ainahan voit pyytää vaimoasi sormuksineen istumaan siihen sinun Ikean tietokonepöydän eteen niin siitäpäs saavat sitten epäilijät! Eikös vaan? - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei, kyllä sinä Pasanen olet itse tyrinyt avioliittosi, kaikki kolme ja sinulla on mielikuvituskaveri Senssu. Thaimaa on paljon muutakin kuin kehitysmaa, esimerkiksi Bangkok on maailman suosituin matkakohde ja Pattaya on Thaimaan toisiksi suosituin ja monen suomalaisen suosikki.
Ei ole olemassa sellaista kuin "maailman paras maa". On eri tapoja mitata paremmuutta ja jokaisella on siitä oma käsityksensä.
Vaimollasi on kiistattomasti oma asuntonsa, josta postitit useita kuvia. Ainahan voit pyytää vaimoasi sormuksineen istumaan siihen sinun Ikean tietokonepöydän eteen niin siitäpäs saavat sitten epäilijät! Eikös vaan?Olisi kiva saada tietää mikä aiheuttaa sinun harhaisuutesi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olisi kiva saada tietää mikä aiheuttaa sinun harhaisuutesi.
Miksi eri asunto vaimosi ja sinun kuvissa?
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei, kyllä sinä Pasanen olet itse tyrinyt avioliittosi, kaikki kolme ja sinulla on mielikuvituskaveri Senssu. Thaimaa on paljon muutakin kuin kehitysmaa, esimerkiksi Bangkok on maailman suosituin matkakohde ja Pattaya on Thaimaan toisiksi suosituin ja monen suomalaisen suosikki.
Vaimollasi on kiistattomasti oma asuntonsa, josta postitit useita kuvia. Ainahan voit pyytää vaimoasi sormuksineen istumaan siihen sinun Ikean tietokonepöydän eteen niin siitäpäs saavat sitten epäilijät! Eikös vaan?Hiv lääkitys on suomessa ja thaimaassa ilmaisia, ulkomaalaisille thaimaassa ei ole ilmaista mutta on edullista, noin 30-40 euroa kuukaudessa, tämä johtuu siitä että thaimaa ei välitä lisensseistä mitänn vaan valmistaa lääkkeitä "luvatta" thaimaassa, joka selittää halvan hinnan, suomessa sairaanhoitopiiri mihin potilas kuuluu maksaa lääkkeet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551