Kuopion knf kokemuksia

Jormanen55

Hei osaako joku kertoa millaista tuolla on ollut jos joutunut jatkotutkimuksiin kohtausten takii? Onko siis lähetetty miksi ja mitä epäilty? Mikä ollut lopputulos? Kuitenkin vissiin suomen ainoa epilepsiaan erikoistunut sairaala...
Lähettääkö lääkäri aina sinne vai voiko hakeutua itse ilman lähetettä ilman epilepsia diagnoosia?

6

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plussakuopio

Vaajasalosta pelkkää positiivista kerrottavaa! Porissa ei osattu kirjoittaa bentsoja -80-luvulla, joten Deprakine aiheutti kohtauksia viikoittain, 2-3 päivää kerrallaan, minkä ansiosta (tavallaan) pääsin maamme parhaan sairaalan (Vaajasalo ja KYS) asiakkaaksi.

Kuopiossa on maailman parhaat kl. neurofysiologit, neurologit, neurokirurgit ja neuropsykologit. He osaavat tieteellisen ajattelun ja vuorovaikutustaidot kiitettävästi, täydet pisteet!

Vaajasalossa sai käydä kävelemässä, askartelemassa jne. sairaalajakson aikana, kun SatSHP:n tiloissa ollaan sängynpohjassa 25/7. KYS:n neurokirurgiasta on pelkkää positiivista kerrottavaa, sillä epilepsia poistui täydellisesti. Molemmissa psykologit osasivat työnsä.

• Ap123455

Kiitos vastauksesta :) oliko sulla minkälainen epilepsia?

• kokemia

Äidin ja SatSHP:n mielestä minulle kuului aiheuttaa puolivuotiaana epilepsia Haloperidolilla ja Deprakinella, ja status epilepticus diagnosoitiin kymmenen kuukauden ikäisenä. Kuopiossa löytyi oikea diagnoosi: partiaalinen epilepsia. Sitä ennen (ja myös edelleen) Porissa väärennettiin geenivirheeksi.
        Muualla minulle on tehty pelkkä EEG, mutta Kuopion KNF:ssa monia muitakin tutkimuksia.

• Hushel

Molemmat sairaalat kiertäneenä osaan sanoa että paras osaaminen Helsingissä ei Kuopiossa,hyvä osaaminen myös sielläkin

• AliceCooper

Kuopiossa sain minä vastaukset moneen 20 vuotta vaivanneeseen asiaan. Neurokirurgi kertoi kaikkeen syyt. Asiantuntemukseen Kuopiossa suosittelen luottamaan.

• AP293939393

Kiitoksia viesteistö!! No olen kuullut myös muilta hyvää..piti täältä vielä kysellä. Vissiin ovat kaikkeen erikoistuneet siellä. Minulla on määrittelemätön epilepsia nyt..... kovasti haluaisin itse sinne kuopioon kuitenkin kysymään mistä kyse...ajolupa viety ymsym. vaikea itse uskoa vaikka filmit ne näyttävät että olisi poikkeavaa... Noh kiitos vastauksista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe