Kuopion knf kokemuksia

Jormanen55

Hei osaako joku kertoa millaista tuolla on ollut jos joutunut jatkotutkimuksiin kohtausten takii? Onko siis lähetetty miksi ja mitä epäilty? Mikä ollut lopputulos? Kuitenkin vissiin suomen ainoa epilepsiaan erikoistunut sairaala...
Lähettääkö lääkäri aina sinne vai voiko hakeutua itse ilman lähetettä ilman epilepsia diagnoosia?

6

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plussakuopio

      Vaajasalosta pelkkää positiivista kerrottavaa! Porissa ei osattu kirjoittaa bentsoja -80-luvulla, joten Deprakine aiheutti kohtauksia viikoittain, 2-3 päivää kerrallaan, minkä ansiosta (tavallaan) pääsin maamme parhaan sairaalan (Vaajasalo ja KYS) asiakkaaksi.

      Kuopiossa on maailman parhaat kl. neurofysiologit, neurologit, neurokirurgit ja neuropsykologit. He osaavat tieteellisen ajattelun ja vuorovaikutustaidot kiitettävästi, täydet pisteet!

      Vaajasalossa sai käydä kävelemässä, askartelemassa jne. sairaalajakson aikana, kun SatSHP:n tiloissa ollaan sängynpohjassa 25/7. KYS:n neurokirurgiasta on pelkkää positiivista kerrottavaa, sillä epilepsia poistui täydellisesti. Molemmissa psykologit osasivat työnsä.

    • Ap123455

      Kiitos vastauksesta :) oliko sulla minkälainen epilepsia?

      • kokemia

        Äidin ja SatSHP:n mielestä minulle kuului aiheuttaa puolivuotiaana epilepsia Haloperidolilla ja Deprakinella, ja status epilepticus diagnosoitiin kymmenen kuukauden ikäisenä. Kuopiossa löytyi oikea diagnoosi: partiaalinen epilepsia. Sitä ennen (ja myös edelleen) Porissa väärennettiin geenivirheeksi.
        Muualla minulle on tehty pelkkä EEG, mutta Kuopion KNF:ssa monia muitakin tutkimuksia.


    • Hushel

      Molemmat sairaalat kiertäneenä osaan sanoa että paras osaaminen Helsingissä ei Kuopiossa,hyvä osaaminen myös sielläkin

    • AliceCooper

      Kuopiossa sain minä vastaukset moneen 20 vuotta vaivanneeseen asiaan. Neurokirurgi kertoi kaikkeen syyt. Asiantuntemukseen Kuopiossa suosittelen luottamaan.

    • AP293939393

      Kiitoksia viesteistö!! No olen kuullut myös muilta hyvää..piti täältä vielä kysellä. Vissiin ovat kaikkeen erikoistuneet siellä. Minulla on määrittelemätön epilepsia nyt..... kovasti haluaisin itse sinne kuopioon kuitenkin kysymään mistä kyse...ajolupa viety ymsym. vaikea itse uskoa vaikka filmit ne näyttävät että olisi poikkeavaa... Noh kiitos vastauksista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe