Mikähän mahtaa olla tilanne tuossa Rellun vanhemmassa 1.2-litran tce-koneessa. Eli siinä, joko tuli Clio III ja Gran Modus-malleihin joskus 2009. Nykyiset tce-koneet ovat ketjulla, mutta onkos tuossa 1149-kuutioisessa ja 100-heppaisessa kuitenkin hihna?
Hihna vai ketju 1.2 tce-koneessa
3
240
Vastaukset
- Twingossakin_on
http://www.greencarcongress.com/2007/05/renault_launche.html
Se tuli vuonna 2007 ja on periaatteessa se 1,2 16 venttiilinen, mutta 30 % osista on muutettu. Ja vastaus on että se on vaihdettavalla hihnalla.- ketjuaketjua
Ok ja tietysti pirun hankala ja kallis vaihtaa. Gran Modus hieman kiinnostaisi tilojen takia tai sitten Clion farkku tuolla koneella, jos sopivan löytäisi.
- Twingossakin_on
Ainahan ne kalliita on vaihdattaa. Ohjekirjan mukaan taisi olla 6 vuotta / 120 tkm, eli ei se pahimmasta päästä ole. Periaatteessa kahdesti auton käyttöiän aikana jos ajaa 20 tkm vuodessa. Kolmas vaihto auton 18 vuoden iässä tarkoittaisi nyt 1997 malliseen ajankohtaista hihnanvaihtoa. Silloin taas auton jälleenmyyntiarvo on jo aika alhainen, eli jos kyseessä ei ole helmi on se silloin ehkä parempi laittaa raaka-ainekierrätykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657