Carola Miller oli ainoa todellinen nainen siinä ketunnaamaisten kitukasvuisten ruippanoiden laumassa. Hänessä oli kaikki kohdallaan kasvot, hiukset, vartalo, kaikki.
Vastaukset 7
- iiiihahaaaa
paljon puhutaan voittajan hevosnaamasta mutta minulla on aina juuri millerin naamasta mieleen hevonen. hyvin kolho ja suhteeton pääkallo.
- ainajoku
Naama on ehkä ruma, mutta jalat ja vartalo on täydellinen. Carolakaan toisaalta saata kärkikastiin päästä.
- pääskynen000
Carola oli eniten missimäinen kolmesta voittajasta. Huikka liian pitkä ja ei ihan naamastakaan täydellinen. Mutta paras kolmesta voittajasta.
- tikkahakkaapönttöä
Näytä mulle täydellinen ihminen, niin ei sellasta ole olemassakaan vaikka natsit yrittivät moista luoda. kyllähän totuus on se että latinalaisen Amerikan ja lähi-idän naiset ovat maailman kauneimpia, ihan kiistatta.
- nnngrg
tikkahakkaapönttöä kirjoitti:
Näytä mulle täydellinen ihminen, niin ei sellasta ole olemassakaan vaikka natsit yrittivät moista luoda. kyllähän totuus on se että latinalaisen Amerikan ja lähi-idän naiset ovat maailman kauneimpia, ihan kiistatta.
Kannattaa muistaa, että ne latinot on leikelty moneen kertaan kisoihin mentäessä...makuja on monia, mielestäni kaunottaria löytyy joka kansasta.
- kenentotuus
tikkahakkaapönttöä kirjoitti:
Sinunko? Ainakin enemmistö täynnä muovia. Ei tuo Millerin naama nyt toisaalta sieltä karmeimmasta päästä ole.
- sokeakoolet
Järjestön vesipää, Immosella taas oli liian pieni pääkoppa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1201519Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.141824Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois211774Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!33720Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47717- 72708
- 49652
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä60569- 76561
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551