Tämä tapahtui monta vuotta sitten. Minä ja kaverini olimme malemmat 2-luokalla eli 8-vuotiaita. Liikuntatunnin jälkeen olimme kahdestaan pukuhuoneessa. Olin lähdössä pois huoneesta kunnes kaverini käski minut takaisin. Hän katsoi kivettyneenä suihkuhuoneen oviaukolle. Itse katsoin sinne ja näin JOTAIN. Siellä seisoi tumma hahmo. Sanoimme: "Moi". Ei vastausta. Pelottavinta tuossa oli se, että kun käännyimme hänestä poispäin kutsuaksemme jonkun, mutta sekunnin kuluttua käännyttyämme takaisin hahmo oli kadonnut. Sen jälkeen välitunnilla kerroimme hahmosta kaikille. Pelästyin kun yksi tyttö kertoi nähneensä täysin saman hahmon.
Asia jäi unholaan moneksi vuodeksi, mutta viime vuonna kuulin taas juttua tummasta miehestä. Voi olla että se on vain joku syrjäytynyt ihminen, mutta silti kun näin se silloin, se ei ollenkaan tuntunut ihmiseltä. Se hengitti todella oudolla tavalla, en osaa selittää.
Tämä kuulostaa kaukaa haetulta, mutta on täyttä totta.
Tässä kummitustarina
ghoststory
2
75
Vastaukset 2
- sitäkökysymys
Jos kokemuksenne on todellinen, niin rakennuksessa pitää joku demoni majaansa. Onko paikalla tapahtunut joskus rikos, jota ei ole selvitetty.
- nighmaredragon
toi on stalker se katto ei tee mitään muuta se ilmestyy outoihin paikkoihin oon ite nähny tuollasen omasssa makuuhuoneess ku olin 2-3-4v se oli koko vuode yöt siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181498
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146764Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.121563Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 34487
- 55478
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 4429
- 42420