Onko kukaan nähnyt ketään julkkista alasti (siis ilkosillaan) missään yleisellä paikalla??
Näin itse Jasmin Mäntylän Helsingin uimastadionilla naisten pukuhuoneessa ilkosillaan. Neito on posliinipimpero!!!
Julkkis alasti
51
106370
Vastaukset
- toinen sanna
hanki elämä...
- Sanna
jatkuvasti!!
- Mikko2
Hankkisit sinäkin. Juttu kiinnosti varmasti sinuakin sillä seurauksella, että piti oikein kommentoida!!
- Jesh
Vähän varmaan siisti näky, julkkiksen pimpero.
Ja jos posliini oli nii eipä tuo kai ihme ku sehän taitaa olla aika yleistä... - teuvo
Jesh kirjoitti:
Vähän varmaan siisti näky, julkkiksen pimpero.
Ja jos posliini oli nii eipä tuo kai ihme ku sehän taitaa olla aika yleistä...eihän moottoritielläkään ruoho kasva.
- lilyann
teuvo kirjoitti:
eihän moottoritielläkään ruoho kasva.
toi oli hyvä!
- Nami Nami Paavo
teuvo kirjoitti:
toi oli oikeesti hyvä.Sen amatsonin elämän ei luulisi ketään kiinnostavan
- tosi hyvä
lilyann kirjoitti:
toi oli hyvä!
Vanha mut osui ja uppos....... heh hah hah haaaaa
- minä vaan!
teuvo kirjoitti:
Hehheh kieltämättä oli tämän vuoden paras veto tuo! :D hehheh
- ...niin
Nami Nami Paavo kirjoitti:
toi oli oikeesti hyvä.Sen amatsonin elämän ei luulisi ketään kiinnostavan
Tosin ku olis amatsooni, mut ku kuuluu näihin "nuoriin eläkeläisiin".
- Mirjami
Olen samaa mieltä ja toisekseen ei ole posliipillu,tämä on totta
- Bosliini
Jos et keksi mitään omaa niin kerro, että vastauksesi oli lainaus.
- Sivupersoona
Bosliini kirjoitti:
Jos et keksi mitään omaa niin kerro, että vastauksesi oli lainaus.
Olette turhaa lullukkaväkeä kun ette ton fiksumpia juttuja saa aikaiseksi,tietokoneet pitäis ottaa teiltä pois ja lähettää siperiaan ikiroutaa hakkaamaan,ja turha vastailla,en lue kummiskaan.
- Sepi
ai että ku pääsis lipomaan jasminin poslaria
- hähähäh
olen ollut Jasminin kanssa sillai Turussa 2 vuotta sitten ja jo silloin posliini. Ihana nainen kaikinpuolin.
- huhuh
hähähäh kirjoitti:
olen ollut Jasminin kanssa sillai Turussa 2 vuotta sitten ja jo silloin posliini. Ihana nainen kaikinpuolin.
sellainen ilmestys, että voi odottaa mitä vaan. Yhtään ihmettelis vaikka tulisi ilmi, että sillä on joskus ollut munat.
- Anonyymi
hähähäh kirjoitti:
Helppo uskoa, et oo varmaankaan ainoa😁
- erään
hietsussa näin kerran Jukka-Pekka Palon, muttei harmi kyllä ollut ilkosillaan...
- Vaasatyde
no en nyt tiedä olisko se ny harmi vaikkei näkiskään j-p paloa nakuna...
- lprd
huh-huh
- Hanna
Jasminin tissit pahastikin?
- Sanna
Hirvittävän pahasti. Mielestäni sillä on aika upeet tissit...
- jasminilla
Sanna kirjoitti:
Hirvittävän pahasti. Mielestäni sillä on aika upeet tissit...
perse karvat
- annaollajo
ei tuollaisia ole, vai onko?
yhtä idiottoja ku sä!! - keiju
tiukkapipoisia =)
itse näin vuosia sitten riki sorsan itiksen uimahallissa mustat tanga uikkarit päällä.
Kyseinen herra laski ketarat ojossa vesiliukkarista.
Kyllä siinä meinas nuorella likalla ruveta nauru hermoja kutkuttaa ,sellanen oli näky.- keijjuuu
"ruveta nauru hermoja kutkuttaa ,sellanen oli näky."
Sinuna en nauraisi Rikille, jos et tiedä nauruhermon olevan yhdyssana ja kirjoitat välilyönnin pilkun eteen, etkä siten, kuin pitäisi.
Tuo on aivan kamalaa luettavaa. - keiju
keijjuuu kirjoitti:
Sinuna en nauraisi Rikille, jos et tiedä nauruhermon olevan yhdyssana ja kirjoitat välilyönnin pilkun eteen, etkä siten, kuin pitäisi.
Tuo on aivan kamalaa luettavaa.Sitä ollaan varmaan jonkinsortin paskantärkeitä maisterismiehiä kun noin pitää sitä pilkkua viilata.
Jos täällä ruvetaan jokaasen oikeinkirjootusta suurennoslasilla syynäämään niin aika pikkasen jäis kirjootuksia palstalle.
Että onnea vaan sunkin surkeelle elämälles jos toisten kirjootuksista haet tarkootusta sille. - Määoonmää
Niih, sorsahan on tunnetusti vesilintu. Puolisukeltaja.
Mahtuiko nenä ja kroppa samaan altaaseen? - pilkkua
keijjuuu kirjoitti:
Tuo on aivan kamalaa luettavaa.Pakko varmaan pil(kk)ua nussia,kun muuta ei saa tai ei kykene.Enää ei seiso kuin järki!
- Samuel*
Hyvä Sanna! Lisää vaa tollaisia juttuja! Tottakait on kiva tietää kellä o poslari ja kellä ei!
Sulle komentoija Sanna et hanki sä elämä äläkä ole kateellinen jos sinua kauniimmista keskustellaan..- Muuan Mies
Kuule minun täytyy sanoa sinulle että jos Sannasta kauniinpaa on niin se täytyy olla sitten jokin enkeli minusta sanna on ylivoimaisen kaunin nainen että se siittä
- Sanna
Tällä hetkellä viikon kuudenneksi suosituin!!!
- katsi
kun katson peilistä
- saur
todella älykästä!!
todella älykästä!!
ei todellakaan
ei todelkkaan - Valokuvat
saur kirjoitti:
todella älykästä!!
todella älykästä!!
ei todellakaan
ei todelkkaanhttp://www.silikonitieto.net/artikkeli_haku.phtml?arID=307&ID=29
- jimif
rantakylässä jimi pääkallo joensuussa..siis leffan kuvauksissa xD
- masa
olet idiootti, mitä se kelleen kuuluu huutaa miten itseänsä muotoilee. jasmin on kiva tytteli jota ei tarvitse nuijia.
- on sit
aivan sama onko Jasmin Mäntylä posliini vai ei... kuka sitä ees pystys tönäseen ? ehkä jollain kepillä...
- rehellinen
No heh, kyllä mulle kelpais. On muuten NAISELLINEN tyttö, niitä on harvassa. Eikä taida olla ollenkaan niin tyhmä, kuin mediassa yritetään väittää.
- kelpaa
rehellinen kirjoitti:
No heh, kyllä mulle kelpais. On muuten NAISELLINEN tyttö, niitä on harvassa. Eikä taida olla ollenkaan niin tyhmä, kuin mediassa yritetään väittää.
joku paskanen huoraki ku se vaan näyttää hyvältä ?
joku raja sentää tarvii olla... - rehellinen
kelpaa kirjoitti:
joku paskanen huoraki ku se vaan näyttää hyvältä ?
joku raja sentää tarvii olla...Jasmin on kelpo nainen. Mutta mistäs sinä sen voisit ymmärtää, kun kokemuksesi naisista perustuu lähinnä nyrkki-Kyllikkiin. Tosi asiassa sinulle itsellesi kelpaisi myös se paskainen huorakin...
- BF1942
Pikkuveli näki Tony Halmeen uimahallin suihkutiloissa - alasti. Uu. Kaksi kertaa. Zwei Kanonen.
- uimarannalla
oon nähny missiserkkuni muutamia kertoja täysin alastomana ja läheltä! On muuten hyvännäkönen nuori nainen!
- paljas
Täytyy lainata tältä palstalta hyvä kevennys,
ei moottoritiellä kasva ruohoa. - mmmmm
naiset jotka on julkisuudessa niin jokaiselta oon pillua saanut!
- rakuuna2
Minä näin Mis Yyterin, sama kuin sitten oli Panda tyttönä, alasti sängyssä. Ja vielä monta kertaa, ydhen kerran näin hänet alasti Espanjassakin, tai taisi useamminkin. Oltiin yhdessä puolisen vuotta, sitten lähdin lätkimään
- Peeku
Kerran käytiin lasten kans uimassa olivat silloi 2v ja 3v. Lapsia alko paleleen uimaaltaalla niinpä kaappasin lapseni kainaloon ja eikö suihkuun!! No siinä ovella ihmettelin että onko täällä naisten ja miesten yhteiset suihkutilat kun näin paljon alastomia naisia jokapuolella,mutta ei tosiaan yhtään miestä. Siinä huurteisten silmälasien yli vähä aikaa silmäilin näkymiä lapseni kainalossa kun joku naisista äkkäsi minut ja jopa siellä nauru kelpas kun huomasin tulleeni väärälle puolelle,eipä siinä paljon ehtinyt kattoon kummalle puolelle oli menossa kun uimalakin oli vieraspaikka jossa en ollut koskaan ennen käynyt. Näky oli kyllä aika mahtava :-)
- Kauko RAumala
Itse en ole nähnut julkkista alasti, mutta omaa munaani en ole nähnyt vuosiin. Huhu lähikuppilassa kertoo että olisin kuulemma saanut joskus dikkiä pebaan. mutta en ole varma.
Suklaa on hyvää niinkauan kun se on vain ystävyyttä.
- Anonyymi
karita tykkä posliini mut pimppa luktar
- Anonyymi
Näin Helganeidin kylvyssä, ja se oli ihanaa.
- Anonyymi
Unta oot nähnyt.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3047562Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne805905Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1593825Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1523494Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321927Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1881836- 441464
- 221421
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san151405- 351396