Julkkis alasti

Sanna

Onko kukaan nähnyt ketään julkkista alasti (siis ilkosillaan) missään yleisellä paikalla??

Näin itse Jasmin Mäntylän Helsingin uimastadionilla naisten pukuhuoneessa ilkosillaan. Neito on posliinipimpero!!!

51

105033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen sanna

      hanki elämä...

      • Sanna

        jatkuvasti!!


      • Mikko2

        Hankkisit sinäkin. Juttu kiinnosti varmasti sinuakin sillä seurauksella, että piti oikein kommentoida!!


      • Jesh

        Vähän varmaan siisti näky, julkkiksen pimpero.
        Ja jos posliini oli nii eipä tuo kai ihme ku sehän taitaa olla aika yleistä...


      • teuvo
        Jesh kirjoitti:

        Vähän varmaan siisti näky, julkkiksen pimpero.
        Ja jos posliini oli nii eipä tuo kai ihme ku sehän taitaa olla aika yleistä...

        eihän moottoritielläkään ruoho kasva.


      • lilyann
        teuvo kirjoitti:

        eihän moottoritielläkään ruoho kasva.

        toi oli hyvä!


      • Nami Nami Paavo
        teuvo kirjoitti:

        eihän moottoritielläkään ruoho kasva.

        toi oli oikeesti hyvä.Sen amatsonin elämän ei luulisi ketään kiinnostavan


      • tosi hyvä
        lilyann kirjoitti:

        toi oli hyvä!

        Vanha mut osui ja uppos....... heh hah hah haaaaa


      • minä vaan!
        teuvo kirjoitti:

        eihän moottoritielläkään ruoho kasva.

        Hehheh kieltämättä oli tämän vuoden paras veto tuo! :D hehheh


      • ...niin
        Nami Nami Paavo kirjoitti:

        toi oli oikeesti hyvä.Sen amatsonin elämän ei luulisi ketään kiinnostavan

        Tosin ku olis amatsooni, mut ku kuuluu näihin "nuoriin eläkeläisiin".


      • Mirjami

        Olen samaa mieltä ja toisekseen ei ole posliipillu,tämä on totta


      • Bosliini

        Jos et keksi mitään omaa niin kerro, että vastauksesi oli lainaus.


      • Sivupersoona
        Bosliini kirjoitti:

        Jos et keksi mitään omaa niin kerro, että vastauksesi oli lainaus.

        Olette turhaa lullukkaväkeä kun ette ton fiksumpia juttuja saa aikaiseksi,tietokoneet pitäis ottaa teiltä pois ja lähettää siperiaan ikiroutaa hakkaamaan,ja turha vastailla,en lue kummiskaan.


    • Sepi

      ai että ku pääsis lipomaan jasminin poslaria

      • hähähäh

        olen ollut Jasminin kanssa sillai Turussa 2 vuotta sitten ja jo silloin posliini. Ihana nainen kaikinpuolin.


      • huhuh
        hähähäh kirjoitti:

        olen ollut Jasminin kanssa sillai Turussa 2 vuotta sitten ja jo silloin posliini. Ihana nainen kaikinpuolin.

        sellainen ilmestys, että voi odottaa mitä vaan. Yhtään ihmettelis vaikka tulisi ilmi, että sillä on joskus ollut munat.


      • Anonyymi
        hähähäh kirjoitti:

        olen ollut Jasminin kanssa sillai Turussa 2 vuotta sitten ja jo silloin posliini. Ihana nainen kaikinpuolin.

        Helppo uskoa, et oo varmaankaan ainoa😁


    • erään

      hietsussa näin kerran Jukka-Pekka Palon, muttei harmi kyllä ollut ilkosillaan...

      • Vaasatyde

        no en nyt tiedä olisko se ny harmi vaikkei näkiskään j-p paloa nakuna...


    • lprd

      huh-huh

    • Hanna

      Jasminin tissit pahastikin?

      • Sanna

        Hirvittävän pahasti. Mielestäni sillä on aika upeet tissit...


      • jasminilla
        Sanna kirjoitti:

        Hirvittävän pahasti. Mielestäni sillä on aika upeet tissit...

        perse karvat


    • annaollajo

      ei tuollaisia ole, vai onko?
      yhtä idiottoja ku sä!!

    • keiju

      tiukkapipoisia =)
      itse näin vuosia sitten riki sorsan itiksen uimahallissa mustat tanga uikkarit päällä.
      Kyseinen herra laski ketarat ojossa vesiliukkarista.
      Kyllä siinä meinas nuorella likalla ruveta nauru hermoja kutkuttaa ,sellanen oli näky.

      • keijjuuu

        "ruveta nauru hermoja kutkuttaa ,sellanen oli näky."

        Sinuna en nauraisi Rikille, jos et tiedä nauruhermon olevan yhdyssana ja kirjoitat välilyönnin pilkun eteen, etkä siten, kuin pitäisi.

        Tuo on aivan kamalaa luettavaa.


      • keiju
        keijjuuu kirjoitti:

        "ruveta nauru hermoja kutkuttaa ,sellanen oli näky."

        Sinuna en nauraisi Rikille, jos et tiedä nauruhermon olevan yhdyssana ja kirjoitat välilyönnin pilkun eteen, etkä siten, kuin pitäisi.

        Tuo on aivan kamalaa luettavaa.

        Sitä ollaan varmaan jonkinsortin paskantärkeitä maisterismiehiä kun noin pitää sitä pilkkua viilata.
        Jos täällä ruvetaan jokaasen oikeinkirjootusta suurennoslasilla syynäämään niin aika pikkasen jäis kirjootuksia palstalle.
        Että onnea vaan sunkin surkeelle elämälles jos toisten kirjootuksista haet tarkootusta sille.


      • Määoonmää

        Niih, sorsahan on tunnetusti vesilintu. Puolisukeltaja.
        Mahtuiko nenä ja kroppa samaan altaaseen?


      • pilkkua
        keijjuuu kirjoitti:

        "ruveta nauru hermoja kutkuttaa ,sellanen oli näky."

        Sinuna en nauraisi Rikille, jos et tiedä nauruhermon olevan yhdyssana ja kirjoitat välilyönnin pilkun eteen, etkä siten, kuin pitäisi.

        Tuo on aivan kamalaa luettavaa.

        Pakko varmaan pil(kk)ua nussia,kun muuta ei saa tai ei kykene.Enää ei seiso kuin järki!


    • Samuel*

      Hyvä Sanna! Lisää vaa tollaisia juttuja! Tottakait on kiva tietää kellä o poslari ja kellä ei!

      Sulle komentoija Sanna et hanki sä elämä äläkä ole kateellinen jos sinua kauniimmista keskustellaan..

      • Muuan Mies

        Kuule minun täytyy sanoa sinulle että jos Sannasta kauniinpaa on niin se täytyy olla sitten jokin enkeli minusta sanna on ylivoimaisen kaunin nainen että se siittä


    • Sanna

      Tällä hetkellä viikon kuudenneksi suosituin!!!

    • katsi

      kun katson peilistä

    • jimif

      rantakylässä jimi pääkallo joensuussa..siis leffan kuvauksissa xD

    • masa

      olet idiootti, mitä se kelleen kuuluu huutaa miten itseänsä muotoilee. jasmin on kiva tytteli jota ei tarvitse nuijia.

    • on sit

      aivan sama onko Jasmin Mäntylä posliini vai ei... kuka sitä ees pystys tönäseen ? ehkä jollain kepillä...

      • rehellinen

        No heh, kyllä mulle kelpais. On muuten NAISELLINEN tyttö, niitä on harvassa. Eikä taida olla ollenkaan niin tyhmä, kuin mediassa yritetään väittää.


      • kelpaa
        rehellinen kirjoitti:

        No heh, kyllä mulle kelpais. On muuten NAISELLINEN tyttö, niitä on harvassa. Eikä taida olla ollenkaan niin tyhmä, kuin mediassa yritetään väittää.

        joku paskanen huoraki ku se vaan näyttää hyvältä ?
        joku raja sentää tarvii olla...


      • rehellinen
        kelpaa kirjoitti:

        joku paskanen huoraki ku se vaan näyttää hyvältä ?
        joku raja sentää tarvii olla...

        Jasmin on kelpo nainen. Mutta mistäs sinä sen voisit ymmärtää, kun kokemuksesi naisista perustuu lähinnä nyrkki-Kyllikkiin. Tosi asiassa sinulle itsellesi kelpaisi myös se paskainen huorakin...


    • BF1942

      Pikkuveli näki Tony Halmeen uimahallin suihkutiloissa - alasti. Uu. Kaksi kertaa. Zwei Kanonen.

    • uimarannalla

      oon nähny missiserkkuni muutamia kertoja täysin alastomana ja läheltä! On muuten hyvännäkönen nuori nainen!

    • paljas

      Täytyy lainata tältä palstalta hyvä kevennys,
      ei moottoritiellä kasva ruohoa.

    • mmmmm

      naiset jotka on julkisuudessa niin jokaiselta oon pillua saanut!

    • rakuuna2

      Minä näin Mis Yyterin, sama kuin sitten oli Panda tyttönä, alasti sängyssä. Ja vielä monta kertaa, ydhen kerran näin hänet alasti Espanjassakin, tai taisi useamminkin. Oltiin yhdessä puolisen vuotta, sitten lähdin lätkimään

    • Peeku

      Kerran käytiin lasten kans uimassa olivat silloi 2v ja 3v. Lapsia alko paleleen uimaaltaalla niinpä kaappasin lapseni kainaloon ja eikö suihkuun!! No siinä ovella ihmettelin että onko täällä naisten ja miesten yhteiset suihkutilat kun näin paljon alastomia naisia jokapuolella,mutta ei tosiaan yhtään miestä. Siinä huurteisten silmälasien yli vähä aikaa silmäilin näkymiä lapseni kainalossa kun joku naisista äkkäsi minut ja jopa siellä nauru kelpas kun huomasin tulleeni väärälle puolelle,eipä siinä paljon ehtinyt kattoon kummalle puolelle oli menossa kun uimalakin oli vieraspaikka jossa en ollut koskaan ennen käynyt. Näky oli kyllä aika mahtava :-)

      • Kauko RAumala

        Itse en ole nähnut julkkista alasti, mutta omaa munaani en ole nähnyt vuosiin. Huhu lähikuppilassa kertoo että olisin kuulemma saanut joskus dikkiä pebaan. mutta en ole varma.



        Suklaa on hyvää niinkauan kun se on vain ystävyyttä.


    • Anonyymi

      karita tykkä posliini mut pimppa luktar

    • Anonyymi

      Näin Helganeidin kylvyssä, ja se oli ihanaa.

    • Anonyymi

      Unta oot nähnyt.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe