OLEN YRITTÄNYT SYÖTTÄÄ MUTTEI JUO
KISSANI HYLKÄS VIIKON VANHAN
4
77
Vastaukset
- luonnonlaki
Jos emo hylkää, yleensä pennussa vikaa, tai sitten emo liian nuori eikä osaa hoitaa pentua
Kissa saa nestettä aika hyvin ruuasta.Itse kasvatin villikissan sokeasta pennusta oikean kkissan mutta aluksi syötin pillillä ja silmät sekä korvat puhdistin keitetyllä vedellä eli kastelin siihen vanulapun.
- 456789678
Viikonvanha pentu tarvitsee emonmaitoa, ei pysty syömään viellä muuta.
Pentu ei edes ulosta itseksee, vaan täytyy pissattaa.Melko haastavaa siis, väittäisin että ..no joo.Kuivuu myös helpostikkin jos ei saa maitoa tarpeeksi usein ja lämpöä.
- babycatti
Lienee jo kuollut, mutta vastaisuuden varalle.
Jos emo hylkää yhden pennun ja muita on, yleensä pennussa on vika.
Jos ainokaisen kokemattomuuttaan, on nopea keino käydä eläinlääkärissä hakemassa ohjeita.
Kissanmaidon vastiketta myydään eläinkaupassa, ja siellä on "tuttipullo" joka kylläkin on aika isotuttinen. Apteekista 5 ml ruiskunpätkää ja eläinlääkäristä kumiletkun pätkää tai hätätilassa vaikka pyörän venttiilikumia ruiskun päähän ja siitä "tutti".
Vastikepullon kupeessa on ohjeita, pientä ruokitaan hyvin tiheään pienillä määrillä Peppua on pyyhittävä kostealla, kakka ja pissa tulee vain kun emo nuolee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228